Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Echte 3D via youtube op de pc : werkt dit met een echte doorzichtige 3D bril ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Echte 3D via youtube op de pc : werkt dit met een echte doorzichtige 3D bril ?

    Vroeger was er van die anaglyph 3D die op niets trok met rode/cyaan kartonnen brilletjes.
    Ik heb ooit nog een Philips tv gehad met echte 3D en doorzichtige 3D brillen (circulair gepolariseerde).
    Dus je hebt een aangepaste TV nodig om echte 3D te kunnen zien.

    Op youtube kun je ook 3D videos bekijken (zowel anaglyph als echte 3D).
    Ik had hier nog van die kartonnen anaglyph 3D brilletjes liggen, eens getest en de anaglyph 3D werkte via youtube.

    Ik vroeg mij af : moest ik doorzichtige echte 3D brillen kopen en een echte youtube 3D video bekijken, zou dit werken ?
    Of zou je daar ook een "3D laptop" nodig voor hebben, die niet echt bestaat denk ik

  • #2
    Re: Echte 3D via youtube op de pc : werkt dit met een echte doorzichtige 3D bril ?

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Vroeger was er van die anaglyph 3D die op niets trok met rode/cyaan kartonnen brilletjes.
    Ik heb ooit nog een Philips tv gehad met echte 3D en doorzichtige 3D brillen (circulair gepolariseerde).
    Dus je hebt een aangepaste TV nodig om echte 3D te kunnen zien.

    Op youtube kun je ook 3D videos bekijken (zowel anaglyph als echte 3D).
    Ik had hier nog van die kartonnen anaglyph 3D brilletjes liggen, eens getest en de anaglyph 3D werkte via youtube.

    Ik vroeg mij af : moest ik doorzichtige echte 3D brillen kopen en een echte youtube 3D video bekijken, zou dit werken ?
    Of zou je daar ook een "3D laptop" nodig voor hebben, die niet echt bestaat denk ik

    Comment


    • #3
      Re: Echte 3D via youtube op de pc : werkt dit met een echte doorzichtige 3D bril ?

      Wel het gaat dus over een projector met youtube, weet niet of er een grafische kaart in een projector zit ?
      In mijn laptop zit wel een GForce GTX1060 6GB GDDR5, daar zal 3D wel spelen vermoed ik als ik deze met HDMI aan mijn projector vastmaak.

      Maar vroeg mij dit gewoon af als dit van Youtube rechtstreeks kan worden afspeeld op een projector.
      Anders bestel ik gewoon enkele van die echte doorzichtige 3D brillen zal niet zo duur zijn, hoe heten die trouwens om online te vinden?

      Comment

      Working...
      X