Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dyson stofzuigers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dyson stofzuigers

    Heeft iemand ervaring met Dyson stofzuigers. Zijn ze echt zo duurzaam als men beweert? Maken ze veel meer lawaai dan een klassieke stofzuiger? Welke hebben roterende borstels?

    Ik ben op zoek naar een stofzuiger en overweeg een Dyson te kopen. Is nogal duur, maar de website van Dyson belooft toch goede resultaten...

    Dus ervaringen laat, maar komen....

  • #2
    Re: Dyson stofzuigers

    Een tijdje geleden hebben wij dat ook overwogen, maar waarom zou je zo'n dure kopen ? Je moet toch nog met dat spul het huis rond gaan, of het nu een dure is of niet, ze doen het nog steeds niet zelf.
    En het stof is met een minder dure stofzuiger ook weg.
    Trouwens, 's anderendaags ligt er opnieuw stof ... ook als je met een dure stofzuiger de dag voordien gestofzuigd hebt
    Maar ja, da's mijn mening. Ik heb dus nog geen ervaring met een Dyson.

    Comment


    • #3
      Re: Dyson stofzuigers

      Zelf geen ervaring ermee maar de mensen die er eentje hebben zweren erbij nooit meer iets anders te willen.

      Nu ja, veel hangt af van wat je moet stofzuigen hé ... tapijt of andere vloer, hond of kat in huis of niet, ...

      Er is anders wel degelijk een groot verschil tussen een goede en minder goede stofzuiger. Oppervlakkig misschien niet direkt zichtbaar maar klop eens een tapijt uit dat je met een minder goede stofzuiger gedaan hebt en ge gaat u verschieten.

      Een stofzuiger moet niet duur zijn, hij moet goed zijn maar meestal gaan die twee een beetje samen ... allé, nogal veel.

      En het is niet de belofte op een website dat ge moet geloven ... elke fabrikant prijst zijn produkten aan als zijnde goed.

      Voor het ogenblik houden wij het bij een goede Philips.
      Last edited by VerSeg; 21 oktober 2007, 00:08.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4