Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dyson stofzuigers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dyson stofzuigers

    Heeft iemand ervaring met Dyson stofzuigers. Zijn ze echt zo duurzaam als men beweert? Maken ze veel meer lawaai dan een klassieke stofzuiger? Welke hebben roterende borstels?

    Ik ben op zoek naar een stofzuiger en overweeg een Dyson te kopen. Is nogal duur, maar de website van Dyson belooft toch goede resultaten...

    Dus ervaringen laat, maar komen....

  • #2
    Re: Dyson stofzuigers

    Een tijdje geleden hebben wij dat ook overwogen, maar waarom zou je zo'n dure kopen ? Je moet toch nog met dat spul het huis rond gaan, of het nu een dure is of niet, ze doen het nog steeds niet zelf.
    En het stof is met een minder dure stofzuiger ook weg.
    Trouwens, 's anderendaags ligt er opnieuw stof ... ook als je met een dure stofzuiger de dag voordien gestofzuigd hebt
    Maar ja, da's mijn mening. Ik heb dus nog geen ervaring met een Dyson.

    Comment


    • #3
      Re: Dyson stofzuigers

      Zelf geen ervaring ermee maar de mensen die er eentje hebben zweren erbij nooit meer iets anders te willen.

      Nu ja, veel hangt af van wat je moet stofzuigen hé ... tapijt of andere vloer, hond of kat in huis of niet, ...

      Er is anders wel degelijk een groot verschil tussen een goede en minder goede stofzuiger. Oppervlakkig misschien niet direkt zichtbaar maar klop eens een tapijt uit dat je met een minder goede stofzuiger gedaan hebt en ge gaat u verschieten.

      Een stofzuiger moet niet duur zijn, hij moet goed zijn maar meestal gaan die twee een beetje samen ... allé, nogal veel.

      En het is niet de belofte op een website dat ge moet geloven ... elke fabrikant prijst zijn produkten aan als zijnde goed.

      Voor het ogenblik houden wij het bij een goede Philips.
      Last edited by VerSeg; 21 oktober 2007, 00:08.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Dyson stofzuigers

        't ja, waarom zou je een D3x willen als je met een Nikon D70 ook hetzelfde panootje kan fotograferen, model kan shooten ?
        Trouwens met een compactje gaat het ook hoor.
        Zelf hebben wij wel een Dyson en ik kan U verzekeren, we hebben ons dat nog geen minuut beklaagd en indien we het zouden overdoen zouden we bij hetzelfde systeem van stofverwijderaar blijven, of het nu Dyson heet of iets anders.
        Hun systeem werkt schitterend en ja na het stofzuigen is er binnen een paar seconden weer stof te vinden (we lopen immers binnen en buiten en een ontstoffingskamer hebben we niet, willen we niet), maar.
        Je hebt geen stofgeur bij het stofzuigen, of is het stofblazen,
        De zuigkracht is heel duidelijk sterker en beter dan bij de gewone stofzuiger
        Handig en heel ergonomisch in gebruik
        Geen stofzakkenn nodig en simpel, uiterst simpel in gebruik
        Het stofzuigen gaat veel sneller en adequater. Dus meer tijd voor wat anders
        En vooral, het zuigt verschrikkelijk veel, heel veel, ontgelooflijk vel stof.
        Dta het helpt zie ik aan het onderhoud van de PC's. Vroeger zaten die ventilatoren en kaarten vol en dik van het stof, nu zie nagenoeg niets meer.
        Maar ja, dat is wel een heel persoonlijke keuze en waarneming.
        In elk geval een fijn stuk technolgie dat dan nog doet wat men ervan beweerdt.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Dyson stofzuigers

          Bedankt Wim . . . op deze uitleg zat ik eigenlijk te wachten om ook tot een aankoop over te gaan . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Dyson stofzuigers

            Oorspronkelijk geplaatst door Robby Bekijk bericht
            Heeft iemand ervaring met Dyson stofzuigers. Zijn ze echt zo duurzaam als men beweert? Maken ze veel meer lawaai dan een klassieke stofzuiger? Welke hebben roterende borstels?
            Hier in volg ik Purlut zijne uitleg.
            Wij hebben ook een Dyson gekocht,namelijk de Dyson DC20 Animalpro.
            Die heeft ook een roterende bortstel en een huisstofmijtfilter.
            Als je ziet wat stof dat er de eerste malen meer uit onze tapijten kwam, keur ik die roterende borstel goed....hij is heel goed.
            Die huisstofmijtfilter kan ik niet getuigen dat die goed is,want ge kunt die beestjes niet zien hé.
            Alléén vind ons Sonja, de buis nogal dik.....maar hier zal iedereen wel een ander gedacht over hebben.
            Ik heb zelf het begin van copd en een (lichte) allergie tegen huisstofmijt, het is daarmee dat ik die Dyson gekocht heb.
            Last edited by Cois; 21 oktober 2007, 10:46.
            mvg FrançoisVM
            Canon 7D

            Comment


            • #7
              Re: Dyson stofzuigers

              Onze Linus heeft een huisstofmijt allergie. We hebben 2 Dysons gehad, wel nog van die modellen met één enkele cycloon. Dat waren die paars-groene met Hepa filter. Principe is wel goed maar de mechanische sterkte was benedenmaats. We hebben verschillende onderdelen meermaals moeten vervangen. In 't begin kregen we die gratis onder garantie, nadien was het te betalen. Het reinigen van de opvangbak is ook niet zo simpel (je hebt bijna een 2de stofzuiger nodig om het stof bij het reinigen op te zuigen ).

              Nu hebben we 2 Siemens Medicair 5000 Plus en die zijn toch véél beter.

              Comment


              • #8
                Re: Dyson stofzuigers

                Ook hier een zeer tevreden dyson gebruiker.We hadden met onze vorige stofzuiger steeds gescheurde zakken met als gevolg motor vol stof enz...

                De dyson wordt 2 maal in de week gebruikt om het hele huis te stofzuigen.Zowel tegelvloer al het tapijt.

                Enige waar ik soms moeite mee heb is om de opvangbak er op en af te plaatsen,mar zal wel aan mij liggen.

                mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Dyson stofzuigers

                  Ook zeer tevreden dyson gebruiker. En aangezien er hier een golden retriever in huis rondloopt, heeft dat spul al meer dan zijn nut bewezen. Deze blijft zelfs met een vrij volle bak nog haar opzuigen
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dyson stofzuigers

                    Er zijn nogal wat verschillende type's van die Dyson stofzuigers, kunnen zij die er eentje hebben ook het typer er even bij vermelden aub?
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dyson stofzuigers

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Er zijn nogal wat verschillende type's van die Dyson stofzuigers, kunnen zij die er eentje hebben ook het typer er even bij vermelden aub?
                      Allemaal dezelfde, gewoon wat andere opties bij Bvb die animal pro die wij hier hebben, is het gewone standaard model met opties bij, om het haar van de hond uit tapijt en zetels te halen.
                      To make your dreams come true, wake up

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dyson stofzuigers

                        Hier ook een Dyson, ondertussen al weer 3 jaar, en nog steeds uitermate tevreden over.
                        En de kostprijs? Vergeet niet dat die zakken ook geld kosten.
                        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                        http://supermasj.zenfolio.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dyson stofzuigers

                          Oorspronkelijk geplaatst door Robby Bekijk bericht
                          Is nogal duur, maar de website van Dyson belooft toch goede resultaten...
                          Nogal logisch dat ze dat zeggen over hun eigen produkten
                          Dyson is meermaals de revue gepasseerd bij test-aankoop, lees hier maar

                          Wij hebben destijds - op aanraden van test-aankoop - een Miele gekocht en zijn daar zeer tevreden over.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dyson stofzuigers

                            vroeger kocht ik altijd Mieles (cat&dog uitvoering) .. maar sinds ik een Dyson kocht, een jaar geleden, nooit meer een "gewone" stofzuiger meer voor mij. Na een jaar heb ik met de uitgespaarde stofzakken en filters, denk ik al het prijsverschil met de Miele terugverdiend. (met het hondehaar waren die stofzakken vreeselijk snel verzadigd, ik denk dat we makkelijk een stofzak per week consomeerden) Ook is de promesse uit de publiciteit van de blijvende zuigkracht een feit in de praktijk

                            Mijn moeder kocht ooit een imitatie, maar die stofzuiger was een ramp: veel lawaai en weinig zuigen

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dyson stofzuigers

                              Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                              Nogal logisch dat ze dat zeggen over hun eigen produkten
                              Dyson is meermaals de revue gepasseerd bij test-aankoop, lees hier maar

                              Wij hebben destijds - op aanraden van test-aankoop - een Miele gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
                              Testaankoopartikel is enkel voor leden beschikbaar...
                              Alvast bedankt allen...het helpt enorm.

                              Comment

                              Working...
                              X