Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dvd speler auto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dvd speler auto

    heeft er iemand goede ervaringen met een dvd speler met 2 schermen voor de kids in de auto?
    nu hebben we er eentje van Lenco DVP 931 ( 9" - usb - kaartlezer) zonder 2de scherm. de beeldkwaliteit is niet top maar voor de rest zeker ok. maar nu hebben we een 2de scherm nodig en dat kan volgens mij niet bij dit type.

    prijs is ondergeschikt aan kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.
    Last edited by Moa; 20 juli 2012, 20:22.

  • #2
    Re: dvd speler auto

    prijs is ondergeschikt aan kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

    Dan stap je naar een ARC of ATAF, en laat je een deftig advies geven.
    Ikzelf wil er laten inbouwen in mijn hoofdsteunen.
    Wat je ook kan doen is een ipad of een andere tablet gebruiken, voor de ipad weet ik bijvoorbeeld dat er al heel mooie steuntjes (Vogel) bestaan.

    Comment


    • #3
      Re: dvd speler auto

      de inbouwversie hebben ze ons afgeraden bij aankoop auto. en het is de bedoeling dat ze in meer dan een auto te gebruiken zijn.

      hoe krijg je de beveiligde dvd's op die ipad?

      Comment


      • #4
        Re: dvd speler auto

        Gewoon via itunes op je pc. Met officieel spul geen probleem. Met de kopies daarentegen, moet je wat creatiever zijn.

        Zowiezo heb je er ook een paar nadelen aan: alle films moet je er voordien al opzetten. Kan best wel tijdrovend zijn. Je hebt wel wat geheugen nodig. En natuurlijk 2 ipads.
        Maar je doet met dergelijk toestel wel veel meer, geen installatie, meerdere auo's geen probleem, games, foto's, internet, noem maar op.


        LET OP:

        Ik wil geen reklame voor een ipad maken, het kan evengoed met een tablet van een ander merk, eventueel met sdkaartjes of zo.

        Maar zoals altijd, you get what you pay.

        Comment


        • #5
          Re: dvd speler auto

          Wij hebben in de Makro vorig jaar een Philips systeem met 2 schermpjes gekocht.
          Kwaliteit van beeld is goed genoeg voor achter in de wagen.
          En elk heeft z'n eigen koptelefoon op, dus wij kunnen voorin gewoon naar de radio blijven luisteren.
          Als extraatje kan de master van de 2 op de hotelkamer gebruikt worden als DVD-speler om op de TV van de kamer te kijken. Mooi meegenomen.
          Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
          BD0993BE
          Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

          Comment


          • #6
            Re: dvd speler auto

            Zelf ga ik ook voor een tablet gaan, en best eentje met een kaartlezer zodat je de kaartjes kan swappen. Zelf ga ik rippen onder linux, geen idee wat de beste windows software is.

            Comment


            • #7
              Re: dvd speler auto

              Hier 'gewoon' eentje van den Aldi. Goed spul, werkt met USB ook, heel handig. DVD zelfs is onhandig, want je moet het helemaal openen om DVD in en uit te doen, maar werken vooral vanaf USB.
              Wat ik ook wel onhandig vind is dat er op 1 rij moet gekeken worden. We zouden de 2 DVD-schermpjes eigenlijk over 2 rijen (rijden met een Vivaro) willen verdelen, maar daarvoor zijn de kabels niet lang genoeg.
              Als je van plan bent nog kinderen te krijgen, misschien aan lange termijn denken doen Hier zijn er al 3 schermkijkende kinderen en dat levert nu soms toch al discussies op (kinderen zitten dan op 1 rij, middelste moet dus schuin meekijken). Momenteel moeten ze het doen met wat het is, maar met binnen een jaar of zo een 4de schermkijkend kind, zullen we vermoedelijk nog een Aldi-setje aanschaffen. Dan is het probleem van verdelen op de 2 rijen ook opgelost.
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment

              Working...
              X