Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duizend bommen en granaten !!!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Voor een stuk wel hé paul, natuurlijk niet in alle gevallen, maar in sommige gevallen gaat je motor in een soort noodprogramma draaien,
    met de melding een garage op te zoeken.
    Dat is nu nét wat ik niet wil zien verschijnen ergens in de outback van Australië

    Comment


    • #32
      Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

      Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Ola Paul opletten, ben je wel zeker dat Mien zich ergert aan die Golf, en niet aan het feit dat jij niet wil toegeven dat dat ding na 24 jaar wel eens versleten zou kunnen zijn.

      Maar er is hoop, ik heb de oplossing Paul "vervang eens dat stuk tussen de voorste en de achterste nummerplaat" wedden dat het werkt.
      En niet vergeten dat je maar twee maanden verlof hebt hé.
      Maar Geert, dat heb ik al gedaan: twee nieuwe nummerplaten erop en hij draait nog altijd even slecht. Alweer verloren kosten
      Oh damn , ik zie nu pas dat het het verkeerd begrepen heb
      Ik ga nu eens proberen met een piramide te zetten bovenop de motor, kwestie van alle gunstige kosmische straling daar te concentreren.
      Maar moet die op of onder de motorkap ?

      Comment


      • #33
        Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

        Ik zou die piramide in plaats van de motor zetten. Ecologischer.
        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

        Comment


        • #34
          Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          Ik ga nu eens proberen met een piramide te zetten bovenop de motor, kwestie van alle gunstige kosmische straling daar te concentreren.
          Maar moet die op of onder de motorkap ?
          Mischien beter op je dak zetten Paul, als je de benzinedruk van je golf ziet dalen (naar het einde toe), zal
          je bloeddruk stijgen, en dan ben je beter af om zelf onder die piramide te gaan zitten.

          Comment


          • #35
            Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Mischien beter op je dak zetten Paul, als je de benzinedruk van je golf ziet dalen (naar het einde toe), zal
            je bloeddruk stijgen, en dan ben je beter af om zelf onder die piramide te gaan zitten.
            Wacht maar, jullie bende lachers vanmorgen startte hij weer. Ik ga straks mijn bobine gratineren in de oven om te zien als de temperatuur het verschil uitmaakt.
            Maar geen paniek Geert de Shii-Takes zijn gisteren al gedroogd en ze zitten momenteel in luchtdichte potten. Een bobinesmaakje zit er dus zeker niet aan .
            @Geert, er werd me vandaag via kennissen van Al Quaida verteld dat de betrouwbaarheid van een Benz te herkennen valt via het serienr. van het model. Hoe hoger het serienr hoe hoger de betrouwbaarheid en bovendien : het werkt naar het schijnt logaritmisch.
            Dus een 207 is 1000x betrouwbaarder dan een 204. Een 214 daarentegen.....
            Standaardafwijking is één serienr, soms gebeurt het dus dat een 123 betrouwbaarder is dan een 124.
            Voor benzines wordt er meestal een nr lager aangenomen, voor een lijnpomp 3 nummers hoger.
            Momenteel zoek ik naar een W126 300TD maar die schijnen allemaal in het Midden-Oosten te zitten
            Die mannen van Al Quaida, DIE weten tenminste nog wat kwaliteit ooit betekende in de tijd waarin de Mercedessen nog uit ijzer en staalplaat werden gemaakt. De prijs van oud plastiek daarentegen.....

            En (zojuist opgevangen) bij Nikon is het juist omgekeerd, hoe minder cijfers hoe betrouwbaarder !!!!

            Comment


            • #36
              Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Wacht maar, jullie bende lachers vanmorgen startte hij weer. Ik ga straks mijn bobine gratineren in de oven om te zien als de temperatuur het verschil uitmaakt.
              Maar geen paniek Geert de Shii-Takes zijn gisteren al gedroogd en ze zitten momenteel in luchtdichte potten. Een bobinesmaakje zit er dus zeker niet aan .
              @Geert, er werd me vandaag via kennissen van Al Quaida verteld dat de betrouwbaarheid van een Benz te herkennen valt via het serienr. van het model. Hoe hoger het serienr hoe hoger de betrouwbaarheid en bovendien : het werkt naar het schijnt logaritmisch.
              Dus een 207 is 1000x betrouwbaarder dan een 204. Een 214 daarentegen.....
              Standaardafwijking is één serienr, soms gebeurt het dus dat een 123 betrouwbaarder is dan een 124.
              Voor benzines wordt er meestal een nr lager aangenomen, voor een lijnpomp 3 nummers hoger.
              Momenteel zoek ik naar een W126 300TD maar die schijnen allemaal in het Midden-Oosten te zitten
              Die mannen van Al Quaida, DIE weten tenminste nog wat kwaliteit ooit betekende in de tijd waarin de Mercedessen nog uit ijzer en staalplaat werden gemaakt. De prijs van oud plastiek daarentegen.....

              En (zojuist opgevangen) bij Nikon is het juist omgekeerd, hoe minder cijfers hoe betrouwbaarder !!!!
              Oude MB's zie je niet meer rijden in Saoedi Paul, daar zijn het allemaal jonge bakken en de meest exclusieve zitten toch ergens in een ondergrondse garage op display.

              Comment


              • #37
                Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Oude MB's zie je niet meer rijden in Saoedi Paul, daar zijn het allemaal jonge bakken en de meest exclusieve zitten toch ergens in een ondergrondse garage op display.
                Saudies zijn mietjes, softies, woessies. Afghanistan, Iran, Irak, Tajikistan, Oesbekistan, Pakistan, Absurdistan, Albanesië, Nagorny-Karabach, Mongolië, dat bedoel ik dus, échte mannen die nog kwaliteit weten te waarderen
                En dat van die Nikons klopt ook.

                Paul

                Comment


                • #38
                  Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                  Deze Qatari heeft ook een Mercedes gekocht, speciaal voor zijn hobby (fotografie) KLIK

                  Comment


                  • #39
                    Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                    Koop ne goeie jappanner. Nog nooit me in panne gestaan

                    Comment


                    • #40
                      Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
                      Koop ne goeie jappanner. Nog nooit me in panne gestaan
                      Verklaar mij nader : "nog nooit"
                      Maar ik zoek jandorie momenteel een goeie Japanner

                      Comment


                      • #41
                        Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                        Deze Qatari heeft ook een Mercedes gekocht, speciaal voor zijn hobby (fotografie) KLIK
                        Pfff, ik heb er ook zo één. Gekocht samen met Hans en Louis P. met het zwart geld dat ze op overschot hebben en waar ze toch geen weg mee kunnen. Niet content van, vertoont vormen van chromatische aberratie in het rechterbovengedeelte.
                        Voor die prijs kan dat niet zeg ik. Ik wist niet dat mijn oude vriend Sheikh Saud Bin Mohammed Al-Thani er ook één gekocht had. Ik heb het hem nog zo gezegd : doe het niet. Maar ja, niet willen luisteren hé.....
                        Bovendien, je vindt nergens een Pola-filter daarvoor en de kleur vind ik ook niks. Die zou moeten à sortie zijn met Qatar : zandkleur
                        En nu even serieus : als je zoveel geld is er toch totaal geen fun meer aan om iets te kopen, dat moet voelen alsof alles gratis is en iets wat gratis wordt uitgedeeld, zeg nu zelf, daar waagt een gezond denkend mens zich toch niet aan
                        Hoedanook : ik ken er één in Laken die jaloers zal zijn

                        Paul

                        Comment


                        • #42
                          Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                          Maar ik zoek jandorie momenteel een goeie Japanner
                          Ik ken een paar goede adressen voor sushi, teriyaki, tepanyaki, sashimi...
                          D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                          Comment


                          • #43
                            Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door mnoach Bekijk bericht
                            Ik ken een paar goede adressen voor sushi, teriyaki, tepanyaki, sashimi...
                            Is er één tussen die aan Toyosuzikawayaknissasubishi eisen voldoet ?

                            Comment


                            • #44
                              Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Is er één tussen die aan Toyosuzikawayaknissasubishi eisen voldoet ?
                              Jaja, 't is allemaal halal en kosher! En de paus vind het ook lekker, zei hij me laatst.
                              D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                              Comment


                              • #45
                                Re: Duizend bommen en granaten !!!!!

                                Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                                Maar ik zoek jandorie momenteel een goeie Japanner
                                Onbekend Paul, maar je weet dat ik vóór mijn overstap naar Mercedes méér dan twintig jaar met Subaru's heb gereden,
                                er waren er hier constant twee in gebruik, op een waterpomp en een warmtesensor na nooit geen kosten gehad.
                                Mijn laatste Forester heeft mijn schoonbroer en deze heeft nu méér dan 600.000 Km zonder kosten, buiten remmen
                                en twee keer kardanmoffen heeft daar nooit een sleutel op gestaan, zelfs de uitlaat is nog steeds de eerste, en dat voor een benzine.
                                SUBARU FORESTER

                                Comment

                                Working...
                                X