Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droge winkelkarren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Droge winkelkarren.

    Hey juppekes.

    Is dit bij jullie ook zo?
    Bij ons hier aan de Lidl heb je op de parking zo'n kunststof huisje waar de winkel karretjes in staan.
    Dit is groot genoeg om alle winkelkarretjes mooi in vier rijen weg te bergen.
    Zolang dat het mooi weer is lijkt dit geen probleem.
    Maar, vanaf dat het regent lukt dit precies niet goed meer.
    Dan zie je dat in plaats van vier rijen plots maar drie, of zelfs twee rijen maar meer gebruikt worden.
    Met als resultaat dat de rijen te lang worden en niet meer onder het huisje passen.
    Ze kunnen wel diep in het huisje gaan om een droge kar te nemen, maar om terug te zetten is dit precies veel te moeilijk
    Met als gevolg dat er geen droge karren meer zijn.
    Het komt er eigenlijk op neer dat de meeste mensen een droge kar willen om te gaan winkelen, maar dat ze een ander een ander dat niet hunnen.
    Het gebeurd soms dat ik daar weer mooi vier rijen van maak, maar met dit mooie weer de laatste tijd, is dit na enkele dagen weer om zeep.
    Dus bij deze, denk bij uw volgende winkelbezoek na waar je je karretje terugplaatst.
    Bootjes

  • #2
    Re: Droge winkelkarren.

    Gemakzucht wellicht.
    De kar terug zetten in die lange rij is makkelijker, moet je 3 meter minder voor stappen...
    Dat zie je in meerdere supermarkten...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #3
      Droge winkelkarren.

      Als het echt regent, dan zijn ook de droge karren nat tegen dat ge aan de winkel bent.
      Als men de natte karren in de droge zet, dan neemt uiteraard niemand nog een droge kar en worden de droge ook nat.
      Volgens mij heeft het geen knijt te maken met het weer, maar gewoon de kortste afstand.
      Gebeurt overal hoor, zelfs bij droog weer.

      Hetgeen het grootste probleem hierbij is, dat is niet dat de kar nat wordt maar dat de doorgang voor auto’s soms afgesloten wordt en dat je een stuk moet gaan spookrijden om de parkeerplaats te verlaten.

      Hetgeen je aankaart van de rij karren terug te delen, dat wordt wel moeilijk als het zoals op de meeste plaatsen met een muntstuk moet ... dan is het kar per kar te doen. [emoji6]
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Droge winkelkarren.

        Bij de Lidl in Rijkevorsel staan de winkelkarren onder het afdak aan de inkom, daar staan ze altijd droog, ook als de rij wat langer wordt (als ze de karren daar allemaal op één rij zetten, dan is de ingang van de winkel versperd, maar dat heb ik er nog nooit gezien).
        Als ik de kar terugzet, dan zet ik die gewoonlijk wel in de kortste rij, mij maakt het niets uit dat ik daarvoor een paar meter verder moet wandelen.

        Mijn auto parkeer ik ook nooit zo dicht mogelijk bij de ingang, want daar is de kans op krassen en deukjes altijd het grootst, ook op de parking wandel ik dus wat meer dan de mensen die eigenlijk liever met hun auto in de winkel zouden willen rondrijden dan een paar meter verder te moeten wandelen.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: Droge winkelkarren.

          Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
          Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat

          En dan stap ik maar wat verder - vele mensen zetten hun wagen inderdaad pal naast de ingang, wat natuurlijk héél wat tijd uitspaart Dan kunnen ze daarna wat langer stappen op de loopband in het fitness centrum

          Edit: natte winkelkar vind ik ook niet leuk.

          Maar wat nog hatelijker is, zo van die kassiersters die met een vies nat zeemvel de rolband " reinigen", zo dat je je koopwaar op een natte band moet zetten.
          Is dat nu zo moeilijk om er even met een stukje keukenrol over te wipen???
          Last edited by Alfa Centauri; 20 oktober 2019, 10:36.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Droge winkelkarren.

            Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.

            Dat doe ik ook,maar als je helemaal vrij staat,dan werkt dat blijkbaar als een magneet,en komt er toch altijd ene vlak naast jou staan.Ook al is er daarnaast plaats zat.

            Comment


            • #7
              Re: Droge winkelkarren.

              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
              Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat

              En dan stap ik maar wat verder - vele mensen zetten hun wagen inderdaad pal naast de ingang, wat natuurlijk héél wat tijd uitspaart Dan kunnen ze daarna wat langer stappen op de loopband in het fitness centrum
              Zijn er dus nog zo Moet ik ook geen 5x de eerste 2 parkeerrijen doorrijden op zoek naar een plaats. Direct naar achter en plaats zat.

              Wat hier grappig is zijn de voetballers (caféploeg niveau), die parkeren hun wagen dwars op het voetpad voor de ingang van het sportveld. Om daarna een uur of 2 te lopen achter een bal.... Maar ze moeten wel 5 meter minder ver stappen van en naar het veld.

              Comment


              • #8
                Re: Droge winkelkarren.

                Het is maar water hoor...
                Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

                Comment


                • #9
                  Re: Droge winkelkarren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                  Het is maar water hoor...
                  : toch geweldig, die topics in chitchat
                  Raar dat er in dit seizoen nog komkommers zijn

                  We kunnen misschien een wedstrijdje doen om de origineelste topics ?
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: Droge winkelkarren.

                    Kunnen we het misschien nog eens hebben over winterbanden?????

                    Comment


                    • #11
                      Re: Droge winkelkarren.

                      Kunnen die op winkelkarren?
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Droge winkelkarren.

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Kunnen die op winkelkarren?
                        Een winkelkar vol scheermesjes op winterbanden
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Droge winkelkarren.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Een winkelkar vol scheermesjes op winterbanden
                          Als het er het weer voor is en met drie woorden spreken hé.
                          ...leeg...

                          Comment


                          • #14
                            Re: Droge winkelkarren.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

                            Wat hier grappig is zijn de voetballers (caféploeg niveau), die parkeren hun wagen dwars op het voetpad voor de ingang van het sportveld. Om daarna een uur of 2 te lopen achter een bal.... Maar ze moeten wel 5 meter minder ver stappen van en naar het veld.
                            Na de match zijn die waarschijnlijk zo uitgeput dat ze niet meer tot aan hun wagen geraken als die een beetje verderop staat?
                            http://barthuysmans.smugmug.com/
                            BD0338BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Droge winkelkarren.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
                              Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat
                              Ik ken ook zo ene dat altijd op het uiterste van de parking gaat staan ... komt ge dan terug, dan kunt ge niet eens instappen want dan staat er ene 10cm naast u. [emoji56]
                              Al meer dan één keer meegemaakt, zelfs met schade. [emoji17]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X