Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 62

Discussie: Droge winkelkarren.

Standaard Droge winkelkarren.

Hey juppekes.

Is dit bij jullie ook zo?
    Bij ons hier aan de Lidl heb je op de parking zo'n kunststof huisje waar de winkel karretjes in staan.
    Dit is groot genoeg om alle winkelkarretjes mooi in vier rijen weg te bergen.
    Zolang dat het mooi weer is lijkt dit geen probleem.
    Maar, vanaf dat het regent lukt dit precies niet goed meer.
    Dan zie je dat in plaats van vier rijen plots maar drie, of zelfs twee rijen maar meer gebruikt worden.
    Met als resultaat dat de rijen te lang worden en niet meer onder het huisje passen.
    Ze kunnen wel diep in het huisje gaan om een droge kar te nemen, maar om terug te zetten is dit precies veel te moeilijk
    Met als gevolg dat er geen droge karren meer zijn.
    Het komt er eigenlijk op neer dat de meeste mensen een droge kar willen om te gaan winkelen, maar dat ze een ander een ander dat niet hunnen.
    Het gebeurd soms dat ik daar weer mooi vier rijen van maak, maar met dit mooie weer de laatste tijd, is dit na enkele dagen weer om zeep.
    Dus bij deze, denk bij uw volgende winkelbezoek na waar je je karretje terugplaatst.

Standaard Re: Droge winkelkarren.

Gemakzucht wellicht.
    De kar terug zetten in die lange rij is makkelijker, moet je 3 meter minder voor stappen...
    Dat zie je in meerdere supermarkten...

Standaard Droge winkelkarren.

Als het echt regent, dan zijn ook de droge karren nat tegen dat ge aan de winkel bent.
    Als men de natte karren in de droge zet, dan neemt uiteraard niemand nog een droge kar en worden de droge ook nat.
    Volgens mij heeft het geen knijt te maken met het weer, maar gewoon de kortste afstand.
    Gebeurt overal hoor, zelfs bij droog weer.

Hetgeen het grootste probleem hierbij is, dat is niet dat de kar nat wordt maar dat de doorgang voor auto’s soms afgesloten wordt en dat je een stuk moet gaan spookrijden om de parkeerplaats te verlaten.

Hetgeen je aankaart van de rij karren terug te delen, dat wordt wel moeilijk als het zoals op de meeste plaatsen met een muntstuk moet ... dan is het kar per kar te doen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Bij de Lidl in Rijkevorsel staan de winkelkarren onder het afdak aan de inkom, daar staan ze altijd droog, ook als de rij wat langer wordt (als ze de karren daar allemaal op één rij zetten, dan is de ingang van de winkel versperd, maar dat heb ik er nog nooit gezien).
    Als ik de kar terugzet, dan zet ik die gewoonlijk wel in de kortste rij, mij maakt het niets uit dat ik daarvoor een paar meter verder moet wandelen.

Mijn auto parkeer ik ook nooit zo dicht mogelijk bij de ingang, want daar is de kans op krassen en deukjes altijd het grootst, ook op de parking wandel ik dus wat meer dan de mensen die eigenlijk liever met hun auto in de winkel zouden willen rondrijden dan een paar meter verder te moeten wandelen.

Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
    Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat

En dan stap ik maar wat verder - vele mensen zetten hun wagen inderdaad pal naast de ingang, wat natuurlijk héél wat tijd uitspaart Dan kunnen ze daarna wat langer stappen op de loopband in het fitness centrum

Edit: natte winkelkar vind ik ook niet leuk.

Maar wat nog hatelijker is, zo van die kassiersters die met een vies nat zeemvel de rolband " reinigen", zo dat je je koopwaar op een natte band moet zetten.
    Is dat nu zo moeilijk om er even met een stukje keukenrol over te wipen???
    Laatst gewijzigd door Alfa Centauri; 20 oktober 2019 om 11:36

Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.

Dat doe ik ook,maar als je helemaal vrij staat,dan werkt dat blijkbaar als een magneet,en komt er toch altijd ene vlak naast jou staan.Ook al is er daarnaast plaats zat.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

En dan stap ik maar wat verder - vele mensen zetten hun wagen inderdaad pal naast de ingang, wat natuurlijk héél wat tijd uitspaart Dan kunnen ze daarna wat langer stappen op de loopband in het fitness centrum
    Zijn er dus nog zo Moet ik ook geen 5x de eerste 2 parkeerrijen doorrijden op zoek naar een plaats. Direct naar achter en plaats zat.

Wat hier grappig is zijn de voetballers (caféploeg niveau), die parkeren hun wagen dwars op het voetpad voor de ingang van het sportveld. Om daarna een uur of 2 te lopen achter een bal.... Maar ze moeten wel 5 meter minder ver stappen van en naar het veld.

Het is maar water hoor...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
    Het is maar water hoor...
    : toch geweldig, die topics in chitchat
    Raar dat er in dit seizoen nog komkommers zijn

We kunnen misschien een wedstrijdje doen om de origineelste topics ?
    "I come to bury Caesar, not to praise him.
    The evil that men do lives after them;
    The good is oft interred with their bones”

Kunnen we het misschien nog eens hebben over winterbanden?????

Kunnen die op winkelkarren?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Kunnen die op winkelkarren?
    Een winkelkar vol scheermesjes op winterbanden

Een winkelkar vol scheermesjes op winterbanden
    Als het er het weer voor is en met drie woorden spreken hé.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht

Wat hier grappig is zijn de voetballers (caféploeg niveau), die parkeren hun wagen dwars op het voetpad voor de ingang van het sportveld. Om daarna een uur of 2 te lopen achter een bal.... Maar ze moeten wel 5 meter minder ver stappen van en naar het veld.
    Na de match zijn die waarschijnlijk zo uitgeput dat ze niet meer tot aan hun wagen geraken als die een beetje verderop staat?

Ik ken ook zo ene dat altijd op het uiterste van de parking gaat staan ... komt ge dan terug, dan kunt ge niet eens instappen want dan staat er ene 10cm naast u.
    Al meer dan één keer meegemaakt, zelfs met schade.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Hallo zeg, leuk item... volg dit met veel interesse...

grt
    Gerrit

Ik ben er zo ene die altijd ver staat. Bij het lokale shoppingcenter horen 2 parkings van 1 hectare. Ik ging altijd op de verste parking staan (minstens 1000 plaatsen, maar 500 meter lopen) en stond er meestal alleen. Als ik terugkwam stond er regelmatig een auto vlak naast mij, terwijl er nog 999 vrije plaatsen waren. Er is hier ooit een youtube link geplaatst waarop dat fenomeen gefilmd was.

Ik heb ook al eens gezien dat er onder het afdak van de winkelkarretjes een Fiat 500 geparkeerd stond, en het was geen publiciteitsstunt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Ik ben er zo ene die altijd ver staat. Bij het lokale shoppingcenter horen 2 parkings van 1 hectare. Ik ging altijd op de verste parking staan (minstens 1000 plaatsen, maar 500 meter lopen) en stond er meestal alleen. Als ik terugkwam stond er regelmatig een auto vlak naast mij, terwijl er nog 999 vrije plaatsen waren. Er is hier ooit een youtube link geplaatst waarop dat fenomeen gefilmd was.

Ik heb ook al eens gezien dat er onder het afdak van de winkelkarretjes een Fiat 500 geparkeerd stond, en het was geen publiciteitsstunt.
    Ha ha ha - lol - da's dan één van de weinige voordelen van een cinquecento

Zal dan toch een oude versie 500 geweest zijn. Die nieuwste zijn bijna zo groot en lomp als de Multipla.

Dat komt omdat er te veel ijzer in je wagen zit en die magneten in je luidsprekers trekken dus die andere wagens aan.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Dat verklaart waarom er altijd ene kort naast mij komt staan op het uiterste van een parking.

Jullie doen dat allemaal, nu weet ik wel waar zoeken als er een deuk in mijn wagen zit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Mijn auto parkeer ik ook nooit zo dicht mogelijk bij de ingang, want daar is de kans op krassen en deukjes altijd het grootst, ook op de parking wandel ik dus wat meer dan de mensen die eigenlijk liever met hun auto in de winkel zouden willen rondrijden dan een paar meter verder te moeten wandelen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Dat doe ik ook,maar als je helemaal vrij staat,dan werkt dat blijkbaar als een magneet,en komt er toch altijd ene vlak naast jou staan.Ook al is er daarnaast plaats zat.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Zijn er dus nog zo Moet ik ook geen 5x de eerste 2 parkeerrijen doorrijden op zoek naar een plaats. Direct naar achter en plaats zat.
    Ik ben er zo ene die altijd ver staat.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
    Kunnen we het misschien nog eens hebben over winterbanden?????
    Wat dacht je van all-seasons banden?
    Dat is blijkbaar de nieuwe trend ...

Jaja

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7II, Nikon D500, Olympus E-M1MkII en Olympus E-M10MkII met wat glas ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Ik ken ook zo ene dat altijd op het uiterste van de parking gaat staan ... komt ge dan terug, dan kunt ge niet eens instappen want dan staat er ene 10cm naast u.
    Al meer dan één keer meegemaakt, zelfs met schade.
    Geen last van, ik ga met de fiets .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
    Geen last van, ik ga met de fiets .
    Die zet je dan tegen een geparkeerde wagen of bij regen onder het dak van de winkelkarren?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Die zet je dan tegen een geparkeerde wagen of bij regen onder het dak van de winkelkarren?
    Ssst, niet verder vertellen!

Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Op het droge
    Door Guest17 in forum Beginnershoek
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 3 juni 2016, 16:39
  2. 2 op het droge
    Door G.R. in forum Beginnershoek
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 12 maart 2016, 07:56
  3. Vis op het droge !