Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Droge winkelkarren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Droge winkelkarren.

    Hallo zeg, leuk item... volg dit met veel interesse...

    grt
    Gerrit

    Comment


    • #17
      Re: Droge winkelkarren.

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
      Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat
      Ik ben er zo ene die altijd ver staat. Bij het lokale shoppingcenter horen 2 parkings van 1 hectare. Ik ging altijd op de verste parking staan (minstens 1000 plaatsen, maar 500 meter lopen) en stond er meestal alleen. Als ik terugkwam stond er regelmatig een auto vlak naast mij, terwijl er nog 999 vrije plaatsen waren. Er is hier ooit een youtube link geplaatst waarop dat fenomeen gefilmd was.

      Ik heb ook al eens gezien dat er onder het afdak van de winkelkarretjes een Fiat 500 geparkeerd stond, en het was geen publiciteitsstunt.

      Comment


      • #18
        Re: Droge winkelkarren.

        Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
        Ik ben er zo ene die altijd ver staat. Bij het lokale shoppingcenter horen 2 parkings van 1 hectare. Ik ging altijd op de verste parking staan (minstens 1000 plaatsen, maar 500 meter lopen) en stond er meestal alleen. Als ik terugkwam stond er regelmatig een auto vlak naast mij, terwijl er nog 999 vrije plaatsen waren. Er is hier ooit een youtube link geplaatst waarop dat fenomeen gefilmd was.

        Ik heb ook al eens gezien dat er onder het afdak van de winkelkarretjes een Fiat 500 geparkeerd stond, en het was geen publiciteitsstunt.
        Ha ha ha - lol - da's dan één van de weinige voordelen van een cinquecento
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment


        • #19
          Re: Droge winkelkarren.

          Zal dan toch een oude versie 500 geweest zijn. Die nieuwste zijn bijna zo groot en lomp als de Multipla.

          Comment


          • #20
            Re: Droge winkelkarren.

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Ik ben er zo ene die altijd ver staat. Bij het lokale shoppingcenter horen 2 parkings van 1 hectare. Ik ging altijd op de verste parking staan (minstens 1000 plaatsen, maar 500 meter lopen) en stond er meestal alleen. Als ik terugkwam stond er regelmatig een auto vlak naast mij, terwijl er nog 999 vrije plaatsen waren. Er is hier ooit een youtube link geplaatst waarop dat fenomeen gefilmd was.

            Ik heb ook al eens gezien dat er onder het afdak van de winkelkarretjes een Fiat 500 geparkeerd stond, en het was geen publiciteitsstunt.
            Dat komt omdat er te veel ijzer in je wagen zit en die magneten in je luidsprekers trekken dus die andere wagens aan.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #21
              Re: Droge winkelkarren.

              Dat verklaart waarom er altijd ene kort naast mij komt staan op het uiterste van een parking. [emoji6]

              Jullie doen dat allemaal, nu weet ik wel waar zoeken als er een deuk in mijn wagen zit. [emoji1]

              Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Mijn auto parkeer ik ook nooit zo dicht mogelijk bij de ingang, want daar is de kans op krassen en deukjes altijd het grootst, ook op de parking wandel ik dus wat meer dan de mensen die eigenlijk liever met hun auto in de winkel zouden willen rondrijden dan een paar meter verder te moeten wandelen.
              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Ha, doe ik ook - vaak redelijk "ver" en dan staat de wagen meestal vrij, minieme kans dat er een andere deur tegen tikt.
              Ik ken er zo nog ene die altijd ver staat
              Oorspronkelijk geplaatst door demuro Bekijk bericht
              Dat doe ik ook,maar als je helemaal vrij staat,dan werkt dat blijkbaar als een magneet,en komt er toch altijd ene vlak naast jou staan.Ook al is er daarnaast plaats zat.
              Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
              Zijn er dus nog zo Moet ik ook geen 5x de eerste 2 parkeerrijen doorrijden op zoek naar een plaats. Direct naar achter en plaats zat.
              Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
              Ik ben er zo ene die altijd ver staat.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Droge winkelkarren.

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Ik ken ook zo ene dat altijd op het uiterste van de parking gaat staan ... komt ge dan terug, dan kunt ge niet eens instappen want dan staat er ene 10cm naast u. [emoji56]
                Al meer dan één keer meegemaakt, zelfs met schade. [emoji17]
                Geen last van, ik ga met de fiets .

                Comment


                • #23
                  Re: Droge winkelkarren.

                  Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
                  Geen last van, ik ga met de fiets .
                  Die zet je dan tegen een geparkeerde wagen of bij regen onder het dak van de winkelkarren? [emoji1]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Droge winkelkarren.

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Die zet je dan tegen een geparkeerde wagen of bij regen onder het dak van de winkelkarren?
                    Ssst, niet verder vertellen!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Droge winkelkarren.

                      tja, de winkelkarren...
                      Een regelmatig gehoorde klacht bij de start van een wandeling: "de parking is toch een stuk af"
                      Bij de action en de basic fit (zitten in 1 gebouw) mag je er gif op innemen dat 80% van de plaatsen kort bij de ingang (bijna dezelfde ingang) voor de basic fit is...
                      Mijn vrouw ook hoor, liever een rondje op de parking van de colruyt om kortbij te staan ipv verder af te gaan staan... zeg haar ook altijd: de tijd die jij nu verliest, dat is de tijd die ik verlies met de kar 50 meter verder te moeten halen en terugzetten... of liever (maar dan krijg ik slaag): straks nog even gaan joggen?
                      Luie mensen, het is van alle tijden! En maar goed dat ze er zijn, het is door onze luiheid, en de zin er iets aan te willen doen, dat we een vaatwas, wasmachine, auto, stofzuiger... hebben uitgevonden
                      De gustibus et coloribus non est disputandum
                      Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                      Comment


                      • #26
                        Re: Droge winkelkarren.

                        Ik werd vanmorgen tijdens het winkelen dringend aan het onthaal gevraagd...
                        Ik dacht 'lap, er heeft iemand tegen onze auto gezeten...'

                        Stond er een boze dame haar beklag te doen tegen de onthaalbediende over hoe schandalig ik zou geparkeerd hebben en dat de mensen niet kunnen rijden. Ik dacht 'oei' het was nog vroeg en begon al te twijfelen of ik een stommiteit had begaan en we zijn alle drie naar buiten gegaan. De dame vd Delhaize was de boze dame aan het kalmeren.
                        Daar aangekomen werd het pas echt grappig toen ik zag hoe het echt zat. De dame vd Delhaize heeft (proberen) uit te leggen dat ze zelf niet goed geparkeerd stond en dat 'meneer' (ik dus ) daar niet veel kon aan doen.

                        Enfin, ze is razend weggereden en wij bekeken elkaar maar konden er toch eens mee lachen..
                        btw, ik ben de linkse..


                        Groeten!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Droge winkelkarren.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                          Ik werd vanmorgen tijdens het winkelen dringend aan het onthaal gevraagd...
                          Ik dacht 'lap, er heeft iemand tegen onze auto gezeten...'

                          Stond er een boze dame haar beklag te doen tegen de onthaalbediende over hoe schandalig ik zou geparkeerd hebben en dat de mensen niet kunnen rijden. Ik dacht 'oei' het was nog vroeg en begon al te twijfelen of ik een stommiteit had begaan en we zijn alle drie naar buiten gegaan. De dame vd Delhaize was de boze dame aan het kalmeren.
                          Daar aangekomen werd het pas echt grappig toen ik zag hoe het echt zat. De dame vd Delhaize heeft (proberen) uit te leggen dat ze zelf niet goed geparkeerd stond en dat 'meneer' (ik dus ) daar niet veel kon aan doen.

                          Enfin, ze is razend weggereden en wij bekeken elkaar maar konden er toch eens mee lachen..
                          btw, ik ben de linkse..


                          Groeten!
                          Dan staat die nog op een uiterste plaats, in zo'n geval sta ik (nouja mijn wagen) helemaal rechts (ik heb het over de rechtse wagen he) .
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #28
                            Re: Droge winkelkarren.

                            Iemand vernoemde het parkeerfilmpje, hier is het nog eens, YT fun , Ticked Off Vic: Parking Right Here. Echte link lijkt te blokken .
                            Last edited by guido.g; 21 oktober 2019, 22:25.
                            https://ggpics.be/

                            Comment


                            • #29
                              Re: Droge winkelkarren.

                              https://www.youtube.com/watch?v=XYSnWvZU0yc
                              De gustibus et coloribus non est disputandum
                              Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

                              Comment


                              • #30
                                Re: Droge winkelkarren.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht
                                Ik werd vanmorgen tijdens het winkelen dringend aan het onthaal gevraagd...
                                Ik dacht 'lap, er heeft iemand tegen onze auto gezeten...'

                                Stond er een boze dame haar beklag te doen tegen de onthaalbediende over hoe schandalig ik zou geparkeerd hebben en dat de mensen niet kunnen rijden. Ik dacht 'oei' het was nog vroeg en begon al te twijfelen of ik een stommiteit had begaan en we zijn alle drie naar buiten gegaan. De dame vd Delhaize was de boze dame aan het kalmeren.
                                Daar aangekomen werd het pas echt grappig toen ik zag hoe het echt zat. De dame vd Delhaize heeft (proberen) uit te leggen dat ze zelf niet goed geparkeerd stond en dat 'meneer' (ik dus ) daar niet veel kon aan doen.

                                Enfin, ze is razend weggereden en wij bekeken elkaar maar konden er toch eens mee lachen..
                                btw, ik ben de linkse..


                                Groeten!
                                Ik heb het idee dat de waarheid toch een beetje anders kan zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij als eerste geparkeerd stond en dat de dame in kwestie dacht "ik zal de auto er lekker dicht langs zetten" wetende dat ze dan niet kan uitstappen. Maar zij stond er al en jij zag dat ze scheef in het vak stond. Jij zet de auto helemaal correct neer wetende dat zij nauwelijks nog in haar auto kan komen. Mogelijk zelfs al genietend maak je alvast een fotootje zodat je bij schade aan jouw auto haar nummer al hebt.

                                Tja, als wat ik schets meer in overeenstemming met de waarheid is dan is het allemaal erg kinderachtig.
                                http://www.smuttynose.nl

                                Comment

                                Working...
                                X