Belgiumdigital.com in samenwerking met
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 62

Discussie: Droge winkelkarren.

Standaard Re: Droge winkelkarren.

tja, de winkelkarren...
    Een regelmatig gehoorde klacht bij de start van een wandeling: "de parking is toch een stuk af"
    Bij de action en de basic fit (zitten in 1 gebouw) mag je er gif op innemen dat 80% van de plaatsen kort bij de ingang (bijna dezelfde ingang) voor de basic fit is...
    Mijn vrouw ook hoor, liever een rondje op de parking van de colruyt om kortbij te staan ipv verder af te gaan staan... zeg haar ook altijd: de tijd die jij nu verliest, dat is de tijd die ik verlies met de kar 50 meter verder te moeten halen en terugzetten... of liever (maar dan krijg ik slaag): straks nog even gaan joggen?
    Luie mensen, het is van alle tijden! En maar goed dat ze er zijn, het is door onze luiheid, en de zin er iets aan te willen doen, dat we een vaatwas, wasmachine, auto, stofzuiger... hebben uitgevonden
    De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

Ik werd vanmorgen tijdens het winkelen dringend aan het onthaal gevraagd...
    Ik dacht 'lap, er heeft iemand tegen onze auto gezeten...'

Stond er een boze dame haar beklag te doen tegen de onthaalbediende over hoe schandalig ik zou geparkeerd hebben en dat de mensen niet kunnen rijden. Ik dacht 'oei' het was nog vroeg en begon al te twijfelen of ik een stommiteit had begaan en we zijn alle drie naar buiten gegaan. De dame vd Delhaize was de boze dame aan het kalmeren.
    Daar aangekomen werd het pas echt grappig toen ik zag hoe het echt zat. De dame vd Delhaize heeft (proberen) uit te leggen dat ze zelf niet goed geparkeerd stond en dat 'meneer' (ik dus ) daar niet veel kon aan doen.

Enfin, ze is razend weggereden en wij bekeken elkaar maar konden er toch eens mee lachen..
    btw, ik ben de linkse..

Groeten!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Bever Bekijk bericht

Stond er een boze dame haar beklag te doen tegen de onthaalbediende over hoe schandalig ik zou geparkeerd hebben en dat de mensen niet kunnen rijden. Ik dacht 'oei' het was nog vroeg en begon al te twijfelen of ik een stommiteit had begaan en we zijn alle drie naar buiten gegaan. De dame vd Delhaize was de boze dame aan het kalmeren.
    Daar aangekomen werd het pas echt grappig toen ik zag hoe het echt zat. De dame vd Delhaize heeft (proberen) uit te leggen dat ze zelf niet goed geparkeerd stond en dat 'meneer' (ik dus ) daar niet veel kon aan doen.

Enfin, ze is razend weggereden en wij bekeken elkaar maar konden er toch eens mee lachen..
    btw, ik ben de linkse..

Groeten!
    Dan staat die nog op een uiterste plaats, in zo'n geval sta ik (nouja mijn wagen) helemaal rechts (ik heb het over de rechtse wagen he) .
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Iemand vernoemde het parkeerfilmpje, hier is het nog eens, YT fun , Ticked Off Vic: Parking Right Here. Echte link lijkt te blokken .
    Laatst gewijzigd door guido.g; 21 oktober 2019 om 23:25

De gustibus et coloribus non est disputandum
    Nikon F70 analoog, Tri-x filmpjes

btw, ik ben de linkse..

Groeten!
    Ik heb het idee dat de waarheid toch een beetje anders kan zijn. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat jij als eerste geparkeerd stond en dat de dame in kwestie dacht "ik zal de auto er lekker dicht langs zetten" wetende dat ze dan niet kan uitstappen. Maar zij stond er al en jij zag dat ze scheef in het vak stond. Jij zet de auto helemaal correct neer wetende dat zij nauwelijks nog in haar auto kan komen. Mogelijk zelfs al genietend maak je alvast een fotootje zodat je bij schade aan jouw auto haar nummer al hebt.

Tja, als wat ik schets meer in overeenstemming met de waarheid is dan is het allemaal erg kinderachtig.

@Olivetti,
    Voor de volledigheid.. De Range Rover stond er inderdaad eerst, ik ben in de parkeerplaats gereden tussen 2 wagens en heb geen erg gehad in de mogelijk moeilijke instap van de dame naast mij. Ik ben er ook niet voorbij gewandeld na het inparkeren en het fotootje werd gemaakt nadat ik aan het onthaal gevraagd werd..

Groeten,
    Bart

@Olivetti,
    Voor de volledigheid.. De Range Rover stond er inderdaad eerst, ik ben in de parkeerplaats gereden tussen 2 wagens en heb geen erg gehad in de mogelijk moeilijke instap van de dame naast mij. Ik ben er ook niet voorbij gewandeld na het inparkeren en het fotootje werd gemaakt nadat ik aan het onthaal gevraagd werd..

Groeten,
    Bart
    Dan vergis mij met het fotootje maken waarvoor excuses. Maar misschien treft de dame wel geen enkele blaam (op de wijze van reageren na) en stond de auto rechts van haar, de plek die nu leeg is, ook al niet goed in het vak. Dat zie je natuurlijk vaker. 1 onbenul zet zijn auto fout neer en de hele rij moet zich aanpassen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Dan staat die nog op een uiterste plaats, in zo'n geval sta ik (nouja mijn wagen) helemaal rechts (ik heb het over de rechtse wagen he) .
    Ha, ik dacht dat rechts van de Rover een doorgang was ipv een parkeerplaats, in dat geval heb ik niks gezegd
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
    Ha, ik dacht dat rechts van de Rover een doorgang was ipv een parkeerplaats, in dat geval heb ik niks gezegd
    Geen probleem, ik wist het zelf ook niet meer.. Zonet terug thuis, dit maal te voet want geen zware pakken en het is inderdaad een parkeervak.

Groeten!

Gebruik geen winkelkar maar een mandje en dat is goed voor je beurs en dan kun je de boodschappen makkelijk met de fiets of te voet meenemen. Goed voor je fysiek en het onthaasten is mentaal goed en je stoot veel minder stikstofdioxide uit. Maar ja, naar de Lidl ga je voornamelijk voor een bulkvoorraad aan twee liters flessen cola of ander suikerhoudend water, althans die klanten zie ik vaak en dan is een Ford Ka te klein en heb je een vierwieldrive trekker nodig.

@Olivetti,

Groeten,
    Bart
    Je bent een knappe chauffeur als je in één keer zo mooi evenwijdig kan indraaien tussen 2 auto's .
    Volgens mij ben je speciaal zo gaan staan om die situatie uit te lokken.
    Nog een geluk voor jou dat de spiegels van de Range Rover ingeklapt waren.
    Als je niet beseft dat je op 20 centimeter van een andere auto parkeert, heb je op de weg ook een slecht inschattingsvermogen.
    Hoog tijd voor een straffere bril of om je rijbewijs in te leveren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
    Je bent een knappe chauffeur als je in één keer zo mooi evenwijdig kan indraaien tussen 2 auto's .
    Als je niet beseft dat je op 20 centimeter van een andere auto parkeert, heb je op de weg ook een slecht inschattingsvermogen.
    Meen je dat nu?
    Is er iets gemakkelijker dan tussen 2 auto's in te parkeren? Dat mikt makkelijker dan lijnen op de grond hoor...
    Dat er geen zee van plaats is weet ik ook maar dat is toch met alle massa parkeerplaatsen, en als ik zelf geen zee van ruimte heb bij het uitstappen lijkt het mij normaal dat 'rechts' ook ok is..

Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk

Pardon ???? Wie van beiden staat er hier op het randje zeg ????? Heb je die parkeervakken als eens goed bekeken ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
    Pardon ???? Wie van beiden staat er hier op het randje zeg ????? Heb je die parkeervakken als eens goed bekeken ?
    Akkoord, de Range Rover staat niet tussen de lijnen.
    Maar hem dan opzettelijk klem zetten terwijl er nog veel andere parkeerplaatsen zijn, is kinderachtig.
    Misschien een beetje jaloezie tegenover iets duurdere SUV's als je zelf noodgedwongen met een busje moet rijden ?

Ik doe dat ook hoor. Als men niet in zijn vak kan parkeren dan zorg ik dat die wel langs rechts moet instappen en dus even een aandachtsmomentje beleefd. Maar ik heb nu éénmaal een slecht karakter
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Akkoord, de Range Rover staat niet tussen de lijnen.
    Maar hem dan opzettelijk klem zetten terwijl er nog veel andere parkeerplaatsen zijn, is kinderachtig.
    Misschien een beetje jaloezie tegenover iets duurdere SUV's als je zelf noodgedwongen met een busje moet rijden ?
    Laat mij raden, het was jouw vrouw met de Range Rover

Hoe kon je anders weten dat toen linkse wagen toekwam de parking niet volledig volzet was.
    Ps als iedereen zo parkeert, verlies je plots de helft van de parkeer plaatsen...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
    Ik doe dat ook hoor. Als men niet in zijn vak kan parkeren dan zorg ik dat die wel langs rechts moet instappen en dus even een aandachtsmomentje beleefd. Maar ik heb nu éénmaal een slecht karakter
    Dat is een hobby van mannen die thuis niets te zeggen hebben, en dat buitenshuis gaan compenseren door een soort politie-agentje te gaan spelen.
    Ik zal een mailtje naar de kerstman sturen, en vragen om een politiefluitje voor jou te reserveren.

En, ondertussen reeds een droge winkelkar gevonden???

Als we allemaal met een fiatje 500 rondrijden bestaan zulke problemen niet meer.

Allemaal elektrische bakfiets met overdekking voor degene die trapt..
    Of beter, bakfiets met speedpedelec motor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk bericht
    Als we allemaal met een fiatje 500 rondrijden bestaan zulke problemen niet meer.
    Ik vind het wel een sympathiek autootje, maar dat is nu het andere uiterste.
    Met mijn 1,92 m moet ik me driedubbel vouwen, en steken mijn knieën achter mijn oren als ik daarmee wil rijden.

Feit is wel dat telkens een wagen vernieuwd wordt, hij vaak ook een stukje groter wordt....
    Maar ik denk dat ze nu stilaan moeten stoppen want onze parkeerplaatsen en onze wegen zijn helemaal niet voorzien op Amerikaanse toestanden.

En @ Notex: Ik zou liever met een degelijke Santa Fe rijden dan met een Range Rover

Ruimer, ( echte SUV tov crossover ), zéker zo goed uitgerust en wellicht veel betrouwbaarder.
    "I come to bury Caesar, not to praise him.
    The evil that men do lives after them;
    The good is oft interred with their bones”

Dat is een hobby van mannen die thuis niets te zeggen hebben, en dat buitenshuis gaan compenseren door een soort politie-agentje te gaan spelen.
    Ik zal een mailtje naar de kerstman sturen, en vragen om een politiefluitje voor jou te reserveren.
    Klopt niet, als ik thuis zeg "ik doe de afwas" is er niemand die dat tegenspreekt. Dat fluitje is niet nodig, dat heb ik nog aan één van mijn functies, toen ik nog werkte, over gehouden.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Feit is wel dat telkens een wagen vernieuwd wordt, hij vaak ook een stukje groter wordt....
    Dat is puur marketing. Je begint met een kleine wagen als jonge gast en naar mate je noden toenemen (gezin), worden de nieuwe modellen ook groter. Als je tevreden bent kijk je toch eerst naar hetzelfde model.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk bericht
    Dat is puur marketing. Je begint met een kleine wagen als jonge gast en naar mate je noden toenemen (gezin), worden de nieuwe modellen ook groter. Als je tevreden bent kijk je toch eerst naar hetzelfde model.
    Ik ken toch jonge gasten die met een redelijk grote wagen rijden hoor.....
    Vaak van de papa gekregen, maar zo leer je de kinderen zeker de waarde van het geld niet kennen....en ze denken dat alles zo maar vanzelfsprekend is.....

Neen, maar ik bedoel hetzelfde model van wagen wordt steeds een paar cm langer, breder, hoger.....
    "I come to bury Caesar, not to praise him.
    The evil that men do lives after them;
    The good is oft interred with their bones”

Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. Op het droge
    Door Guest17 in forum Beginnershoek
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 3 juni 2016, 16:39
  2. 2 op het droge
    Door G.R. in forum Beginnershoek
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 12 maart 2016, 07:56