Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard draadloos kleine boxen aansluiten op mijn hifi?

Hallo iedereen,

bestaat dit? Ik zou graag op mijn hifi-installatie kleine boxen aansluiten maar draadloos.

Welke systemen bestaan er?

Greetz, RonnyE

Standaard Re: draadloos kleine boxen aansluiten op mijn hifi?

Werken die dan op accu's, of moet je toch nog een draad voorzien om stroom te leveren?

Je zal dus altijd wel een draad nodig hebben, het signaal kan zonder problemen verstuurd worden als een radiosignaal, ik denk dat er daarvoor wel apparaten te koop zijn. Maar dan zit de ontvanger en versterker in de "draadloze" boxen, en die hebben ook stroom nodig.

Sony had indertijd zoiets maar zijn er vanaf gestapt door de vele interferenties die dit meebrengt.

Ik heb in de tijdin de aldi zo 2 speakers gekocht.Werken zowel op batterijen als adapter.Zijn kleine speakers vooral om ergens tijdelijk muziek te hebben tuin of badkamer bvb.Worden aangesloten op de hoofdtelefoonuitgang.Ben er wel tevreden van.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Ik heb de voorganger van deze:
    http://www.saitek.com/uk/prod/a250.htm

Werkt behoorlijk goed en geluidskwaliteit is zeer goed voor zo'n compact formaat. Misschien ben je hier iets mee, is verkrijgbaar in de Fnac maar ik kocht ze goedkoper bij www.padeg.be (al zie ik saitek niet meer op hun site staan)
    Ik vind het ook super handig dat ze op gewone AA batterijen werken (4 stuks), gaan ook zeer lang mee (meer dan 10 uur met gemak).
    Sony a6000 - SEL18200 - SEL50F18 - SEL3518 - SEL30M35 - SEL1018 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Soortgelijke discussies

1. MEDEDELING van phille
    Door Phille in forum Algemeen
    Reacties: 66
    Laatste bericht: 31 augustus 2003, 10:57
  2. Kleine witte puntjes op mijn prints ?
    Door Jan D. in forum Camera's
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 8 december 2002, 12:09

Regels voor berichten