Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Doel

    Bekijk aub http://vimeo.com/3575609 eens even, dit gebeurd hier in Vlaanderen en we kunnen dit stoppen door na te denken bij de volgende verkiezingen.
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

  • #2
    Re: Doel

    Oorspronkelijk geplaatst door edwin1974 Bekijk bericht
    en we kunnen dit stoppen door na te denken bij de volgende verkiezingen.
    En jij gelooft dat.
    Mvg Tim

    Comment


    • #3
      Re: Doel

      Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
      En jij gelooft dat.
      Als we allemaal nadenken en de traditionele partijen afstraffen voor zo'n wanbeleid, zullen ze het wel voelen.
      Maar als we allemaal denken mijn stem maakt toch geen verschil dan blijven ze hun ding doen en trekken ze zich idd er niets van aan.
      Maar ik wil binnen 10 jaar niet tegen mezelf moeten zeggen had ik toen maar....
      fotowebsite: www.edwinfoto.com
      Lara's website: http://www.houdevelt.com
      fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: Doel

        Oorspronkelijk geplaatst door edwin1974 Bekijk bericht
        Als we allemaal nadenken en de traditionele partijen afstraffen voor zo'n wanbeleid, zullen ze het wel voelen.
        Maar als we allemaal denken mijn stem maakt toch geen verschil dan blijven ze hun ding doen en trekken ze zich idd er niets van aan.
        Maar ik wil binnen 10 jaar niet tegen mezelf moeten zeggen had ik toen maar....
        edwin....
        Er zijn volksvertegenwoordigers: schrijf die aan.... elke maand.

        Het nadeel van democratie is dat de politiek meer met verkiezingen bezig is dan wat anders.
        "Elk nadeel heb zijn voordeel" zei Johan, dus... schrijf ze aan.

        Toch blijft de haven van Antwerpen "de baas" edwin vooral omdat er veel
        belangen mee gemoeid zijn.

        Het kan anders: zie maar naar die Lange Wapper

        Ik kon nog meer "vertellen" edwin maar dan zal het weer op cafépraat lijken
        zoals sommigen dit hier graag heten.
        Last edited by theokus; 14 april 2009, 21:04.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Doel

          een niet traditionele partij?!?
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: Doel

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            edwin....
            Er zijn volksvertegenwoordigers: schrijf die aan.... elke maand.

            Het nadeel van democratie is dat de politiek meer met verkiezingen bezig is dan wat anders.
            "Elk nadeel heb zijn voordeel" zei Johan, dus... schrijf ze aan.

            Toch blijft de haven van Antwerpen "de baas" edwin vooral omdat er veel
            belangen mee gemoeid zijn.

            Het kan anders: zie maar naar die Lange Wapper

            Ik kon nog meer "vertellen" edwin maar dan zal het weer op cafépraat lijken
            zoals sommigen dit hier graag heten.
            Lange wapper, nog zoiets, prachtige brug over .....een plas water
            Zo'n brug zou beter over de schelde passen; is A'pen niet de enige stad ter wereld "zonder" een brug over de rivier/stroom

            Neen, liever een tunnel dan maar ( lange wapper) imho
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Doel

              Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
              Lange wapper, nog zoiets, prachtige brug over .....een plas water
              Zo'n brug zou beter over de schelde passen; is A'pen niet de enige stad ter wereld "zonder" een brug over de rivier/stroom

              Neen, liever een tunnel dan maar ( lange wapper) imho
              Het wordt tijd dat ze iets aan het verkeer doen.
              Ik bedoel de kwantiteit.

              En die blijven uitbreiden...
              Na Doel zitten ze in 2020 in Hasselt
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Doel

                Had de politiek een beetje meer kl*ten aan zijn lijf dan had Doel al jaren geleden plat gelegen zoals beslist geweest.
                Geen gezever en chantage van gasten die daar niets te zoeken hebben en geen spelletjes van politieke partijen die, toen ze aan de macht waren,voor de afbraak stemden en nu tegen.
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #9
                  Re: Doel

                  ******************** niet relevant ********************

                  doe maar weg mod of "moddin"
                  Last edited by theokus; 14 april 2009, 23:47.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Doel

                    Er waren er al veel ervoor ...
                    Allen beloofden ze beterschap, allen kwamen op de lijst, allen werden verkozen omdat men die beterschap ook verwachtte, allen hebben ze ons net hetzelfde gelapt ... er is gewoonweg niets verbeterd, het wordt gewoon anders uitgelegd.

                    Denk je nu echt dat een andere partij of een andere persoon heel het land gaat veranderen? Die moeten zich ook houden aan wat hen opgedragen wordt en al de rest is gewoon verkiezingspropaganda.

                    Stel dat jij morgen de macht krijgt, denk je dat jij DOEL zal kunnen redden?
                    Droom lekker verder, waar geld achter zit zal gebeuren bij wie dan ook.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Doel

                      Probleem is dat de mensen die uit Doel verdreven zijn nu wensen dat Doel verdwijnt
                      Want ze zijn daar geboren en kunnen moeilijk verkroppen dat hun huizen nu door krakers worden bezet en dat deze willen dat Doel nu blijft
                      Ergens kan ik erin komen dat dit vele oude bewoners tegen het hoofd stoot.
                      Dus Doel is verloren of je nu op een andere partij kiest of niet de handtekening is gezet en de streep is getrokken.
                      Daar kan men niks meer aan veranderen.
                      Maar dat het een schande is mag zeker vermeld worden, woon daar vlakbij en vanuit mijn huis kan ik de boten zien liggen.
                      En ik woon te Sint Gillis Waas dus vlak naast Beveren.
                      De haven is op korte tijd steeds dichter bij gekomen en de oude canada bossen zijn al jaren verdwenen.
                      De strijd die nooit een strijd was is verloren nog voor ze begonnen waren.
                      En nu komen ze tot de vaststelling dat de haven uitbreid,
                      HOE EN WAT MET HET VERKEER !!!!!!
                      Dus in de toekomst worden onze rustige polderdorpen en wegen de sluipwegen voor het zwaar verkeer

                      Comment

                      Working...
                      X