Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dia-scherm gezocht...voor een goed doel ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dia-scherm gezocht...voor een goed doel ;)

    Ik kan het maar vragen hé

    Ik sta ( of zit soms ) in het onderwijs en heb nu van één van de ouders een gratis beamer gekregen. Volgens zijn zeggen heeft de lamp hooguit 10 uren gebrand. Deze persoon was ooit zelfstandige en had af en toe een beamer nodig. Het kwam hem goedkoper uit zo'n ding te kopen dan een 5-tal keren te huren.

    Nu lag hij stof te happen, en zodoende deze milde gift.

    Ik ga nu bij mijn directie serieus moeten "zagen" om een plafond-tafeltje ( ja, hoe noem je zo'n ding ) te krijgen +dat ze een beetje draad willen trekken.
    De beamer is een PHILIPS ( model moet ik morgen eens bekijken), maar 't is nog zo geen model dat je "ondersteboven" op een plank kan schroeven.

    Echter... een scherm ontbeer ik nog.

    En er is echt ( volgens de directie ) 0,0 % budget !
    Ik heb in het begin van het jaar een nieuw laserprintertje gevraagd en dat kon toen al niet. ( hooguit 100 euro )

    Enfin, ik was aan het denken, zou ik me niet kunnen behelpen met een oud dia-scherm ?
    Da's dan wel meestal vierkant ipv rechthoekig, maar 't is beter dan niets....

    Dus nu de vraag: Zijn er hier geen goede zielen die nog zo'n schermpje hebben liggen en dat een goede bestemming willen geven ?

    Liefst omgeving Leuven of Zaventem.
    Allez, niet te ver weg hé, want in 't onderwijs betaald ge nog altijd zelf uwe "benzine".

    Namens de kids: bij voorbaat dank !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Dia-scherm gezocht...voor een goed doel

    Geen scherm , maar met een pot witte verf en een open stukje muur spring je al heel ver.
    'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

    Comment


    • #3
      Re: Dia-scherm gezocht...voor een goed doel

      zo'n scherm zou ik je niet aanraden, wel wat lucas zegt
      wij hebben zo'n beamer op school en de beste resultaten zijn op een witte geverfde muur....
      groetjes aline
      groetjes aline

      Comment


      • #4
        Re: Dia-scherm gezocht...voor een goed doel

        Geen stuk muur meer beschikbaar in de (overvolle) klas.

        Op termijn kan ik misschien wel een scherm lospeuteren, maar momenteel is er geen budget.

        Het moet ook geen proffessionele kwaliteit zijn hé. Op school zijn we gewoon met afdankertjes te werken.

        Edit: wellicht heb ik een scherm gevonden. ( via het "zuste"r-forum )

        Dus voorlopig is het OK. Maar ik heb het nog niet. Mochten er ondertussen nog mensen zijn die hun scherm naar het containerpark willen doen....wacht nog efkes.

        Bedankt aan allen voor het kijken.
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

        Comment

        Working...
        X