Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Derde prik vraagje.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Derde prik vraagje.

    Vraagje aan degenen die hun derde prik reeds kregen.

    Volgende week mag ik mijn derde prik halen, maar zit met een vraag ivm. de app,
    komt dat dan automatisch op je covid safe app op je smartphone, of wat moet je daar voor doen?

    Dank aan wie mij daar een antwoord kan op geven.

  • #2
    Re: Derde prik vraagje.

    Dat komt er automatisch op.....kan wel een week duren heb ik ondervonden na de 2de injectie..... maar om groen certificaat te krijgen voorlopig het resultaat van 2de vaccin gebruiken....moet blijkbaar nog aangepast worden....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Derde prik vraagje.

      14/10/21 derde prik en op 18/11/21 op de app dus na 4 weken. Komt er automatisch bij.

      Comment


      • #4
        Re: Derde prik vraagje.

        Bedankt voor jullie antwoorden Francis en Felix,
        Ik vroeg mij af of ik dan de app terug moest gaan
        installeren of als dat automatisch ge-update werd,
        ja dus. [emoji106]

        Comment


        • #5
          Re: Derde prik vraagje.

          Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
          14/10/21 derde prik en op 18/11/21 op de app dus na 4 weken. Komt er automatisch bij.
          4 weken? Da's wel erg lang, de 2de prik stond er bij mij na een dikke week op....de derde duurt dus blijkbaar langer...
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #6
            Re: Derde prik vraagje.

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            4 weken? Da's wel erg lang, de 2de prik stond er bij mij na een dikke week op....de derde duurt dus blijkbaar langer...
            Blijkbaar waren er daar inderdaad wat problemen als je er op gaat Googelen.

            Comment


            • #7
              Re: Derde prik vraagje.

              Je krijgt per spuit een certificaat. Indien je derde rood geeft, gebruik dan voorlopig je tweede indien totale set, basis + booster uit 3 bestaat.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Derde prik vraagje.

                Mijn vrouw kreeg ook een derde prik en deze stond de tweede dag in de app maar was pas geldig op de zestiende dag om een groen certificaat te hebben.
                In afwachting kan men de tweede laten zien om een groen resultaat te krijgen.
                De derde prik staat in de app ook als tweede prik aangegeven.

                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Derde prik vraagje.

                  Maandag onze derde prik gehad, app gisteren al aangepast en geeft dadelijk groen. Logisch toch als je al groen hebt van de tweede zou het toch wel raar zijn van rood te krijgen bij een boost vaccinatie.
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                  Comment


                  • #10
                    Derde prik vraagje.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Maandag onze derde prik gehad, app gisteren al aangepast en geeft dadelijk groen. Logisch toch als je al groen hebt van de tweede zou het toch wel raar zijn van rood te krijgen bij een boost vaccinatie.
                    Dat is anders standaard zo (geweest) en staat ook zo op hun website!
                    Wel afhankelijk van de leeftijd zo te lezen.

                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Derde prik vraagje.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Maandag onze derde prik gehad, app gisteren al aangepast en geeft dadelijk groen. Logisch toch als je al groen hebt van de tweede zou het toch wel raar zijn van rood te krijgen bij een boost vaccinatie.
                      En toch was het zo in het begin, er is trouwens ook over gecommuniceerd...
                      Last edited by Franciskine; 24 november 2021, 20:31.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Derde prik vraagje.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        En toch was he zo in het begin, er is trouwens ook over gecommuniceerd...
                        Niet alleen in het begin, ook zeer recentelijk zo meegemaakt.
                        En staat heden dus nog steeds zo aangegeven op de website. [emoji6]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Derde prik vraagje.

                          In het UZ Leuven zijn ze bezig met het personeel de 3e prik te geven.

                          Als je Astrazeneca hebt gekregen als vaccin krijg je als 3e(booster)prik een hele Pfizer ofwel 1/2e dosis Moderna.
                          Blijkbaar zijn de bijwerkingen met Moderna als booster een stuk groter in combi met Astrazeneca...
                          Op de vraag of je moet terugkomen om de 2e helft van Moderna te krijgen was er (nog geen)geen sluitend antwoord.

                          Ik denk dat er sommige diensten serieus aan t knoeien zijn.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Derde prik vraagje.

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Dat is anders standaard zo (geweest) en staat ook zo op hun website!
                            Wel afhankelijk van de leeftijd zo te lezen.

                            https://covidsafe.be/nl/veelgestelde...rde-coronaprik
                            Gelijk het op de site staat is dat inderdaad zo, maar daar mag ik mij toch vragen bij stellen. Of moet je daar voor gestudeerd hebben om die logica te begrijpen?
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment


                            • #15
                              Derde prik vraagje.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                              Gelijk het op de site staat is dat inderdaad zo, maar daar mag ik mij toch vragen bij stellen. Of moet je daar voor gestudeerd hebben om die logica te begrijpen?
                              Dus als je een vraag stelt op een openbaar forum mag niemand een antwoord formuleren? [emoji848]

                              Het probleem van niet actieve certificaten is in alle media uitbundig aan bod gekomen en de uitleg hoe het werkt staat op de officiële website.
                              Maar eigenlijk bent u het antwoord niet waardig als u zo reageert op een correct antwoord met verwijzing naar de officiële website. [emoji1785]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X