Re: Dealextreme (DX.com) ervaring ?
Ik heb in een andere topic (KLIK) ook DX aangeraden, en TS heeft daarna (hopelijk niet alleen op basis van mijn suggestie!) daar besteld. Nu vindt ie ook dat een en ander wat lang wegblijft, waarna ik gezegd heb dat het toch een maand à zes weken zou kunnen duren. Dat zou je moeten weten (of alleszins incalculeren) als je vanuit China (DX) bestelt. Maar verder heb ik enkel maar goeie ervaringen met DX.
(Ik zou verwachten dat een levering vanuit Zuid-NL slechts 1-2dd in beslag zou nemen; wel, ik heb ooit heel wat langer dan ik verwacht had moeten wachten, en toen ik bij mijn beoordeling daar een puntje voor aftrok, kreeg ik notabene een (kwaaie?) email van de leverancier, die een 100% tevredenheid had verwacht en niet kreeg, terwijl zijn uitleg was: verwacht niet dat ik voor zo'n kleine zending en dito prijs extra 'spoed'maatregels ga nemen!).
Wachttijd kan erg relatief zijn...
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 14.3) + iPad5 WiFi (iPadOS 14.3)