Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DE post

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: DE post

    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    niet druk om maken

    als zei moeilijkdoen.. das hun zaak.

    gij komt met ID, u vrouw komt met ID, en niemand krijgt't mee? tja dus HUN probleem en niet het uwe.
    Laat het nu net de brief zijn die u recht geeft op 10.000€
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: DE post

      ik ben intussen 10 jaar geleden naar mijn huidig adres verhuisd, en sindsdien hebben we nog steeds dezelfde postbode. Heel vriendelijke man, we spreken elkaar bij de voornaam, hij komt wel eens een koffie drinken, ik koop jaarlijks zijn postkalender... Aangetekende zendingen zijn NOOIT een probleem: zonodig zet hij zelf wel een krul: mag natuurlijk niet, maar zowel ik als hij zijn er beter mee...
      erik, Nikon materiaal

      'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

      Comment


      • #18
        Re: DE post

        erikdk
        Ja, hij zet een krul tot op het ogenblik dat het fout loopt en wie trekt dan aan het korste eind ? Schriftvervalsing heet dat
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #19
          Re: DE post

          .....
          Last edited by NeQo; 9 april 2010, 23:45.

          Comment


          • #20
            Re: DE post

            Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
            Ik heb een totaal andere ervaring met de post.

            Blijkbaar had de postbode zich aangeboden met een pakje op het moment dat er niemand thuis was.
            Wat je natuurlijk zal zien is dat ze altijd op vrijdag langkomen en het pakje achterlaten op het kantoor bij ons in Baasrode. (Eerstvolgende dag open is op dinsdag van 14 tot 17 uur of zoiets).
            Voor alle zekerheid heb ik vrijdagavond om 17.30u (sluitingsuur) gebeld naar het hoofdkantoor in Dendermonde en het probleem heel vriendelijk uitgelegd aan de bediende.
            Ik was eigenlijk verbaast dat er nog opgenomen werd, want het was echt net 17.30u.
            Wat er daarna gebeurde tart alle verbeelding in die zin dat er dus speciaal nog een postbode naar Baasrode gereden is om dat pakje op te halen,
            en een 15 min later kon ik mijn zending ontvangen... 'aan den achterkant, want vooraan is het niemeer open'.
            Over service gesproken...

            Geen idee waarom ik mijn zending nog kon ophalen, maar ik ben de bediende hartelijk dankbaar voor de verleende service.
            Mss wilden ze voorkomen dat onze postbode nog eens met dat pak van 2 kg ging rondzeulen, want het betrof hier mijn statief.

            Iedereen content in dit verhaal, zo zie je maar...
            Heel goed, heel goed voor het imago van De Post
            Heeft allemaal zijn oorzaken NeQo....
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #21
              Re: DE post

              Ode aan een postbode. Door weer en wind, hij brengt ons toch steeds weer de brieven

              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #22
                Re: DE post

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                In plaats van steeds je gal te spuwen eens nagaan of je zelf niet fout bent. Indien neen, kijk dan eens of je zelf nog nooit een fout hebt gemaakt.
                En ja hoor, ik werk ook bij de post, en ja ik heb ook al fouten gemaakt
                Purlutje,
                'k heb toch m'n bedenkingen hoor!Vrijdag naar de post gebeld en ze gingen de man in kwestie even zeggen hoe het wel moet.
                vandaag,wat denkt ge....een brief voor de andere persoon in de bus.
                Naar de post gebeld,het antwoord was "Ik begrijp niet waarom hij dat doet"!!!!!
                Morgenvroeg zal ik dan toch maar eens naar de post gaan,of ik vriendelijk ga blijven dat weet ik nog niet.
                In mijn ogen lopen daar toch enkele debielen rond.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #23
                  Re: DE post

                  Ik heb ook enkele minder goede ervaringen gehad met de manne van de post.

                  Als ik een lens koop, laat ik die meestal opsturen (ik weet het wel, niet slim, maar toch).

                  Nu is het al de 2de keer dat mijn lens al 2 nachten buiten ligt (blote hemel) omdat ik hem gewoon niet heb zien liggen, ze laten dus gewoon mijn pakje (van zo'n 400€) ergens in de voortuin liggen.

                  Ik vindt dit persoonlijk niet kunnen, ik heb er tot nu toe nog geen echte problemen mee gehad (diefstal of zo) maar ik kan me toch voorstellen dat als iemand met minder goede intenties ergens een pakje aan de deur ziet liggen dit gewoon meepakt.

                  Comment


                  • #24
                    Re: DE post

                    Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk bericht
                    Nu is het al de 2de keer dat mijn lens al 2 nachten buiten ligt (blote hemel) omdat ik hem gewoon niet heb zien liggen, ze laten dus gewoon mijn pakje (van zo'n 400€) ergens in de voortuin liggen.
                    Waarom denk je dat normaal gezien de juiste persoon moet tekenen voor ontvangst? Omdat dit de enige correcte manier is.
                    Maar ja, dan zijn er sommigen lastig op De Post dat ze weer moeten lopen en dat het boereke van een fakteur nen imbeciel is.

                    Afwijken van de regels is goed zolang alles goed gaat maar loopt het verkeerd dan is het uitkafferen geblazen.

                    Een excuus om te klagen kan je altijd vinden.
                    Te soepel, te moeilijk, te veel controle, te weinig controle ...
                    Misschien een kaartje aan de bus hangen : "Vandaag niets achterlaten, morgen wel".

                    Dit is niet op u bedoeld hé, het is algemeen bekeken volgens dit topic.

                    Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                    Ode aan een postbode. Door weer en wind, hij brengt ons toch steeds weer de brieven
                    Wat deed die in de bosjes?
                    Last edited by VerSeg; 24 april 2007, 10:56.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: DE post

                      Als ik effe O.T. mag gaan...

                      Heb onlangs postzegels gekocht via de site van De Post.
                      Ze rekende me ook 2 euro beheerskosten aan....

                      Wat me stoort is dat ze postkantoren laten verdwijnen,
                      dat je op zoek moet gaan naar een ander kantoor,
                      er zijn minder kantoren.
                      Ok, er zijn wel postpunten maar ik ga zelden of nooit winkelen
                      in bijv. Delhaise, te ver van mijn deur en 't is ook een dure winkel.

                      De postzegels die ik nu moet gaan halen kosten me meer geld dan vroeger,
                      zelfs als ik ze online bestel.

                      Het schijnt wel dat je zegels kan kopen bij de facteur zelf...
                      Moet dit wel nog even gan opzoeken

                      Er loopt momenteel ook een enquête over die onlinedienst.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #26
                        Re: DE post

                        [QUOTE=VerSeg;1379275]Dit is niet op u bedoeld hé, het is algemeen bekeken volgens dit topic.
                        QUOTE]

                        No offence taken

                        T'is ook niet dat ik kwaad ben op die manne, ze doen ook maar hun werk.

                        En ik heb m'n lens eerder, want als ik nog naar het postkantoor moest gaan ....

                        Maar natuurlijk, als mijn pakje nu gestolen zou zijn (of helemaal natgeregend, en daardoor misschien beschadigd) zou ik wel pissed zijn.

                        Comment

                        Working...
                        X