Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Talking De "peppersausgekte" bij Quick / Burgerking

Gisteren nog eens naar de Quick geweest, elke maand passeren we wel eens, wat opvalt is dat er zoveel burgers met pepersaus verkocht worden, big pepper, crazy pepper chicken...
    Smaken verschillen, maar door al die peppersauzen geraken we de burgers daar wel sneller beu qua smaak en er ligt soms ook teveel op qua samenstelling.

Gisteren een OK menu van €3.50 gekocht met een La Vache Qui Rit burger, drank a volonté en cheese leerdammer's (eindelijk nog iets met redelijk wat smaak).
    M'n maten hadden gewone menu's van bijna €10, vonden het nogal duur en hadden precies niet gegeten (flesje Spa bij de €2 of €2.50, normaal €0.70)

Raar dat Burger King gewoon een administratieve zetel in België vestigt, maar de concurrentie precies niet aandurft met McDo/Quick, in NL en andere buurlanden wel...

Standaard Re: De "peppersausgekte" bij Quick / Burgerking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht

Raar dat Burger King gewoon een administratieve zetel in België vestigt, maar de concurrentie precies niet aandurft met McDo/Quick, in NL en andere buurlanden wel...
    In andere landen concurreren vuilnisbakken ook niet met elkaar.

Hoe kan je nu iets duur kent als je enkel maar smaak kan herkennen. We eten nog veel te veel met onze ogen. Het is de content die telt en nergens bij die Fast-Foods zal je daar een correct en sluitend antwoord op krijgen . Weten ze zelf wel wat voor chemisch gedoe ze je voor serveren ?
    En je hebt goedkope chemikalien en je hebt er hele dure
    https://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Hoe kan je nu iets duur kent als je enkel maar smaak kan herkennen. We eten nog veel te veel met onze ogen. Het is de content die telt en nergens bij die Fast-Foods zal je daar een correct en sluitend antwoord op krijgen . Weten ze zelf wel wat voor chemisch gedoe ze je voor serveren ?
    En je hebt goedkope chemikalien en je hebt er hele dure
    Brol in fastfood is nog maar het topje van de ijsberg.

Namaakvoedsel komt zowat in de hele voedingsindustrie voor. Kijk maar naar de namaakeieren uit China. Kijk maar naar de zogezegde "bio" labels op normaal voedsel, het paardenvlees dat als rundervlees verkocht werd, ...Zelfs Kraft gebruikte ooit tartrazine in macaroni en kaasproducten.
    Er zit een hele maffia achter de voedselindustrie waar je liever niet over nadenkt.

Net zoals die diepvriespizza's, er zit meestal bijna geen of geen kaas in maar namaak maar ja ze zijn spotgoedkoop net zoals hierboven aangehaald: 3,5euro voor een menu, wat zou daar inzitten

Gisteren nog eens naar de Quick geweest, elke maand passeren we wel eens, wat opvalt is dat er zoveel burgers met pepersaus verkocht worden, big pepper, crazy pepper chicken...
    Smaken verschillen, maar door al die peppersauzen geraken we de burgers daar wel sneller beu qua smaak en er ligt soms ook teveel op qua samenstelling.

Gisteren een OK menu van €3.50 gekocht met een La Vache Qui Rit burger, drank a volonté en cheese leerdammer's (eindelijk nog iets met redelijk wat smaak).
    M'n maten hadden gewone menu's van bijna €10, vonden het nogal duur en hadden precies niet gegeten (flesje Spa bij de €2 of €2.50, normaal €0.70)

Klagen dat het eten in fast-food ketens allemaal gelijk smaakt, duur is en niet vult. Dat is een open deur intrappen

Just, laten we maar gaan eten in de Ikea
    “The further a society drifts from truth the more it will hate those that speak it”
    George Orwell
    Worldometers

wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    Voila, ik denk dat zelfs Sergio Herman geen hamburger kan klaarmaken die er na 979 dagen nog steeds vers uitziet.

Lang leve Mc Donalds !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    Voila, ik denk dat zelfs Sergio Herman geen hamburger kan klaarmaken die er na 979 dagen nog steeds vers uitziet.
    kan je nagaan, wat voor troep erin zit.
    grt,bouk.

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat de sint zich zorgen maakt of hij dit jaar zijn pepernoten allemaal kwijt zal raken.
    Er begint zich door de Quick een soort pepermoeheid/peperverzadiging te ontwikkelen bij de burger en mogelijk moet er duizenden tonnen pepernoten vernietigd worden.

Sorry maar die "foodtest"-commentaar in de grond boren alsof oud vlees slecht is is totaal ongegrond.

Om te beginnen is vers vlees niet lekker (ik bedoel dan vlees die juist van het beest is gesneden) Vlees moet tijd hebben om te sterven. Iedere topchef weet dat.
    Ten tweede is het al door de eeuwen geweten dat men vlees kan bewaren door het te bewerken, drogen, roken,....
    Vroeger (eigenlijk nog niet zolang geleden) was het heel normaal dat vlees 1 jaar moest kunnen meegaan en nu maken jullie daar een probleem van?

Net doordat hun voedsel niet begint te rotten bewijst dat hygiene een key-issue is bij die fastfood ketens.

Je kan beter niet naar de chinees gaan, ook opletten met pitabars uitgebaat door obscure personen. Daar is de hygiene ver te zoeken.
    Ik weet belgische restaurants bij overvloed aan de belgische kust waar het fret (ik noem dit geen voeding meer) totaal ondermaats is maar jullie lusten het wel als touristen.

moet er enorme scheten van laten ....nie normaal.

Quick is nie lekker, hun broodjes zijn precies karton...
    Panasonic Lumix FZ2000

ik maak mijn hamburgers zelf: pistolet van de bakker, hamburger van de slager, tomaat en groeten en saus naar keuze

Iets duurder dan je €3.50 maar 't is wel lekker

vind het onderweg wel eens lekker.
    maar dan wel van de Burger-King en niet van MC-D.
    grt,bouk.

vind het onderweg wel eens lekker.
    maar dan wel van de Burger-King en niet van MC-D.
    grt,bouk.
    In België geen Burger King dus sowieso McD, Quick moet ik niet.
    Overigens, een tijd geleden eens een reportage op de Duitse TV gezien, vergelijking tussen McDo en Burger King. Bij McDo mochten ze overal filmen ook in de keuken (onaangekondigd), bij Burger King kwamen ze de keuken niet in...
    Panasonic Lumix FZ2000

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
    ik maak mijn hamburgers zelf: pistolet van de bakker, hamburger van de slager, tomaat en groeten en saus naar keuze
    Groenten uit je eigen moestuin ?

Enfin, doen we ook soms, maar die pistolets van den bakker zijn niet geschikt voor een hamburger 'as we know it' dus het boeltje lust ik niet.
    Geef me dezelfde hamburger met groentjes en patatjes en 't is lekker smullen, dat wel.
    Panasonic Lumix FZ2000

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
    Groenten uit je eigen moestuin ?

Enfin, doen we ook soms, maar die pistolets van den bakker zijn niet geschikt voor een hamburger 'as we know it' dus het boeltje lust ik niet.
    Geef me dezelfde hamburger met groentjes en patatjes en 't is lekker smullen, dat wel.
    helaas, we hebben een appartement in centrum Gent, dus enkel een terras en geen plaats voor een groententuin.
    Pistolets van de carrefour zijn ook een optie, die zijn ook wel niet slecht vind ik. Je kan ook van die hamburgerbroodjes kopen in de warenhuizen, maar die zijn even sponsachtig als die van de fastfoodketens, dus ik verkies de pistolets.

kan je nagaan, wat voor troep erin zit.
    grt,bouk.
    En vroeger niet of wat....

Ben zelf wel geen hamburger eter, maar ondanks de troep die we ganse dagen eten,
    liggen de levensverwachingen als maar hoger, goed toch...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    En vroeger niet of wat....
    nee vroeger was alles beter..!
    en ik kan het weten, want ik was er vroeger al bij.
    grt,bouk.

nee vroeger was alles beter..!
    Neen, fout ! De toekomst wordt juist beter, tenminste, als we wijlen Gene Roddenberry mogen geloven...
    Panasonic Lumix FZ2000

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 4
    Laatste bericht: 6 februari 2012, 22:48
  2. verwijderen "vhs pin" quick release plate 200 PL-14
    Door Patmanzzz in forum Accessoires
    Reacties: 3
    Laatste bericht: 7 mei 2009, 09:22
  3. Reacties: 71
    Laatste bericht: 29 juli 2007, 13:13
  4. Reacties: 5
    Laatste bericht: 28 maart 2007, 11:35