Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opstelling

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: De opstelling

    Ben blij voor onze buren

    Was 'kantje boord'.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • Re: De opstelling

      Ja jongens, wat gezegd van Costa Rica?
      En Holland verdient een ronde verder.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • Re: De opstelling

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Ja jongens, wat gezegd van Costa Rica?
        En Holland verdient een ronde verder.
        Minder zorgen voor Louis van Gaal bij zijn volgende wedstrijd.
        Hij had gelijk: Mexico is beter dan Chili.

        Vijf trefzekere strafschoppen van Costa Rica en ik denk niet dat we tijdens dit WK er betere zullen zien.

        En de Paus heeft gelijk: "Vrouw is het mooiste dat God geschapen heeft"
        Heb mooie exemplaren gezien
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • Re: De opstelling

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Minder zorgen voor Louis van Gaal bij zijn volgende wedstrijd.
          Hij had gelijk: Mexico is beter dan Chili.

          Vijf trefzekere strafschoppen van Costa Rica en ik denk niet dat we tijdens dit WK er betere zullen zien.

          En de Paus heeft gelijk: "Vrouw is het mooiste dat God geschapen heeft"
          Heb mooie exemplaren gezien

          Woehahahhahahhahhaha net wakker en mijn dag begint weeral goed dank U Theo

          Ik denk dat Costa Rica geoefend heeft op strafschoppen, zo zuiver nog niet gezien dit WK alle 5 erin

          Comment


          • Re: De opstelling

            De Germany maar op het nippertje door.
            Is Neuer toch een arrogante kl . . . .ak, heb je gezien wat hij met de bal deed nadat de Algerijnen hadden gescoord?
            Voor een keeper met klasse betaamd dat niet!
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • Re: De opstelling

              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
              De Germany maar op het nippertje door.
              Is Neuer toch een arrogante kl . . . .ak, heb je gezien wat hij met de bal deed nadat de Algerijnen hadden gescoord?
              Voor een keeper met klasse betaamd dat niet!
              Alles gezien.
              Die ingestudeerde vrijschop was ook lachen geblazen

              De fysiek heeft gewonnen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • Re: De opstelling

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Alles gezien.
                Die ingestudeerde vrijschop was ook lachen geblazen

                De fysiek heeft gewonnen.
                Dat was een kort fragment van de Three Stooges

                Kan zijn maar die goal van Algerije mocht er best wezen snel en goed afgewerkt.
                En over fysiek gesproken die lange vanachter bij de Duitsers was wel moe he altijd maar passen geven omdat hij als enige vrij stond.
                Denk kwa bal passen hij er met kop en schouder bovenuit steekt, ...... in alle 2 zijn lengte ook maar zijne motoriek was minder volgens de Jantjes toch

                De Enige die mij bekoort heeft is Philipp lahm zijn passen kwamen altijd aan

                Comment


                • Re: De opstelling

                  Wat ik me nu afvraag:
                  Toen Bel - Alg speelden, kregen de Belgen van de gemiddelde supporter onder hun voeten omdat ze de Algen niet van "Kaske naar de muur" speelden.

                  Nu Duitsland het in de verlengingen moest klaar spelen, hoor je van vele: oh dat taai Algerije, Die moeilijke ploeg en bla bla bla...

                  Als een topploeg ervan wint is het een taaie ploeg,
                  Als de rode duivels er tegen winnen is het spijtig dat het niet beter ging...
                  It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                  Comment


                  • Re: De opstelling

                    Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                    Wat ik me nu afvraag:
                    Toen Bel - Alg speelden, kregen de Belgen van de gemiddelde supporter onder hun voeten omdat ze de Algen niet van "Kaske naar de muur" speelden.

                    Nu Duitsland het in de verlengingen moest klaar spelen, hoor je van vele: oh dat taai Algerije, Die moeilijke ploeg en bla bla bla...

                    Als een topploeg ervan wint is het een taaie ploeg,
                    Als de rode duivels er tegen winnen is het spijtig dat het niet beter ging...
                    Toen de Belgen tegen Algerije speelde kropen ze terug met 11 op hun helft en kwamen er zelden uit.
                    Nu tegen de Duitsers hebben ze hun tactiek verandert een beetje zoals tegen de Russen aanvallender spelen.
                    Maar dat het een taaie ploeg was wisten wij al, nu weet iedereen het.
                    Is een goede ploeg die aanvallend veel heeft gebracht de laatste 3 wedstrijden.

                    En om te besluiten met de woorden van Wesley Sonck ''het is het resultaat dat telt''
                    En om het dan te zeggen als Jan Mulder,''F*** the system''

                    Comment


                    • Re: De opstelling

                      Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Toen de Belgen tegen Algerije speelde kropen ze terug met 11 op hun helft en kwamen er zelden uit.
                      Nu tegen de Duitsers hebben ze hun tactiek verandert een beetje zoals tegen de Russen aanvallender spelen.
                      Toont in mijn ogen hoe sterk Algerije dus is...
                      Sterk uiteenlopende tactieken vrij goed uitspelen/benutten...

                      Benieuwd voor vanavond...
                      Ik hoop echt op nog een overwinning, die jongens verdienen het gewoon... (zegt de tegenstander op ander forum nu wss ook )
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                      Comment


                      • Re: De opstelling

                        Ik hoop het ook, ik zal voor de zekerheid mijn spelletje patience wel opzetten
                        Voor mijnen tikker he

                        Comment


                        • Re: De opstelling

                          Laat de Amerikanen maar aanvallen, ze zullen geweten hebben wat wij vooraan lopen hebben.
                          Trouwens zou ik nu Lukaku opstellen, er is geen enkele Amerikaan die hem kan bijhouden in de "omschakeling".
                          Hopelijk is het een betere scheidsrechter dan die van Frankrijk tegen Nigeria, wat een kieken was me dat zeg.
                          Nooit zo'n grote blunders gezien en dat fluit een WK wedstrijd astemblief.
                          Hij had zeker twee rode kaarten moeten trekken voor de Fransen, maar nee, zelfs geen geel.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • Re: De opstelling

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            Ik hoop het ook, ik zal voor de zekerheid mijn spelletje patience wel opzetten
                            Voor mijnen tikker he
                            Ik ga nu toch eens op groot scherm gaan kijken,
                            het kan uiteindelijk ook de laatste keer zijn he vandaag...
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                            Comment


                            • Re: De opstelling

                              Een favoriete opstelling van de Belgen tegen de USA.

                              Verdediging: Alderweireld - Van Buyten - Kompany - Vertonghen
                              Middenveld: Fellaini - De Bruyne - Axel Witsel
                              Aanval: Mertens - Origi - Eden Hazard

                              Wellicht verwacht Jürgen Klinsmann ook deze mannen.
                              Kan zijn dat Wilmots weer een verrassing in petto heeft

                              * Merkwaardig stil op FB i.v.m. deze match
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • Re: De opstelling

                                De Zwitsers spelen knap tegen Argentinië vind ik, de Argentijnen hebben zeker geen overwicht

                                grts
                                Sieg
                                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                                Comment

                                Working...
                                X