Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De muur ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De muur ...

    Ik heb absoluut niks met sport, maar dit begrijp ik toch niet
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: De muur ...

    Simpel, ook in het wielrenner is de Euro baas. Oudenaarde heeft blijkbaar meer geboden.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

    Comment


    • #3
      Re: De muur ...

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Ik heb absoluut niks met sport, maar dit begrijp ik toch niet
      Voetbal, wielrennen, sport voor het gepeupel waar vroeger op neer werd gekeken door de "hogere", lees "veel geld hebbende" klasse, wordt nu ingepalmd door business seats boven in de tribune of boven op een helling in de ronde zodat ze nu letterlijk kunnen neerkijken op dat zootje onder hen. €€€€€€€€€€€€
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: De muur ...

        Het zal toch wennen worden ,De Ronde van Vlaanderen moet misschien De Drie ronden in Vlaanderen worden?

        Comment


        • #5
          Re: De muur ...

          zoals men hier al zegt draait alles om de centen , dit jaar was de top van de patersberg een grote vip, en binnen enkele jaren zal de gewone wielerliefhebber ook zijn bijdrage mogen leveren , zie het nog gebeuren dat ze kassa zullen plaatsen op sommige delen van het parcours

          Comment


          • #6
            Re: De muur ...

            Wouter V. en zijn bende zijn weer goed in het afbreken van tradities en volkscultuur.
            Geld is hun cultuur.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: De muur ...

              Jammer vind ik dat. En ze paseren niet meer op de muur omdat ze die ene vip tent die niet wou betalen willen treffen.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: De muur ...

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Wouter V. en zijn bende zijn weer goed in het afbreken van tradities en volkscultuur.
                Geld is hun cultuur.
                Het is maar wat je traditie noemt. Het is eigenlijk nooit de bedoeling geweest dat de ronde al die tijd in Meerbeke zou aankomen. In principe was het de bedoeling dat er om de zoveel tijd een (her)aanvraag gebeurde.
                En alles evolueert, of je 't nu goed of slecht vindt.
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #9
                  Re: De muur ...

                  jammer voor de horeca daar ter plaatse.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: De muur ...

                    De teleurgestelden onder U kunnen altijd nog naar de AMSTEL GOLD Race komen kijken.
                    Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                    Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                    Comment


                    • #11
                      Re: De muur ...

                      E3 prijs zal waarschijnlijk de muur een plaatsje geven.
                      eerder een eerbetoon, want ligt veel te ver van de aankomst.

                      3x pater+kwaremont (is op elke berg 1 Vip-paleis + €€€€€€€€€€€€€€)
                      aankomst oudenaarde heeft veel terrein errond ( weer extra plaats, extra mogelijkheden, extra €€€€€€€€€€)

                      de ronde zal de ronde nie meer zijn.

                      wa doe je eraan?

                      fb-groep starten, stille mars over de muur, ...

                      of ermee leren leven
                      nikon stuff

                      Comment


                      • #12
                        Re: De muur ...

                        Ik ga niet meer en ik kijk niet meer.

                        Comment


                        • #13
                          Re: De muur ...

                          Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
                          Ik ga niet meer en ik kijk niet meer.
                          Dat zou ik ook doen. Dan kunnen de VIP's naar het eigen criterium-koerske kijken.

                          Nu nog de kasseien schrappen in Parijs-Roubaix
                          Minder glas dan vroeger, maar beter.

                          Comment


                          • #14
                            Re: De muur ...

                            Na het voetbal (lees: geen vergunningen voor nieuwe stadiums) willen ze nu ook de mooiste klassieker naar de kl#ten helpen.


                            Grtz, RF
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: De muur ...

                              Oorspronkelijk geplaatst door lorenz Bekijk bericht
                              Het zal toch wennen worden ,De Ronde van Vlaanderen moet misschien De Drie ronden in Vlaanderen worden?
                              Waarom niet iets groter? Vlaanderen is nu niet zo groot maar 2 wedstrijden per provincie + een individuele en ploegentijdrit moet toch mogelijk zijn?
                              Dan heb je een mooie, 2 weken durende wielerwedstrijd, de Vlaamse Tour. En als iemand dit uit de grond stamp verwacht ik een procentje voor het idee
                              Nikon D5100 + 18-105mm VR
                              Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

                              Comment

                              Working...
                              X