Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

    Of is het een zoveelste kwakkel?
    Als we dit mogen geloven toch niet deze keer...

  • #2
    Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

    Streetview IS er al...
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

    Comment


    • #3
      Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

      En...wat doen ze met het "atomium""???? Een bibberbeeld???
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #4
        Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        Streetview IS er al...
        Juist.
        Ben even thuis gaan kijken....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

          Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
          En...wat doen ze met het "atomium""???? Een bibberbeeld???
          Dat alleen, De gevel van mijn woning staan ook rechten op, die is door mij ontworpen
          Allee google aanklagen

          Trouwens Atonium kan je gewoon bekijken via Street View
          Never resist temptation or it could go away...
          Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel :rolleyes:

          Comment


          • #6
            Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

            Grappig om te zien hoe in Vilvoorde (waar ik woon), sommige beelden van de ene kant van de straat springen naar de andere kant. Ook de Luchthavenlaan heeft op sommige beelden nog de oude layout, en op andere de nieuwe layout (1 jaar later)...
            Last edited by Dany_; 23 november 2011, 05:13.

            Comment


            • #7
              Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

              "Eindelijk..." Inderdaad.
              Zeer handig als je ergens heen moet en al eens vooraf de omgeving wil verkennen .

              Grappig: aan onze voordeur zijn het winterbeelden (kerstversiering bij de buren is nog te zien en enkel kale bomen). 20 meter verder zijn de foto's uit het hoogtepunt van de zomer.
              Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
              Oók wandelen met GPS?

              Comment


              • #8
                Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                En ik vind het niet kunnen
                Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn. Ik vind het er dik er over .

                Comment


                • #9
                  Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  En ik vind het niet kunnen
                  Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn. Ik vind het er dik er over .
                  Ben er eveneens niet voor te vinden. Wat gaan ze nog allemaal te grabbelen gooien. Een ideale handleiding voor inbrekers. En huizen die aan meer dan één straat grenzen worden nog extra in de verf gezet.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                    Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                    Streetview IS er al...
                    Jullie zitten dag en nacht voor dat computerscherm zeker?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                      En wij waren niet thuis, namelijk geen auto voor de deur.
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                        Hey juppekes

                        Wij waren thuis, maar lagen nog in ons bed, de gordijnen zijn nog toe
                        Bootjes

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                          ...Nu kunnen ze al zien op internet wel huis wat afgelegen staat , en hoe het er uit ziet, en ... maak het de inbrekers nog maar gemakkelijker... verkennen zonder er geweest te zijn, zien of er huizen rond staan, en of ze weggeraken via .., en zien of ze bv. langs de zijkant aan uw huis kunnen, en er bv. wat boskes staan zodat ze niet meer van de straat te zien zijn....
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                          ...Wat gaan ze nog allemaal te grabbelen gooien. Een ideale handleiding voor inbrekers. En huizen die aan meer dan één straat grenzen worden nog extra in de verf gezet.
                          Met alle respect: alsof een inbreker zich gaat verlaten op die beelden??? Komaan zeg. Die komt wel eens persoonlijk langs om poolshoogte te nemen (als hij/zij dat al nodig vindt). De foto's zijn al enkele jaren oud en de situatie ter plaatse kan totaal anders geworden zijn intussen.
                          In de landen waar Streetview al JAREN beschikbaar is, is er geen enkele aanwijzing dat het aantal inbraken gestegen is!!!
                          Blijkbaar geeft het zelfs aanleiding tot een boost in het toerisme want je krijgt al een goed idee hoe de omgeving is van een potentiëel reisdoel.
                          En voor ons fotografen kan het een uitstekende hulp zijn om nieuwe plekjes te vinden die we zélf eens in ons zwart bakje willen stoppen .

                          Probeer eens het positieve in het leven te zien; technologie is niet altijd een aanslag op ons geluk!
                          Last edited by VIM; 23 november 2011, 12:06. Reden: Typfout
                          Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                          Oók wandelen met GPS?

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                            heel leuk hoor.
                            de kat ligt voor het raam en de auto staat voor de deur.
                            en de heg is pas geknipt.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dan toch morgen eindelijk STREETVIEW in Belgie!?

                              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                              heel leuk hoor.
                              de kat ligt voor het raam en de auto staat voor de deur.
                              en de heg is pas geknipt.
                              grt,bouk.
                              Staat de koffie niet klaar bij de buurvrouw ?

                              Beelden zijn zeker al van twee jaar geleden (bij ons toch). Overbuur staat er nog op en is reeds overleden ondertussen.
                              perman
                              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

                              Comment

                              Working...
                              X