Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dakisolatie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dakisolatie.

    Heb ik dat goed gehoord gisteren in het journaal.
    Er zou weer een nieuwe regel komen voor de dakisolatiepremie.

  • #2
    Re: Dakisolatie.

    Het lijkt me op het eerste zicht een goede regel, één regel die de subsidie regelt voor alle soorten isolatie die men doet aan een huis (€6/m² dacht ik?).
    Nu, eerlijkheidshalve nog geen praktijkvoorbeeld gezien of de consument nu wel beter als slechter af is met deze regel.
    Feit is beste Filip, onze regering heeft geld nodig door 8 jaar financieel wanbeleid.

    Comment


    • #3
      Re: Dakisolatie.

      Beter : voor de doe het zelver : 6 euro ipv 2 euro per m2
      Beter : geen minimum isolatie "meters" meer, dus iemand met een klein dak kan nu ook ervan genieten. ( vroeger minimum 50m2 )

      Comment


      • #4
        Re: Dakisolatie.

        Oorspronkelijk geplaatst door filip claeys Bekijk bericht
        Heb ik dat goed gehoord gisteren in het journaal.
        Er zou weer een nieuwe regel komen voor de dakisolatiepremie.
        klopt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Dakisolatie.

          Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Het lijkt me op het eerste zicht een goede regel, één regel die de subsidie regelt voor alle soorten isolatie die men doet aan een huis (€6/m² dacht ik?).
          Inderdaad, heb ik ook gehoord, 6€ per m² voor dak, vloer en muurisolatie, van waneer het in voege is of komt weet ik niet.

          Comment


          • #6
            Re: Dakisolatie.

            Ik heb bij mijn zoon nog wat isolatiewerken dus nog even afwachten.

            Comment


            • #7
              Re: Dakisolatie.

              ik denk dat je nog steeds , tot 2012 dus, 500 euro isolatie kan gaan kopen die je dan volledig terugbetaald krijgt ... je kan ze maar al liggen hebben ... ? enkel zorgen dat ze beter is dan R=3 (7cm pu)

              Comment


              • #8
                Re: Dakisolatie.

                ik denk dat je nog steeds , tot 2012 dus, 500 euro isolatie kan gaan kopen die je dan volledig terugbetaald krijgt
                als je geen 50m2 hebt mag je voor 1000 euro hebben, krijg je niks voor zover ik weet.
                Last edited by Guest13; 13 juni 2011, 10:25.

                Comment


                • #9
                  Re: Dakisolatie.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                  als je geen 50m2 hebt mag je voor 1000 euro hebben, krijg je niks voor zover ik weet.
                  Herschrijf deze zin eens als je wil , een beetje moeilijk volgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dakisolatie.

                    3 . 2 . 6 Ondergrens van 50 m2.
                    Als je nu de beste isolatie koopt, maar je hebt geen 50m2 dan krijg je niks. dus je koopt nu voor 1000 euro isolatie zoals mijne voorganger zei, maar je hebt bv. maar 40m2 dak, dan krijg je noppes. beter zo?
                    En die ondergrens word nu afgeschaft.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dakisolatie.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      3 . 2 . 6 Ondergrens van 50 m2.
                      Als je nu de beste isolatie koopt, maar je hebt geen 50m2 dan krijg je niks. dus je koopt nu voor 1000 euro isolatie zoals mijne voorganger zei, maar je hebt bv. maar 40m2 dak, dan krijg je noppes. beter zo?
                      En die ondergrens word nu afgeschaft.
                      Idd, véél beter zo .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dakisolatie.

                        als je maar 40m2 hebt koop je er 50 hé ... is dan toch " gratis" ....

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dakisolatie.

                          Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
                          als je maar 40m2 hebt koop je er 50 hé ... is dan toch " gratis" ....
                          Daar gaat de eerlijkheid .
                          en maar klagen dat de staat subsidies wegdoet, omdat het teveel aan het worden is ( of iedereen teveel "sjoemelt"???)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dakisolatie.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                            Daar gaat de eerlijkheid .
                            en maar klagen dat de staat subsidies wegdoet, omdat het teveel aan het worden is ( of iedereen teveel "sjoemelt"???)
                            Hij kan er nog altijd 80m² kopen en twee lagen leggen hé, een minimuum wet van 50 m² trekt ook op niets.

                            Zoals het nu zal worden is het beter iedereen gelijk, maar ik denk dat ze toch controle zullen gaan doen, je kan toch niet volledig vrij het aantal vierkante meter aangeven, dat zou mooi zijn, zo zou je 500 m² kunnen aangeven als je er maar 100 kan leggen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dakisolatie.

                              Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Hij kan er nog altijd 80m² kopen en twee lagen leggen hé, een minimuum wet van 50 m² trekt ook op niets.
                              Die word nu aangepast, iedereen kan nu isoleren dus dat is
                              Zoals het nu zal worden is het beter iedereen gelijk, maar ik denk dat ze toch controle zullen gaan doen, je kan toch niet volledig vrij het aantal vierkante meter aangeven, dat zou mooi zijn, zo zou je 500 m² kunnen aangeven als je er maar 100 kan leggen.
                              Je moet je factuur van aankoop voorleggen, en daarop staat hoeveel m2 je aankoopt, en daarop krijg je 6euro/m2 ( En enkel op de isolatie : heb overlaatst een dak bij mijne zoon gedaan 75m2 : maar daar had je speciale rondellen en.. voor nodig, die op het factuur stonden : maar daar krijg je niks op, enkel en alleen op de isolatie, terwijl ik wel die aanverwanten nodig had om ze te kunnen plaatsen... )

                              Comment

                              Working...
                              X