Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dag van de klant

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dag van de klant

    Vandaag kreeg ik een mooie tas van De Post.
    Twee dames verzorgden deze service aan een post-punt in Hasselt.
    De dames waren afkomstig van.... Wijnegem.

    In het post-punt, een kruidenier, kreeg ik één roos
    Bij de bakker een leuke "stylo" .
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Dag van de klant

    ik een blik italiaanse soep in de supermarkt en een notietieblokje met magneet voor aan je frigo in Renmans.

    Comment


    • #3
      Re: Dag van de klant

      Hey juppekes

      Bij mij op het werk breiden we dat een beetje uit

      Dat zijn 3 dagen van de klant, en als geschenk krijg je 10% op al uw aankopen

      Bootjes

      Comment


      • #4
        Re: Dag van de klant

        Gisteren hier in Diksmuide in 5 winkels binnen geweest, enkel bij de bakker een muffin (in plastic verpakt) gekregen

        Comment


        • #5
          Re: Dag van de klant

          Bij de bakker kreeg je een bon voor een gratis groot brood. Toch een cadeautje van 1,2 Euro
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment


          • #6
            Re: Dag van de klant

            in de carrefour mocht ik kiezen tussen een aantal nutteloze prullen, heb het dan maar gelaten
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: Dag van de klant

              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
              in de carrefour mocht ik kiezen tussen een aantal nutteloze prullen, heb het dan maar gelaten
              In onze carrefour kreeg je een appel. In de brico blijkbaar een emmer, maar dat wist ik niet. En de andere winkels die ik deed, kreeg ik niks.. crisis zeker...
              Al doende leert men...

              Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Dag van de klant

                Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                In onze carrefour kreeg je een appel. In de brico blijkbaar een emmer, maar dat wist ik niet. En de andere winkels die ik deed, kreeg ik niks.. crisis zeker...
                Wij (of ik) hebben weer iets laten liggen: een goede gelegenheid om foto's te maken.
                Het is typische "moi": ik had geen idee dat het de dag van de klant was
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Dag van de klant

                  In ons dorp krijg je toch wel iets op de meeste plaatsen :
                  - bakker Koy : potje choco + potje confituur
                  - Delhaize : lekkere koekjes van Jules de Strooper
                  - Kruidvat : een busje met pompje met handzeep
                  - krantenwinkel Marktlinde : doosje lekkere zeevruchten ( chocolade)
                  allemaal lekker en bruikbaar.
                  Met dank aanvaard maar het mag weleens vind ik. Wij geven trouwens alle dagen iets aan hen en zodoende mag het ook wel eens in de andere richting.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Dag van de klant

                    Bij de plaatselijke kruidenier kreeg ik een van de mooiste glimlachjes die ik ooit gezien
                    heb. Ik vraag me af of ze die speciaal bewaard voor de dag van de klant, maar het was
                    toch zo goed als dat ik een lolly had gekregen. Of een fiets.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Dag van de klant

                      in Kortenberg waren het bijna overal koekjes van Jules de Strooper...
                      Behalve bij de dieren winkel, die gaf, naargelang je huisdier, een zelfgemaakt zakje met snoepjes en speeltjes voor je beestjes, want, volgens de winkelier: de beestjes zijn mijn klanten
                      Mijn Blog
                      D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

                      Comment


                      • #12
                        Re: Dag van de klant

                        Ik heb gisteren in alle buurtwinkels waar ik ging iets gekregen
                        speculaasjes bij de bakker
                        een kurketrekker bij de slager
                        pralinetjes in de mini-gb
                        een plantje bij hmmm, de damesspeciaalzaak

                        't Was te mooi weer om meer winkels te doen en we zijn dan ook naar de Kalmthoutse Heide getrokken om te wandelen

                        Comment


                        • #13
                          Re: Dag van de klant

                          Heb een grote zak (15kg) honden eten en twee kleine van 3kg plus een grote doos Dentastix van €13.50 gekocht bij den Devo maar niets gekregen (de klant voor mij wel).
                          D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                          Comment


                          • #14
                            Re: Dag van de klant

                            Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                            In onze carrefour kreeg je een appel. In de brico blijkbaar een emmer, maar dat wist ik niet. En de andere winkels die ik deed, kreeg ik niks.. crisis zeker...
                            Velen bekijken de dag van de klant precies als een trofeeënjacht... Ze doen dan ook zoveel mogelijk winkels om zoveel mogelijk 'trofeeën' te krijgen.

                            Voor mij hoeft dat allemaal niet. Ik ga naar de winkels waar ik me 'het hele jaar koning voel', en niet alleen waar je die ene dag een cadeautje toegereikt krijgt, vaak zonder boe of ba erbij!

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Dag van de klant

                              Ik heb niks gekregen

                              Comment

                              Working...
                              X