Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar krijgen ze mij toch niet in.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daar krijgen ze mij toch niet in.

    Met een speciale boot. KLIK

  • #2
    Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

    Das nochtans leuk hoor, een echte adrenaline rush. Machtig.
    Heb het gedaan in 2005 en zou het nog terugdoen.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

      Ik kruip er direct in...alleen het is nu niet tegen de deur spijtig genoeg.
      Heb het ook al gezien te Canada..op een filmpje welteverstaan.
      Bedankt om te delen.

      Comment


      • #4
        Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

        Heb dit jaren geleden gedaan op exact deze rivier !
        Ze maken er een leuk dagje van en noemen het totaalpakket "The Shotover Assault" :
        powerjet + rafting + helicoptervlucht + bungeejump

        mooie ervaring

        greetz
        Cheeta
        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

          je ziet niemand foto,s nemen?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

            Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht
            Heb dit jaren geleden gedaan op exact deze rivier !
            Ze maken er een leuk dagje van en noemen het totaalpakket "The Shotover Assault" :
            powerjet + rafting + helicoptervlucht + bungeejump

            mooie ervaring

            greetz
            Cheeta
            De adrenaline staat er gewoon in je schoenen zeker na zo een dag ik denk dat ik andere problemen zou hebben.

            Comment


            • #7
              Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              je ziet niemand foto,s nemen?
              grt,bouk.
              Ja, Bouk, welke stabilisatielens en sluitertijd zou je daar voor nodig hebben?
              Trouwens, je hebt beide handen nodig om je vast te houden.

              Groeten,
              wistofus
              Nikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
              iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
              Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605

              Comment


              • #8
                Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                Wij hebben zoiets dergelijks gedaan in Florida (open zee, niet in een canyon) en het is fantastisch. Eerst wat dolfijnen spotten en foto's nemen daarna krijg je de kans om dingen die niet mogen nat worden in "storage" te zetten. Dan is het vol gas.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                  Hebben dit ook gedaan, met Shotoverjet. Heb zo 'n filmpje hier met onszelf in de boot . En een foto van erna met een grijns tot achter de oren .
                  We hebben voordien ook gezien hoe hun piloten opgeleid worden, ze laten niets aan het toeval over maar je moet wel de richtlijnen volgen natuurlijk. Een paar jaar terug heeft een japanse toerist z'n nek wat te ver uitgestoken... (was bij een andere maatschappij als Shotover).
                  Heel spectaculair in de boot, inderdaad rakelings langs de rotsen, en droog blijf je in geen geval, al krijg je een lange waterdichte regenjas en een zwemvest. De piloot geeft wel aan welke manoeuvres hij gaat uitvoeren, en je zit goed veilig vast. Ongelooflijk wat een power die boten hebben.
                  Het gedeelte van de rivier waar dit gebeurt is afgesloten voor ander verkeer en wordt constant met video in de gaten gehouden.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                    Toch niet zonder risico
                    http://www.newstalkzb.co.nz/newsdeta...storyid=186290
                    Homo Sapiens Pentaxiensis

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      je ziet niemand foto,s nemen?
                      grt,bouk.
                      Lijkt me een leuk idee voor een BD shooting day
                      hehe grapje

                      Toch chapeau voor die drivers zun, amaai
                      Daarvoor moet je je materiaal toch goed onder controle hebben en geconcentreerd blijven denk ik.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Wij hebben zoiets dergelijks gedaan in Florida (open zee, niet in een canyon) en het is fantastisch. Eerst wat dolfijnen spotten en foto's nemen daarna krijg je de kans om dingen die niet mogen nat worden in "storage" te zetten. Dan is het vol gas.
                        Dat is iets helemaal anders, ik ben zelf verschillende malen meegevaren als fotograaf op de belgian offshore challenge te Zeebrugge, en dat met een RIP voorzien van drie yamaha buitenboordmotoren van 300Pk, volopen van Zeebrugge tot Blankenberge, daar haal je een snelheid van zo een 110 Km per uur, op zee is dat verdomd snel, daarna moesten wij een paar uur stil blijven liggen binnen een afgebakende zone zodat we daar foto's konden maken, er was ook een ploeg aan boord met drie mensen van de VRT die er mochten filmen, na een half uurtje liggen zwalpen werden er twee van die drie zo wit als een blad, en begonnen pilletjes te slikken, ik heb daar nog foto's van liggen, toen we terug fullspeed richting Zeebrugge voeren was hun zeeziekte met de slag verdwenen, toch iets raars die zeeziekte.

                        Ik wil maar zeggen, offshore direct, maar tussen die rotsen gaan slalommen, van mijn leven niet.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                          WOW... hier teken ik dadelijk voor dit te doen!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                            en nog eens, nu met een dode KLIK
                            Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daar krijgen ze mij toch niet in.

                              Pffft, niet meer in het vliegtuig want daar vallen soms doden, niet met de auto want daar vallen soms doden, niet meer te voet... thuis blijven, in bed liggen... Leven is nu eenmaal niet risicoloos
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X