Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar gaan we weer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daar gaan we weer

    Telenet verhoogt tarieven!

    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Daar gaan we weer

    Inderdaad Theokus, daar gaan ze weer ... met klagen omdat ze een tiental Euro per jaar meer gaan betalen voor hun internet + telefoon + tv, maar van die smartphone van 750€ hoort ge niks.
    Ik zou graag de reactie zien van de meesten mochten ze beslissen om de prijs niet te verhogen maar alles weer te halveren zoals het vroeger was.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Daar gaan we weer

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Inderdaad Theokus, daar gaan ze weer ... met klagen omdat ze een tiental Euro per jaar meer gaan betalen voor hun internet + telefoon + tv, maar van die smartphone van 750€ hoort ge niks.
      Ik zou graag de reactie zien van de meesten mochten ze beslissen om de prijs niet te verhogen maar alles weer te halveren zoals het vroeger was.
      Ze konden het ook laten zoals NU is he
      En die smartphone...pfff...
      Ik begrijp het succes niet als je de aantallen ziet die verkocht zijn of nog verkocht zullen worden.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Daar gaan we weer

        Er is iets als de vrije markt. Telenet is niet de enige op de markt, zo simpel is het.

        Comment


        • #5
          Re: Daar gaan we weer

          Ik dacht dat Belgacom het "goeie" voorbeeld al gegeven heeft een paar dagen terug.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Daar gaan we weer

            Het is toch eenvoudig. Je MOET niet bij TN blijven. Gooi ze buiten.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

            Comment


            • #7
              Re: Daar gaan we weer

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ze konden het ook laten zoals NU is he
              Maar mocht je daar werken, zou je dan ook zeggen dat je loon niet geïndexeerd moet worden?
              Als ze wel de lonen moeten indexeren maar de prijzen nooit zouden verhogen ... dan komt er toch een moment dat het niet echt goed meer zal draaien in hun boetiek.
              Maar ja ... we bekijken natuurlijk enkel wat we moeten uitgeven en niet wat we ontvangen als het om verhoging gaat.

              En die smartphone...pfff...
              Ik begrijp het succes niet als je de aantallen ziet die verkocht zijn of nog verkocht zullen worden.
              Waarom heeft iedereen een internetverbinding en telefoon als je ook gewoon tegen je buur kan babbelen?
              Waarom zou je dan geen smartphone mogen hebben om dat internet en telefonienetwerk meer te benutten?
              Ik heb geen enkel probleem met het feit dat iemand 750€ (of meer) aan een smartphone wil geven als hij dat maar zelf betaalt, ieder doet met zijn geld wat hij wil.
              En ge kunt dan ook beginnen zeggen dat het goed is als je het ook echt benut ... er zijn ook mensen die dat enkel kopen omdat ze dat graag hebben of omdat ze dat graag zien.
              Zolang dat ge dat voor uw eigen koopt en niet alleen om te "gesten", dan is daar niets verkeerd mee.
              Idem voor een dure wagen, dure camera, dure motor, dure ... er wordt zoveel verkocht omdat mensen het graag hebben.
              En net als de bemerking hierboven ... niemand is verplicht er een te kopen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Daar gaan we weer

                Help wat een stijging! Dit gaat zwaar doorwegen op het budget!
                Whop met 90cent omhoog en de huur van de Digicorder met 15 cent.
                Ik weet niet of ik die €1,05 per maand extra wel ga kunnen missen.

                Comment


                • #9
                  Re: Daar gaan we weer

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bart_P Bekijk bericht
                  Help wat een stijging! Dit gaat zwaar doorwegen op het budget!
                  Whop met 90cent omhoog en de huur van de Digicorder met 15 cent.
                  Ik weet niet of ik die €1,05 per maand extra wel ga kunnen missen.
                  geef je rekeningnummer maar dan betaal ik het wel.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daar gaan we weer

                    Ik ga er ook niet over juichen, maar eerlijk is eerlijk. Telenet is momenteel de beste aanbieder, en inderdaad niet de goedkoopste.

                    Wel was ik sterk verwonderd. Nog maar net zijn ze in een storm terechtgekomen na hun iPad actie voor nieuwe klanten, en hebben ze met 400 mensen gesproken.
                    Ze gaan ook binnen een paar weken meedelen wat ze gaan doen voor hun trouwe klanten.
                    Ik had wel verwacht dat ze in die storm niet direct over prijsverhogingen zouden beginnen.

                    Als je op facebook de diverse groepen rond de ontevreden klanten gaat bekijken, tja, dan waan je je op de site van HLN.

                    Als je zo ontevreden bent, verander dan hé, en waarschijnlijk kan je dan gaan vloeken op Belgacom, Snow, TVVlaanderen, Scarlet,...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daar gaan we weer

                      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                      geef je rekeningnummer maar dan betaal ik het wel.
                      grt,bouk.
                      Doe maar op BE17 0000 0000 21 21
                      Bic code is BPOT BE B1

                      Maar om je het nog makkelijker te maken kun je ook gewoon HIER klikken

                      Dank u wel!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daar gaan we weer

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bart_P Bekijk bericht
                        .....

                        Maar om je het nog makkelijker te maken kun je ook gewoon HIER klikken

                        Dank u wel!
                        bedankt.
                        doen we.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Daar gaan we weer

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ik ga er ook niet over juichen, maar eerlijk is eerlijk. Telenet is momenteel de beste aanbieder, en inderdaad niet de goedkoopste.

                          Wel was ik sterk verwonderd. Nog maar net zijn ze in een storm terechtgekomen na hun iPad actie voor nieuwe klanten, en hebben ze met 400 mensen gesproken.
                          Ze gaan ook binnen een paar weken meedelen wat ze gaan doen voor hun trouwe klanten.
                          Ik had wel verwacht dat ze in die storm niet direct over prijsverhogingen zouden beginnen.

                          Als je op facebook de diverse groepen rond de ontevreden klanten gaat bekijken, tja, dan waan je je op de site van HLN.

                          Als je zo ontevreden bent, verander dan hé, en waarschijnlijk kan je dan gaan vloeken op Belgacom, Snow, TVVlaanderen, Scarlet,...
                          Ben het met alles eens Tommie1.
                          Ik spreek nergens over dat ik een ontevreden klant ben
                          imho is Telenet ook de beste keuze.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Daar gaan we weer

                            Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                            Er is iets als de vrije markt. Telenet is niet de enige op de markt, zo simpel is het.
                            Dit is ook vrije markt:

                            Kenwood Keukenrobot Major Titanium Zilver KMM020

                            Art&Craft > 539 euro
                            Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies


                            VDB > 799 euro


                            Coolblue > 699
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daar gaan we weer

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ben het met alles eens Tommie1.
                              Ik spreek nergens over dat ik een ontevreden klant ben
                              imho is Telenet ook de beste keuze.
                              En dus de reden voor deze post is ...?

                              Comment

                              Working...
                              X