Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crisis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crisis

    De luchthaven van Zaventem verwacht donderdag en vrijdag een ware overrompeling door toeristen.
    Volgende week start namelijk de krokusvakantie. De twee dagen van het voorgaande weekend zijn
    traditioneel piekdagen.

    bron: hblv
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

  • #2
    Re: Crisis

    We zullen volgend jaar omstreeks deze periode van het jaar nog eens klappen, het zal ferm verminderen.

    Comment


    • #3
      Re: Crisis

      Ik heb een 5D II in bestelling staan maar moet er nog steeds op wachten, net als 300 anderen. Crisis?

      Comment


      • #4
        Re: Crisis

        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Ik heb een 5D II in bestelling staan maar moet er nog steeds op wachten, net als 300 anderen. Crisis?
        De Limburgse gemeenten kunnen vanaf volgend jaar rekenen op een stimulatiepremie als zij
        samenwerken met gemeenten uit Nederlands-Limburg. Daar heeft het Limburgse provinciebestuur
        voor gezorgd.

        Dit is pas de echte crisis

        "We wonen vlak bij elkaar, maar weten weinig over elkaar", aldus Frank Keunen"
        Ga dan kijken he kieken.... euh konijn
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Crisis

          Inderdaad Theo, in West-Vlaanderen noemen we een konijn een keun.
          De Vlaamse regering gaat de werkenden een ferm cadeau doen.
          Voor mij niet gelaten hoor, maar als gepensioneerden staan we weer in de kou
          Het leven is voor ons ook duurder geworden hé.
          En dankzij die andere keun (Marino Keulen) die de huishuur wilde naar beneden halen (das pas een GROOT kieken) betalen wij door zijn goed besluit 125,00 € meer per maand voor een sociaal woningetje met twee slaapkamers een piepklein badkamerke en een keukentje van niemendal.
          Goed bestuur hadden ze ons beloofd
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Crisis

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Inderdaad Theo, in West-Vlaanderen noemen we een konijn een keun.
            De Vlaamse regering gaat de werkenden een ferm cadeau doen.
            Voor mij niet gelaten hoor, maar als gepensioneerden staan we weer in de kou
            Het leven is voor ons ook duurder geworden hé.
            En dankzij die andere keun (Marino Keulen) die de huishuur wilde naar beneden halen (das pas een GROOT kieken) betalen wij door zijn goed besluit 125,00 € meer per maand voor een sociaal woningetje met twee slaapkamers een piepklein badkamerke en een keukentje van niemendal.
            Goed bestuur hadden ze ons beloofd
            Mag er inderdaad niet denken en ik moet er jammer genoeg over zwijgen.
            Maar mea culpa: ik ben zelf begonnen
            (politiek ed. hé)
            In april gaat Ives weer terug beginnen "op volle kracht"
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Crisis

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              De luchthaven van Zaventem verwacht donderdag en vrijdag een ware overrompeling door toeristen.
              Volgende week start namelijk de krokusvakantie. De twee dagen van het voorgaande weekend zijn
              traditioneel piekdagen.

              bron: hblv
              Ik veronderstel dat deze trips een aantal maanden op voorhand geboekt zijn en toen stond de crisis nog aan zijn begin.
              Die 5DII heb je waarschijnlijk ook niet gisteren besteld tenzij nodig voor professionele redenen.
              Hier hebben we toch reeds besloten om de vervanging van de wagen van mijn vrouw uit te stellen. Ook de verdere afwerking van de tuin zal op een laag pitje worden gezet. Ik heb de mazouttank al maar vol gedaan zodat we op zijn minst 2 jaar verder kunnen.

              Op dit ogenblik is er bij ons beide nog geen sprake van te worden afgedankt maar als ik zie hoe de omzet is gekelderd in de laatste 2 (twee) maanden - Het is echt een vrije val - dan kan het nog alle kanten uit. Salarissen zijn tot nader order bevrozen, alle aanwervingen zijn stop gezet maar gelukkig nog geen afdankingen.

              Ik zeg niet, we zullen volgend jaar nog eens klappen, maar wel: binnen een maand of 2, 3...
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

              Comment


              • #8
                Re: Crisis

                Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                We zullen volgend jaar omstreeks deze periode van het jaar nog eens klappen, het zal ferm verminderen.
                Niet meer aanschuiven aan de check-in balie...jipie
                Mvg Tim

                Comment


                • #9
                  Re: Crisis

                  Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                  Die 5DII heb je waarschijnlijk ook niet gisteren besteld tenzij nodig voor professionele redenen.
                  Neen, 3 weken geleden voor mijn verjaardag. Kon zo niet direct op iets anders komen . Ik weet geen weg met al mijn geld en op de bank brengt het toch niets op.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Crisis

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                    maar als ik zie hoe de omzet is gekelderd in de laatste 2 (twee) maanden - Het is echt een vrije val - dan kan het nog alle kanten uit.
                    Ja, raar, he, als iedereen net als jij z'n uitgaven opschort...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Crisis

                      Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                      Ja, raar, he, als iedereen net als jij z'n uitgaven opschort...
                      Wel, je mag in mijn plaats een beetje meer spenderen als je wil. Ik werk niet voor of wordt niet gesubsidieerd door de overheid en heb aldus geen vaste job tot mijn pensioen.
                      Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                      Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Re: Crisis

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        In april gaat Ives weer terug beginnen "op volle kracht"
                        Verwacht jij nog veel van dit Iepers "kindje".
                        Als Poperingse "keikop" heb ik die man zijn politieke stunten ( debacles ) wat gevolgd
                        en ik ben zeker niet onder de indruk; van weinig politici evenwel.
                        Veel macht hebben de politici toch niet in ons maatschappelijk bestel.
                        Dat zien we nu overduidelijk.
                        Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

                        Comment


                        • #13
                          Re: Crisis

                          Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
                          Verwacht jij nog veel van dit Iepers "kindje".
                          Als Poperingse "keikop" heb ik die man zijn politieke stunten ( debacles ) wat gevolgd
                          en ik ben zeker niet onder de indruk; van weinig politici evenwel.
                          Veel macht hebben de politici toch niet in ons maatschappelijk bestel.
                          Dat zien we nu overduidelijk.
                          Neen, neen, ik lach ermee.
                          En ik verwacht ook niks van hem.
                          Ik vrees en verwacht na juni van dit jaar een rechts-liberale uitslag....
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Crisis

                            Allez zeg, dat kieken, keun, leugenaar, bedrieger of hoe je die ook wilt noemen, is geen Ieperling hij is geboren in Wervik en z'n vader is een rasechte waal! Ik ben een Menennaar (woon nu in Mol) en weet alles over die walen en Fransen. Meer zeg ik daar niet meer over.
                            De crisis ligt natuurlijk niet bij hem, Godzijdank dat ging er nog aan mankeren, maar hij heeft 800.000 mensen voorgelogen en bedrogen.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Crisis

                              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              Ik weet geen weg met al mijn geld en op de bank brengt het toch niets op.
                              Hihi, inspirerende uitspraak
                              Ik begin ook een onweerstaanbare drang te voelen om in de lente een hele hoop nieuw fotogerief te kopen
                              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                              Comment

                              Working...
                              X