Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Creatieve opdracht uitbarsting Vesuvius.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Creatieve opdracht uitbarsting Vesuvius.

    Hallo

    Ik ben een 16-jarige student Latijn-Wiskunde.
    Heb voor het vak latijn een creatieve opdracht gekregen over de uitbarsting van de Vesuvius/Pompeii.

    Suggesties die de leerkracht zelf geeft om te doen zijn bv:
    - Fresco schilderen
    - Maquette maken
    - Gipsafgietsel
    - Cartoon
    - Filmpje
    - ...

    Daar ik niet zo creatief ben, zoek ik wat hulp op dit forum. Weet niet als iemand me hier mee kan/wil helpen en wat ideeen kan posten.
    Misschien kan ik iets doen met fotografie?
    Had al gedacht aan Light Graffiti...

    Alvast bedankt!
    Lowepro Fastpack 100 - Nikon D7000 - Nikon 18-105 f3.5-5.6 - Nikon 35mm f1.8G - Sigma 17-50 f2.8 - Manfrotto 294 series

  • #2
    Re: Creatieve opdracht uitbarsting Vesuvius.

    Pfff, uw leerkracht lijkt me toch een saaie te zijn
    Mijn voorstel : maak een vulkaantje in gips.
    In het "vulkaangat" : bakpoeder(bicarbonaat dus), beetje dreft en rode plakkaatverf. Goed mengen.
    Dan azijn erop gieten, je zal eens zien wat die vulkaan zal doen

    Camera klaar houden.

    Comment


    • #3
      Re: Creatieve opdracht uitbarsting Vesuvius.

      Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Pfff, uw leerkracht lijkt me toch een saaie te zijn
      Mijn voorstel : maak een vulkaantje in gips.
      In het "vulkaangat" : bakpoeder(bicarbonaat dus), beetje dreft en rode plakkaatverf. Goed mengen.
      Dan azijn erop gieten, je zal eens zien wat die vulkaan zal doen

      Camera klaar houden.
      Haha.
      Zeg, of een paar jodiumkristallen en terpentijn....
      Ook spectaculair
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Creatieve opdracht uitbarsting Vesuvius.