Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Covid vaccin, welke?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Covid vaccin, welke?

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

    Grappige is dat al diegenen die het Corona-vaccin zouden weigeren indien het van merk X is, die hebben niettegenstaande veel geklaag en gemekker toch bijna allen dat vaccin laten zetten wanneer het aangeboden werd. [emoji848]
    Jij vind dat grappig, ik en vele anderen vinden dat helemaal niet grappig
    En het bewijst nogmaals eens in hoeverre een regering tegenwoordig kan beslissen wat je doet

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: Covid vaccin, welke?

      Net gezien in Atlas, wetenschappelijk programma op NL2, er is een vaccin tegen Covid19 in ontwikkeling dat via de neus kan worden ingebracht, je kan het terugzien via NPO.
      Het is voorzien voor 2022.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #18
        Re: Covid vaccin, welke?

        Gisteren ook gezien op de Nederlandse tv dat er veel andere medicijnen zijn waar meer doden bij vallen dan bij de Covid vaccins.
        Dat Johnson niet meer lieverd heeft alles te maken met het feit dat dit een Amerikaans bedrijf is.
        Ze zijn bang voor zware claims. Het zou hun dan wel eens veel geld kunnen kosten,
        Dus voor ze weer aan Europa gaan leveren zal er eerst moeten onderhandeld worden dat er geen claims kunnen komen bij ernstige bijwerkingen

        Of een griepvaccin uitgebreid getest wordt, daar heb ik ook mijn vragen bij. Ze weten maar een jaar of twee op voorhand welke griepvirussen er verwacht.worden.

        Dus zoveel tijd hebben ze ook niet om te testen.

        Mvg
        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

        Comment


        • #19
          Re: Covid vaccin, welke?

          Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
          Gisteren ook gezien op de Nederlandse tv dat er veel andere medicijnen zijn waar meer doden bij vallen dan bij de Covid vaccins.
          Dat Johnson niet meer lieverd heeft alles te maken met het feit dat dit een Amerikaans bedrijf is.
          Ze zijn bang voor zware claims. Het zou hun dan wel eens veel geld kunnen kosten,
          Dus voor ze weer aan Europa gaan leveren zal er eerst moeten onderhandeld worden dat er geen claims kunnen komen bij ernstige bijwerkingen

          Of een griepvaccin uitgebreid getest wordt, daar heb ik ook mijn vragen bij. Ze weten maar een jaar of twee op voorhand welke griepvirussen er verwacht.worden.

          Dus zoveel tijd hebben ze ook niet om te testen.

          Mvg
          Voor Amerika zou dit wel kunnen kloppen, doch hier in Europa houdt je redenering totaal geen steek
          Je tekent papieren dat je zelf verantwoordelijk bent voor de vaccinatie.
          J&J is ermee gestopt omdat ze nu uit zichzelf verdere onderzoeken willen doen, no more no less

          En een griepvaccin is heel snel aangepast, maar altijd komen ze minstens een jaar te laat met hun aanpassingen, logisch uiteraard
          Je kan niet aanpassen als het er nog niet is
          Daarmee ook dat er nog heel veeel mensen ziek worden ook al hebben ze een griepvaccin gehad, is gewoon een muatie waartegen ze op dat moment niet beschermd zijn
          Dat gezegd zijnde, ik zou véél liever de griep hebben dan Covid19

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #20
            Re: Covid vaccin, welke?

            Morgen rond 14h00, mijn vrouw en ik, gaan beide onze eerste prik krijgen. (Hasselt)

            We krijgen het beste vaccin, want we zijn van A tot Z gevaccineerd
            De volgende is op 5 juli. Doe daar nog eens 14 dagen bij, dan zitten we bijna in augustus
            En dan ben ik ook risico patient.

            Tot binnen een paar dagen...ben benieuwd hoe ik reageer.

            Comment


            • #21
              Re: Covid vaccin, welke?

              Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
              Morgen rond 14h00, mijn vrouw en ik, gaan beide onze eerste prik krijgen. (Hasselt)

              We krijgen het beste vaccin, want we zijn van A tot Z gevaccineerd
              De volgende is op 5 juli. Doe daar nog eens 14 dagen bij, dan zitten we bijna in augustus
              En dan ben ik ook risico patient.

              Tot binnen een paar dagen...ben benieuwd hoe ik reageer.
              Ik weet niet welke leeftijd je bent, maar over het algemeen genomen hoe ouder je bent hoe minder bijwerkingen je zult ervaren.
              Hier bij ons tussen kennissen, familie en vrienden was het zo dat hoe jonger ze waren hoe meer klachten
              Buurvrouw bvb, dertiger, heeft er bijna tien dagen serieus vanaf gezien, ze was nog nooit zo ziek geweest
              Daarentegen mijn schoonouders die hebben er helemaal niks van gemerkt, zelfs geen stijve arm
              En die trend hoor je heel regelmatig

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #22
                Re: Covid vaccin, welke?

                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Jij vind dat grappig, ik en vele anderen vinden dat helemaal niet grappig
                En het bewijst nogmaals eens in hoeverre een regering tegenwoordig kan beslissen wat je doet
                Mensen roepen het uit “ik weiger mijn vaccin als het vaccin X is”, maar als ze opgeroepen worden voor dat vaccin, dan gaan ze gewoon. [emoji849]
                Bewijst niets over de regering maar over de mensen.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #23
                  Re: Covid vaccin, welke?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                  Ik weet niet welke leeftijd je bent, maar over het algemeen genomen hoe ouder je bent hoe minder bijwerkingen je zult ervaren.
                  Hier bij ons tussen kennissen, familie en vrienden was het zo dat hoe jonger ze waren hoe meer klachten
                  Buurvrouw bvb, dertiger, heeft er bijna tien dagen serieus vanaf gezien, ze was nog nooit zo ziek geweest
                  Daarentegen mijn schoonouders die hebben er helemaal niks van gemerkt, zelfs geen stijve arm
                  En die trend hoor je heel regelmatig

                  grts
                  Sieg
                  Ik heb mijn Az erin zitten, niks, nada gevoelt. Mijn wederhelft een paar weken geleden met Pfff een pijnlijke arm, mijn schoonmama ook met pfff en niets aan de hand.leeftijden 50-70-84.
                  https://ggpics.be/

                  Comment


                  • #24
                    Re: Covid vaccin, welke?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Je slaagt wederom volledig de bal mis hoor, stop nu eindelijk eens om dit te vergelijken met de griep
                    Mij lijkt het trouwens nog altijd héél erg logisch dat je in onze samenleving zou moeten kunnen kiezen wat men in je lichaam spuit
                    En het mag nu wel duidelijk zijn dat er iets aan de hand is met twee vaccins, als je dat niet wilt toegeven dan is het gewoon van niet willen zien en horen.
                    Let op de volgende dagen/weken zou ik zeggen

                    grts
                    Sieg
                    Normaal reageer ik niet meer op uw rare concepten maar, Dude ... 5 probleemgevallen op 100000 vaccinaties maar elke dag 45 doden bij diegenen die ziek zijn en nog 900 mensen op IC waarvan er dus nog zeker 300 dood gaan ... Ge moet toch ne keer beginnen met uw afwegingen te maken ipv doelloze hetzes te ontketenen en brandend te houden ... en BTW er is nog steeds geen duidelijk oorzakelijk verband dat aangeeft op welke stof de gevaccineerde reageert, zolas elders gezegd maar wat ge waarschijnlijk onder de mat veegt ... cardio patienten die behandeld worden met heparine hebben een incidentie van bloedklonters a rato van 1/2000, waar zit ge dan in 's hemelsnaam de ganse tijd over te emmeren? Of zult ge er u bij neerleggen dat men 30-40000 doden oversterfte telt op het einde van de eerste rit wegens "schuldig verzuim"? Misschien moet ge dat dan maar eens gaan uitleggen aan de nabestaanden? djeezes man!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Covid vaccin, welke?

                      Ik heb het Moderna vaccin gekregen vorige week, en krijg een tweede prik op 7 mei.. niets noemenswaardig gevoeld, een tweetal dagen ongemakkelijk, maar weet niet of dat aan het vaccin ligt of aan mijn reumatoïde artritis.
                      Wat de bemerkingen betreft die hier gemaakt worden staat het iedereen toch vrij te denken wat hij wil, maar als bepaalde landen bepaalde vaccins on hold zetten wil dat toch wel iets zeggen en wie ben ik (of wij) dan om daar nog eens een andere mening tegenaan te gooien
                      nikon coolpix s9100

                      Comment


                      • #26
                        Re: Covid vaccin, welke?

                        Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
                        Ik heb mijn Az erin zitten, niks, nada gevoelt. Mijn wederhelft een paar weken geleden met Pfff een pijnlijke arm, mijn schoonmama ook met pfff en niets aan de hand.leeftijden 50-70-84.
                        Zoals ik zei, oudere mensen hebben minder bijwerking, sommigen ervaren totaal niks
                        Hoe jonger hoe zieker je ervan wordt

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Covid vaccin, welke?

                          Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          Normaal reageer ik niet meer op uw rare concepten maar, Dude ... 5 probleemgevallen op 100000 vaccinaties maar elke dag 45 doden bij diegenen die ziek zijn en nog 900 mensen op IC waarvan er dus nog zeker 300 dood gaan ... Ge moet toch ne keer beginnen met uw afwegingen te maken ipv doelloze hetzes te ontketenen en brandend te houden ... en BTW er is nog steeds geen duidelijk oorzakelijk verband dat aangeeft op welke stof de gevaccineerde reageert, zolas elders gezegd maar wat ge waarschijnlijk onder de mat veegt ... cardio patienten die behandeld worden met heparine hebben een incidentie van bloedklonters a rato van 1/2000, waar zit ge dan in 's hemelsnaam de ganse tijd over te emmeren? Of zult ge er u bij neerleggen dat men 30-40000 doden oversterfte telt op het einde van de eerste rit wegens "schuldig verzuim"? Misschien moet ge dat dan maar eens gaan uitleggen aan de nabestaanden? djeezes man!
                          Stop met op de man te spelen, want dat is jouw gewoonte, je hebt hier al met iedereen in de clinch gelegen en bij de meeste sta je zelf op de negeerlijst

                          Altijd met uw belachelijke uitspraken, gelukkig voor jou durf je dat niet in het gezicht zeggen
                          Iedereen heeft volgens mijn weten altijd nog recht op vrije meningsuiting, als U dat niet bevalt moet je uw tijd niet verdoen op een forum

                          En als je dan toch een beetje verstand zou hebben, dan zou je ondertussen al gesnapt moeten hebben (al blijkt het bij u erg moeilijk) dat ik niet tegen vaccinatie ben, integendeel zelfs ik ben binnenkort aan de beurt
                          Maar ik ben nog steeds van principe dat wanneer er uitzonderlijke bijwerkingen kunnen optreden dat dit verder moet onderzocht worden
                          Maar jij bent blijkbaar zo'n dromer die het beter weet dan alle landen van Europa en hun vaccinologen samen, vraag me af wat je hier op dit forum nog doet.
                          Met al uw kennis had je al lang aan de top kunnen staan lol
                          Hoe meer je uw nutteloze comments probeert te verdedigen hoe meer je de bal volledig mis slaagt
                          Binnenkort zullen er landen zijn die Astra Zenica totaal niet meer zullen gebruiken, let op mijn woorden !

                          Owja, en het getuigd van veel intelligentie, steeds maar die woorden DUDE en DJEEZES

                          grts
                          Sieg
                          Last edited by Sieg; 15 april 2021, 20:49.
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Covid vaccin, welke?

                            Ik heb ondertussen nog niet meer informatie kunnen bekomen.
                            Mijn partner denkt er nog over na.
                            Op de brief is nergens een spoor te bekennen van welk vaccin het zou kunnen zijn.
                            De datums tussen de twee prikken is wel 3 maanden. Dus vermoedelijk is het de troep van AZ.
                            Volgende week gaan we eens bellen naar het centrum en hun uithoren.

                            Klopt het dat je een document moet tekenen waarbij je alle verantwoordelijkheid op je zelf neemt?

                            Comment


                            • #29
                              Re: Covid vaccin, welke?

                              Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                              Ik heb ondertussen nog niet meer informatie kunnen bekomen.
                              Mijn partner denkt er nog over na.
                              Op de brief is nergens een spoor te bekennen van welk vaccin het zou kunnen zijn.
                              De datums tussen de twee prikken is wel 3 maanden. Dus vermoedelijk is het de troep van AZ.
                              Volgende week gaan we eens bellen naar het centrum en hun uithoren.

                              Klopt het dat je een document moet tekenen waarbij je alle verantwoordelijkheid op je zelf neemt?
                              ik heb het Moderna vaccin gekregen en ik heb niets moeten tekenen hoor, denk dat dat indianenverhalen zijn.
                              nikon coolpix s9100

                              Comment


                              • #30
                                Re: Covid vaccin, welke?

                                Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
                                Klopt het dat je een document moet tekenen waarbij je alle verantwoordelijkheid op je zelf neemt?
                                Bij bevestigen via de link stond er “Ik bevestig dat ik me vrijwillig laat vaccineren”.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X