Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coolblue en acties

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coolblue en acties

    Straf ...

    Heb in december een Samsung toestel gekocht en daar was een actie op, in de "bijzondere actievoorwaarden Samsung" stond enkel dat het een bepaald type toestel moest zijn, binnen de actieperiode gekocht en binnen België of Nederland.
    Omdat ik nog steeds niets ontvangen had, nam ik contact op met de firma dat de actie verzorgt voor Samsung.
    Krijg ik heden het antwoord dat ze mijn aanvraag wel degelijk ontvangen hebben maar dat ze mij spijtig genoeg geen tegemoetkoming kunnen doen want dat zij van Samsung de instructies gekregen hebben dat aankopen via Coolblue niet kunnen genieten van de actie.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

  • #2
    Re: Coolblue en acties

    Ik zou eens informeren bij Coolblue: als zij de actie zelf aangekondigd hebben kan je ze ter verantwoording roepen.
    Ik heb een aanvraag lopende bij Samsung voor een cashback op mijn S4 (gekocht bij MM). Ik heb toch al eens een mailtje van Samsung ontvangen dat het dossiertje er goed uit ziet en dat ze gaan proberen het af te werken binnen de 8 weken (da's een succes, bij de start spraken ze van 16 weken).
    Mochten ze ook nog beginnen zeveren dan kunnen we misschien samen een klacht indienen bij Economische Zaken...
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Coolblue en acties

      Nog straffer ...

      Een paar jaar geleden was er ook een actie van een Samsung TV € 10O,00 cashback.
      Wij naar die winkel en die TV stond daar te spelen, prachtig in alle opzichten, maar er was geen meer voorradig.
      Het zou zeker een maand duren voor die weer voorradig zou zijn maar dan was hun actie ook voorbij!
      De verkoper beloofde ons dat wij die korting gingen krijgen omdat we die besteld hadden tijdens de actie.

      Ongeveer anderhalve maand later krijgen we een telefoontje dat de TV was toegekomen.
      Wij weer naar die winkel, want we hadden ook nog een bijbehorend TV meubel nodig, onze keuze lag eigenlijk ook al vast, gaan naar de kassa en moeten het volle pond betalen.
      Bleek dat de actie maar geldig was tijdens die bepaalde periode, er stond niet bij leverbaar uit stock want bij Samsung hadden ze geen stock meer, en in de winkel was niemand meer die zich deze actie herinnerde. Raar nee?

      Bewuste verkoper van toen was ook niet aanwezig, maakten ze ons wijs. Maar plots verscheen hij toch.
      Hij herinnerde zich nog heel goed wat hij ons toen beloofd had, maar helaas de actie was voorbij en Samsung zou die cashback niet uitbetalen.
      In de winkel van mijnen tak gemaakt en dat hun "akte van vertrouwen" niet te vertrouwen was en dat volk in de winkel maar luisteren.
      Ineens kwam daar een persoon uit het niets, belde naar de hoofdbureau en plots kregen we toch onze korting.

      Ik vond het een mooie geste van VDB omdat zij die korting gaven uit eigen zak en niet Samsung.
      Dus als Coolbleu reclame maakte op hun website of hun folders dan staan zij daar garant voor maar ze zullen het natuurlijk willen ontwijken.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Coolblue en acties

        We hebben ook in december een smartphone van Samsung aangekocht via Coolblue, de Samsung actie was een geheugenkaartje van 32 (?) Gb. Dat hebben we netjes ontvangen begin februari zoals aangekondigd op de website.
        Hier geen probleem dus.
        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #5
          Re: Coolblue en acties

          Intussen een tweede mailtje ontvangen met melding dat mijn "deelname" aan de actie geaccepteerd is. Nu gaan ze nog een mailtje sturen een paar dagen voor de uitbetaling.
          Het duurt wel lang, maar het lijkt hier dus wel in orde te komen.

          En Verseg, nog verdere actie ondernomen ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Coolblue en acties

            Ik heb zowel het bedrijf dat de acties verwerkt als Samsung gecontacteerd via mail maar ondertussen zijn we twee weken verder zonder enig antwoord.
            Service is iets dat de dag van vandaag héél moeilijk te bekomen is precies.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Coolblue en acties

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Ik heb zowel het bedrijf dat de acties verwerkt als Samsung gecontacteerd via mail maar ondertussen zijn we twee weken verder zonder enig antwoord.
              Service is iets dat de dag van vandaag héél moeilijk te bekomen is precies.
              Coolblue kan je alvast ook bellen.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

              Comment


              • #8
                Re: Coolblue en acties

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Service is iets dat de dag van vandaag héél moeilijk te bekomen is precies.
                Wat wil je als je bij dozenschuivers je aankopen doe.
                Ik heb hetzelfde met een cashback actie van LG smartphone's.
                De webpagina om je cashback aan te vragen is tot nu toe met geen mogelijkheid te bereiken, (Firefox kan de server op lg-cashbacks.odcbenelux.com niet vinden.) de Media Markt doet er ook niets aan om dat op te lossen.

                Comment


                • #9
                  Re: Coolblue en acties

                  Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                  Wat wil je als je bij dozenschuivers je aankopen doe.
                  Ik heb hetzelfde met een cashback actie van LG smartphone's.
                  De webpagina om je cashback aan te vragen is tot nu toe met geen mogelijkheid te bereiken, (Firefox kan de server op lg-cashbacks.odcbenelux.com niet vinden.) de Media Markt doet er ook niets aan om dat op te lossen.
                  Eenbes... in Chrome is die link open op één seconde

                  cashback = 20€
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Coolblue en acties

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                    Wat wil je als je bij dozenschuivers je aankopen doe.
                    Ik heb hetzelfde met een cashback actie van LG smartphone's.
                    De webpagina om je cashback aan te vragen is tot nu toe met geen mogelijkheid te bereiken, (Firefox kan de server op lg-cashbacks.odcbenelux.com niet vinden.) de Media Markt doet er ook niets aan om dat op te lossen.
                    Link opent bij mij probleemloos in FF en in Chrome.
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: Coolblue en acties

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Link opent bij mij probleemloos in FF en in Chrome.
                      Idem hier met FF 28. Bliksemsnel.
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Coolblue en acties

                        Hier, met IE11, een klik en die staat er.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Coolblue en acties

                          Het lukt mij niet met IE; Chrome en in Firefox. Steeds dezelfde mededeling: 'kan de server niet vinden.'
                          Ik heb het thuis met twee computers geprobeerd en bij familie in de buurt.
                          We hebben dezelfde provider, wellicht zit de fout daar.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Coolblue en acties

                            Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                            Het lukt mij niet met IE; Chrome en in Firefox. Steeds dezelfde mededeling: 'kan de server niet vinden.'
                            Ik heb het thuis met twee computers geprobeerd en bij familie in de buurt.
                            We hebben dezelfde provider, wellicht zit de fout daar.
                            Stel eens een andere DNS server in, mogelijk zit het probleem daar.

                            Probeer 208.67.220.200 of 8.8.8.8 (openDNS of Google)
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #15
                              Re: Coolblue en acties

                              Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                              Wat wil je als je bij dozenschuivers je aankopen doe.
                              Wat heeft dat met dozenschuivers te maken?
                              Samsung doet een actie en kondigt dit aan op hun site met vermelding dat de actie geldig is op alle in België en Nederland gekochte toestellen.
                              Voor de actie moet je geen enkele tussenkomst van de verkoper hebben, je vult een document in dat van de site van Samsung komt en je stuurt het ingevuld met je gegevens, kopij van aankoopfactuur en barcode op.
                              Het is niet Coolblue dat hier service moet bieden maar het bedrijf dat voor Samsung de afhandeling doet van de actie, ofwel Samsung omdat zij de organisator zijn van de actie.
                              Coolblue zit in België en Nederland, dus al eender uit welke voorraad het komt, het blijft steeds een toestel dat in de landen uit de actie gekocht werd.
                              En mocht verder iedere winkel dezelfde service bieden dan Coolblue, de wereld zou veel meer tevreden klanten kennen dan elders.
                              Ooit al binnen geweest en uitleg gevraagd?
                              Geen probleem om een uur uitleg te krijgen over een toestel, later te blijven dan hun normale sluitingsuur en nog minder om iets geregeld te krijgen.
                              Zo'n dozenschuivers durf ik die nu ook niet te noemen.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X