Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Computer gehackt?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Computer gehackt?

    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Alle computers hebben hier probleemloos een update gehad.

    Jaja

    Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
    aha, zou eens naar mijn laatste update moeten zoeken en die verwijderen, thx.
    't Ja dan zit ik in de prijzen.
    Al dikwijls gezegd als ik met iemand praat die naast mij staat en er valt een rotsblok uit de lucht dat hij zich daar niks moet van aantrekken, die komt steevast op mijn kop terecht
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #17
      Re: Computer gehackt?

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ok, maar ik kan dus niet inloggen in mijn Microsoft account, die staat direct als basis.
      Vanaf eender welke PC zou je toch moeten kunnen inloggen op https://account.microsoft.com
      Als dat ook al niet lukt, dan zit er al iets fout in uw online profiel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Computer gehackt?

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Vanaf eender welke PC zou je toch moeten kunnen inloggen op https://account.microsoft.com
        Als dat ook al niet lukt, dan zit er al iets fout in uw online profiel.
        Heb dat geprobeerd maar dan aanvaarde die mijn wachtwoord niet.
        Dan ben ik gewoon eens gaan kijken welke updates ik gisteren binnen heb gekregen en dat waren er twaalf voor Office 2010.
        Ik sloot dat af maar eigenaardig genoeg kreeg ik nog twee updates binnen voor W10.
        Dan sloot de Pc uit z'n eigen af en ook een herstart en ineens zag ik in start al mijn programma's staan.

        Wat er eigenlijk gaande is geweest weet ik niet en ik begrijp er geen joota van.
        Maar als ik de verkenner aanklikte dan waren al mijn bestanden en mappen piepedada.
        Heureuseberg(ment) had ik een backup staan en heb ik nog de cloud. Maar heb toch niet alles terug.
        Foto's ook de piste in.
        Outlook leeg
        alle favorieten weg uit mijn browser enz enz.
        Maar belangrijkste is al de rest werkt, OEF.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #19
          Re: Computer gehackt?

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Heb dat geprobeerd maar dan aanvaarde die mijn wachtwoord niet.
          Dan ben ik gewoon eens gaan kijken welke updates ik gisteren binnen heb gekregen en dat waren er twaalf voor Office 2010.
          Ik sloot dat af maar eigenaardig genoeg kreeg ik nog twee updates binnen voor W10.
          Dan sloot de Pc uit z'n eigen af en ook een herstart en ineens zag ik in start al mijn programma's staan.

          Wat er eigenlijk gaande is geweest weet ik niet en ik begrijp er geen joota van.
          Maar als ik de verkenner aanklikte dan waren al mijn bestanden en mappen piepedada.
          Heureuseberg(ment) had ik een backup staan en heb ik nog de cloud. Maar heb toch niet alles terug.
          Foto's ook de piste in.
          Outlook leeg
          alle favorieten weg uit mijn browser enz enz.
          Maar belangrijkste is al de rest werkt, OEF.
          Uiteraard als je online niet kan inloggen op die account, dan heb je ook niet alles op je PC indien je kiest voor aanmelden met Microsoft account.
          Kan je die online account niet eerst herstellen?
          Voor zover dat lukt uiteraard.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: Computer gehackt?

            Volgens mij verwar je twee zaken.
            Je hebt je MS account en je lokaal account.

            Na een grootte update moet je steeds inloggen met je Microsoft account,
            Daarna kan je weer gebruik maken van je lokaal account.
            Het paswoord van je MS account gaat niet hetzelfde zijn dan je lokaal account.

            Mvg
            nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

            Comment


            • #21
              Re: Computer gehackt?

              sporadisch gebeurd het bij ook wel eens dat ik een vreemd aanmeldingsscherm krijg bij het opstarten, tot hier toe kwam het steeds in orde door opnieuw op te starten,
              ik heb eens de tip gekregen om een tweede account aan te maken en deze ook administrator bevoegdheden te geven zodat je bij problemen eventueel nog kan inloggen met het tweede account
              en dan mogelijk het probleem kan oplossen.
              de laatste update (gisteren) geeft hier geen probleem op laptop of pc
              D 7500 > 16/85 > 70/300>105
              https://www.behance.net/joscaeymae0afa
              Grt. Jos

              Comment


              • #22
                Re: Computer gehackt?

                Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                Volgens mij verwar je twee zaken.
                Je hebt je MS account en je lokaal account.

                Na een grootte update moet je steeds inloggen met je Microsoft account,
                Daarna kan je weer gebruik maken van je lokaal account.
                Het paswoord van je MS account gaat niet hetzelfde zijn dan je lokaal account.

                Mvg
                Veel kans dat het zoiets is.
                Ik ben op mijn vaste PC aangelogd met mijn MS account, maar op mijn laptop heb ik een lokale account met dezelfde naam, kwestie van niet teveel van een online verbinding afhankelijk te zijn.
                Je kan je MS account wachtwoord resetten via andere apparaten zoals je smartphone.

                Comment


                • #23
                  Re: Computer gehackt?

                  Of een zuiver W10 probleem?

                  De maandelijkse beveiligingsupdates voor februari voor Windows 10 en 8.1 zijn verschenen. Op de tweede dinsdag van de maand worden lekken dichtgeplakt in versie 1809, 1903 en 1909 van Windows 10 en Windows 8.1.
                  Last edited by nabi; 13 februari 2020, 18:00.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Computer gehackt?

                    Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                    Dat is toch wel 100% zeker wat ik heb meegemaakt.
                    In verkenner zijn al mijn persoonlijke mappen foetsie ook na herstellen van mijn MS account.
                    Ik heb mijn account kunnen herstellen maar vraag me niet hoe. Vannacht rond 05h00 kon ik eindelijk na drie MS codes weer op mijn PC maar persoonlijk mappen waren allen foetsie en inloggen in FB lukte ook al niet ik was plots een Chinees, echt waar hé.

                    Aan allen mijn dank om mee te denken zodat ik het bijzonderste weer heb.
                    Jongens, jullie zijn echt tof hoor.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Computer gehackt?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                      Bravo hiervoor .

                      Mijn updates zijn weer voor een paar weken langer op onderbroken gezet.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Computer gehackt?

                        Hier ondertussen alle updates gedaan en alles perfect verlopen
                        Dan moet er toch wel iets goed fout gelopen zijn bij jou Luc

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #27
                          Re: Computer gehackt?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                          Hier ondertussen alle updates gedaan en alles perfect verlopen
                          Dan moet er toch wel iets goed fout gelopen zijn bij jou Luc

                          grts
                          Sieg
                          Inderdaad Siegfried, namelijk dit hier https://www.gratissoftwaresite.nl/ni...ebruari-lekken
                          En blijkbaar ben ik niet de enige.
                          Nu nog enkel mijn concepten ophalen voor outlook 2010 en alles is weer bij het oude.
                          Maar had ik die link niet gekregen dan was het mij niet helemaal gelukt, en je ziet dat ze bij Microsoft er ook flink naast kunnen zitten.
                          Maar ik ga hier een ouwe app terug installeren om mijn persoonlijke mappen steeds bij te houden, namelijk SyncToy.

                          Hier te downloaden:KLIK
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Computer gehackt?

                            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                            Dat kan inderdaad een lokaal,probleem veroorzaken, maar dit verklaart niet dat zijn Microsoft account (online) niet meer zou werken.
                            Daar vermoed ik dat het volgende dan wel de oorzaak zal zijn.
                            Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht
                            Volgens mij verwar je twee zaken.
                            Je hebt je MS account en je lokaal account.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #29
                              Re: Computer gehackt?

                              Ik heb met dit probleem niet te maken gehad, maar wel met een spoolprobleem in de laatste maanden van vorig jaar.
                              Heb toen van 1909 naar 1903 terug moeten draaien en hou sindsdien updates tegen.
                              Alhoewel op mijn laptop met 1909 de spool wel werkt.

                              Ik zie nu dat de update naar 1909 opnieuw gedownload is, zal hem dan maar eens laten draaien, misschien zit er ondertussen een patch bij.

                              Totnutoe de eerste keer dat ik met WIN10 een probleem had.

                              Tot binnen een uurtje ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Computer gehackt?

                                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Dat kan inderdaad een lokaal,probleem veroorzaken, maar dit verklaart niet dat zijn Microsoft account (online) niet meer zou werken.
                                Daar vermoed ik dat het volgende dan wel de oorzaak zal zijn.
                                Nee hoor, ik verwarde geen twee zaken, ik log al jaren in met mijn MS account daar ben ik heel zeker van.
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X