Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

    Sinds enkele weken is de nieuwe smaak Coca Cola Zero in omloop. Hoe meer mensen er ik over spreek en wat ook opvalt in de sociale media, heel veel mensen vinden de nieuwe smaak niet lekker. Meer zelfs, ik heb nog niemand tegengekomen die de nieuwe Zero beter vindt dan de "oude" Zero. Ik vraag me af wat Coca-Cola bezielt. Nog meer klanten? Goedkopere productiemethoden? Toch een enorm risico wat de fabrikant neemt.
    Oh, en geen discussie over eventuele gezondheidsrisico's aub. Zelf drink ik welgeteld twee glazen Cola Zero in een week dus dat zal wel meevallen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

  • #2
    Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

    Ik heb van alle mogelijke merken de cola zero geproefd.....en tot nu toe is de lekkerste : Cola Zero van de Lidl..... smaak ligt zeer dicht bij gewone cola zelfs.... tenminste zo ervaar ik het...
    De ''echte'' cola zero heeft mij nooit kunnen bekoren, er is een bijsmaakje aan die de Lidl cola zero niet heeft...
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

      Ik heb hem nog niet kunnen proeven.
      Maar ik vermoed dat het om een moderne smaak gaat en gericht is op de jeugd.
      De jeugd van tegenwoordig houdt van totaal andere smaken dan wij als oudjes gewoon zijn.
      Wij zijn nog opgegroeid met geraffineerde suikers. De jeugd van tegenwoordig is opgevoed met chemicaliën.
      Ik zie dat erg aan de kleinkinderen. Die lusten zelfs een bepaald soort snoep waar ik zowat van moet walgen. Ze vinden het heerlijk.

      Comment


      • #4
        Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

        Ik ben een Cola Zero drinker en de laatste versie is niet meer hetzelfde.
        Maar bizar want ze hadden eerder aangekondigd dat de nieuw smaak maar tijdelijk zou zijn en naast de gewone ging bestaan … maar men kan maar één soort vinden zo te zien.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

          Ondertussen even opgezocht, de nieuwe smaak is dus definitief. [emoji849]
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

            Ik drink de concurrentie, Pepsi Max 😝
            Maar nog liever ICE Tea zero.
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #7
              Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

              Maar heb hem al gedronken die nieuwe zero (op café geen keuze) , geen verschil van smaak, voor mij althans.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment


              • #8
                Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                Ik vind de nieuwe Cola Zero smaakloos.
                Drink liever de oude (die je nergens meer vind) of de Pepsi met de smaak van kersen.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  inIk vind de nieuwe Cola Zero smaakloos.
                  Drink liever de oude (die je nergens meer vind) of de Pepsi met de smaak van kersen.
                  Ja, die Pepsi met kersensmaak, lekker
                  Alsook Dr Pepper, Light dan, want ik mag geen suikers nemen...
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                    Ik heb hier nog 2 oude blikjes staan van Virgin cola, (1regular,1 light). van 30 jaar terug, weliswaar leeg, maar wordt nog een collectors item misschien.
                    En die Mecca cola zie ik ook nergens meer evenals die Hershi cola die Aldi vroeger verkocht.
                    Last edited by toerist; 28 augustus 2021, 11:46.
                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Ik heb van alle mogelijke merken de cola zero geproefd.....en tot nu toe is de lekkerste : Cola Zero van de Lidl..... smaak ligt zeer dicht bij gewone cola zelfs.... tenminste zo ervaar ik het...
                      De ''echte'' cola zero heeft mij nooit kunnen bekoren, er is een bijsmaakje aan die de Lidl cola zero niet heeft...
                      Ik vind Freeway cola light van de lidl lekkerder dan Freeway zero.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                        Tussen Cola en Pepsi proef ik wel verschil.
                        Maar Cola light, cola zero of nieuwe cola zero….weinig hoor.
                        Misschien dat die nieuwe cola zero iets minder geconcentreerd is, ik bedoel wat meer waterachtig.

                        Vroeger dronk ik Cola light, dan overgestapt op zero. Maar zoals gezegd, ik proefde niet veel verschil.

                        Zal eens een vergelijkende blind proeverij houden
                        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                        Si non, on devient bonbon
                        Et les gens nous mangent !"

                        Comment


                        • #13
                          Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                          Wat mij wel ergert is dat ze cola verkopen in van die mini blikjes, meer verpakking dan inhoud, wat een verspilling en daarenboven, 1 slok en 't is leeg .
                          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                          George Orwell

                          Comment


                          • #14
                            Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                            Ik drink misschien 1 cola per maand, dan mag het voor mij de original stuff zijn.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Cola Zero nieuwe smaak valt tegen

                              Ik ben ook een cola zero drinker.
                              In het begin vond ik de echte cola toch beter t.o.v. de zero.
                              Nu ik al een paar jaar zero drink, vind ik de echte cola niet meer zo lekker.
                              Dus ik vermoed dat bet wennen is.

                              Mvg
                              nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                              Comment

                              Working...
                              X