Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Car Wash & Wax

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Car Wash & Wax

    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Het oranje van de M4 of zo?
    Dat M blauw vind ik wat afgezaagd te worden (eigen keuze) omdat er te veel dat blauw hebben, vooral in het begin moesten ze dat allemaal hebben.

    Wel bizar dat hoe duurder de wagen, hoe minder kleuren beschikbaar en dat is niet alleen bij BMW zo.
    Tenzij soms een fors bedrag neer te leggen voor een kleur naar keuze.
    Die kleur zou er dus terug bijkomen omdat die blijkbaar nogal wat succes had bij de 1M : Valencia Orange
    En ik denk niet dat het dezelfde kleur is van die van de M4, die is donkerder mijn gedacht.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #62
      Re: Car Wash & Wax

      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #63
        Re: Car Wash & Wax

        Dat hij ziek is, dat staat wel vast. [emoji16]
        Maar hij is wel proper.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #64
          Re: Car Wash & Wax

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Dat hij ziek is, dat staat wel vast. [emoji16]
          Maar hij is wel proper.
          't Blijkt dan toch een ziekte te zijn Freddy. Misschien kan je daar ooit nog voor trekken als het beroepsziekte zou worden...
          Leeft en LAAT LEVEN !

          Comment


          • #65
            Re: Car Wash & Wax

            Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
            't Blijkt dan toch een ziekte te zijn Freddy. Misschien kan je daar ooit nog voor trekken als het beroepsziekte zou worden...
            Ahhh ... goed nieuws, dan kunnen we een voorschrift vragen voor onze producten en worden ze terugbetaald door de mutualiteit.

            Is tanken ook een ziekte? [emoji16][emoji16][emoji16]
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Car Wash & Wax

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

              Is tanken ook een ziekte? [emoji16][emoji16][emoji16]
              Bijtanken..
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #67
                Re: Car Wash & Wax

                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                Bijtanken..
                Een literke of 50 voor de wagen een wat minder voor onszelf. [emoji16]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #68
                  Re: Car Wash & Wax

                  Vorige week niet kunnen kuisen ... begint nu nodig te worden, maar nu vriest het weer.
                  Grrrrr ...
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Car Wash & Wax

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Vorige week niet kunnen kuisen ... begint nu nodig te worden, maar nu vriest het weer.
                    Grrrrr ...
                    Vandaag ook geen tijd gehad. Morgens misschien tussen de vlagen.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

                    Comment


                    • #70
                      Re: Car Wash & Wax

                      Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Vandaag ook geen tijd gehad. Morgens misschien tussen de vlagen.
                      Je had hem beter donderdagmorgen gekuist, dan moest je hem niet zelf droog blazen. [emoji16]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: Car Wash & Wax

                        Ik heb net vandaag een firmawagen overgenomen van een collega.
                        Die is nog gekuist, maar laat ons zeggen wassen en stofzuigen.

                        Het leer ga ik doen met een set die ik nog heb van onze leren salon (kuisen en voeden).

                        Waar ik meer moeite mee heb zijn de gekende schoenvegen aan de binnenkant van de deur en de microkrasjes in de gelakte sierstukken.
                        Welke middeltjes zijn daar goed voor zonder dat ik naar een speciale winkel moet?

                        Comment


                        • #72
                          Re: Car Wash & Wax

                          Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                          Ik heb net vandaag een firmawagen overgenomen van een collega.
                          Die is nog gekuist, maar laat ons zeggen wassen en stofzuigen.

                          Het leer ga ik doen met een set die ik nog heb van onze leren salon (kuisen en voeden).

                          Waar ik meer moeite mee heb zijn de gekende schoenvegen aan de binnenkant van de deur en de microkrasjes in de gelakte sierstukken.
                          Welke middeltjes zijn daar goed voor zonder dat ik naar een speciale winkel moet?
                          Als die schoenvegen in de bekleding zitten kan je daar maar weinig aan doen. De schoensmeer kan je er misschien afkrijgen met een zachte zeep en een borsteltje waarmee men de vingertoppen en nagels zuivert of iets dergelijks. Nadien met de set van het lederen salon. In het slechtste geval met een oude tandenborstel misschien.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #73
                            Re: Car Wash & Wax

                            Dank voor de tip.
                            Ik heb hier nog een kot voor leren salon gevonden, en met de reiniger die daar bij zit ( ik denk dat het gewoon een soort zeep is) ook eens over de plastiek van de deurpanelen gegaan, en het is nog amper zichtbaar.

                            De achterbank ziet er nu ook weer top uit met het voedingsmiddel.
                            De voorzetels zijn geventileerd, en dus is dat geperforeerd leder. Daar heb ik dat voedingsmiddel niet op durven toepassen.
                            Toch doen?

                            Comment


                            • #74
                              Re: Car Wash & Wax

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                              De voorzetels zijn geventileerd, en dus is dat geperforeerd leder. Daar heb ik dat voedingsmiddel niet op durven toepassen.
                              Toch doen?
                              Hier ook een wagen met geventileerde zetels en wij kregen een onderhoudsproduct mee om het leder te behandelen ... zal dan logischerwijze toch wel mogen denk in?
                              Zou wel altijd het product op een doek aanbrengen en niet te veel ineens, maar liters zet men daar nu ook niet op.

                              Andere vraag betreffend leder ... het stuur.
                              Nooit mijn stuur durven doen met een product om het niet vettig of glad te maken, maar het voelt zo onaangenaam droog aan.
                              Gebruiken jullie daar ook hetzelfde voor?
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment


                              • #75
                                Re: Car Wash & Wax

                                Ik heb ooit een auto van een collega geleend en dat stuur was ongelooflijk smerig. Op het leer zat echt een laag vuiligheid.

                                Ik heb dat met een spons en zeep met warm water gekuist.
                                Een voedingsmiddel heb ik daar niet op gezet, ook uit schrik om het glad te maken.
                                Met cockpitspray moet je nog meer opletten. Dat is pas een probleem als dat op een stuur zit.

                                Comment

                                Working...
                                X