Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

    Hoi iedereen,

    Het gaat namelijk over de caschback van canon ,vinden jullie ook ,dat ze niet beter ineens die teruggave aan de winkelkassa terug betalen aan je ,of vinden nu het systeem goed van alles op te sturen ,en dat er wat fout zou kunnen gaan bij het sturen naar canon om je caschback later terug te krijgen ???

    Met deze vraag zou ik eens willen weten hoeveel mensen de teruggave aan kassa beter zien zitten .

    Met vriendelijke groeten ,

    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

  • #2
    Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

    Suggestieve vraag.
    Als Canon geld wil teruggeven zijn ze groot en wijs genoeg om daar zelf over te beslissen. Als eindgebruiker doe je mee of niet.
    Simpel toch.

    Comment


    • #3
      Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

      Canon rekent er op dat er heel wat mensen zijn die het niet zien zitten om al dat werk te doen, dus moeten ze op deze manier waarschijnlijk heel wat minder "cash" teruggeven...
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

        Als ik schoenen koop, dan krijg ik bij sommige handelaars een kortingsbonnetje voor mijn volgende aankoop.
        Waarom trekken ze het niet onmiddellijk af? Als ik het verlies dan heb ik ook geen korting.
        Maar zoals al eerder gezegd, de handelaar bepaalt hoe en wanneer hij die korting geeft en de klant beslist of hij koopt of niet.

        Comment


        • #5
          Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

          Juist! Ik denk dat iedereen het eens is met de stelling om de korting onmiddellijk toe te kennen, maar hier geldt helaas de slogan 'de klant is koning' niet. Het is zelfs niet de handelaar, maar de firma (in dit geval: Canon) die bepaalt hoe de actie verloopt.

          Wat mij persoonlijk het meest stoort aan heel deze cashback is dat vele handelaars, vlak voor de cashback begon, hun prijzen deftig hebben opgetrokken! Zo is er één zaak wiens naam ik niet zal noemen die de Canon 40D tegen € 950.- aanbood, tot daags voor de cashback. Wonderwel was de prijs sinds toen (momenteel nog) gestegen naar € 1049.-
          Met de €150.- cashback kom je uiteraard voordeliger uit (€899.-) dan de aanvankelijke prijs, maar serieus zou ik dit niet noemen!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Canon rekent er op dat er heel wat mensen zijn die het niet zien zitten om al dat werk te doen, dus moeten ze op deze manier waarschijnlijk heel wat minder "cash" teruggeven...
            Het is natuurlijk ook een slimme manier om profielen van de canongebruikers op te maken. Met die gegevens kunnen ze dan weer gerichte reclame versturen.
            Canon 400D, 60D+ canon 17-85 IS usm + Sigma 105 F2.8 Macro + canon 50mm 1.8 + canon 70-200 l IS 4.0 + Metz 48 AF1

            Comment


            • #7
              Re: Cachback Canon teruggave aan kassa ja of neen

              was het maar waar aan de kassa de korting, had ik nu 100Euro rijker geweest, en had ik een boel frustraties minder.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment

              Working...
              X