|
Hmmja, die was ik vergeten - de parallele overheid - beter gekend als het ziekenfonds.
Het punt is wel hetzelfde, de email moet geregistreerd zijn, VOORDAT je uw uitnodiging ontvangt.
Da's de clue van deze ganse thread eigenlijk, en HOE je registreert is niet belangrijk, maar wel VOORDAT je uw uitnodiging ontvangt.
De tijdsrijsmachine van professor Gobelijn lijkt uiteindelijk niet te werken, dus die optie kan ik schrappen.
De ziekenkas ? Wie nog, het leger ?
Hier ook eenzelfde 2 uur verschil tussen mijn vrouw en ikzelf, zowel voor de eerste als de tweede vaccinatie. Voor ons is het vrijdag allebei de eerste prik.
Ik ga ze nu niet telefonisch lastigvallen, maar ga vrijdag gewoon mee met mijn vrouw tot aan de ingang en informeer of er geen gaatje vrij is.
Zoniet, als het weer iets beter is dan vandaag, een fikse wandeling in Puyenbroeck.
Ik denk, mijn idee over de "overheid en IT" indachtig, dat een systeem proberen uitdokteren dat ook nog eens gaat rekening houden met adres en/of verwantschap, dat het dan geen "knoeiboel" zou zijn maar een oeverloze ramp.
Al bij al vind ik het nog redelijk meevallen.
Laatst gewijzigd door nete; 10 april 2021 om 15:00
BD0473BE / www.nete.be
Lumix G90 / Lumix GM5
12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
|
Misschien nog niet over nagedacht, maar brieven die verstuurd worden, moeten eerst afgedrukt worden. Wie of wat dat doet, is niet echt relevant.
Uw e-ticket - als het al verplicht zou zijn - is een afgeprint stuk papier.
En je krijgt idd al het nodige gestuurd, want het e-ticket wordt niet opgestuurd, maar het is ook niet nodig. Dus, dat klopt.
Maar als brieven in mijn brievenbus belanden, dan zijn die al afgedrukt en ik ga ervan uit dat dit bij een ander ook zo is.
Wat is dan het probleem ... alles wat je nodig hebt om u te laten vaccineren wordt u gewoon bezorgd.
Enige dat je moet doen is uw bus ledigen en omslag openen.
Bevestigen kan zelfs per telefoon.
Dit antwoord kreeg je ook al in #2 en #3 ...
Laatst gewijzigd door VerSeg; 10 april 2021 om 15:11
Canon EOS Digital
BD0479BE
Op adres had in principe toch geen extra moeite geweest, gezien ze die info ook hebben?
Nu, bij ons gaat het toch om een rit van 20-30min, dus als ik geen vertraging in het vaccinatiecentrum heb, ben ik net op tijd terug om mijn vrouw zelf te brengen. Maar als ik in een wachtrij sta, tja... in dat geval zal zij zelf moeten rijden. Gelukkig beschikken wij over twee wagens, maar enkel de mijne is uitgerust met GPS. Haar wagen is op z'n minst 20j oud. Toen bestond zoiets nog niet.
Maar het komt sowieso allemaal in orde.![]()
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 14.4.2) + iPad5 WiFi (iPadOS 14.4.2)
|
Canon EOS Digital
BD0479BE
Ik weet het, en hadden we de vrije keuze gehad, we hadden onze afspraken gespreid. Maar in tegenstelling tot andere vaccinatiecentra, waren voor ons datum en uur al ingevuld; je kunt dat natuurlijk weigeren, of gaan aanpassen, maar we hebben maar meteen aanvaard. Ik hoop, en neem aan, dat de bijwerkingen niet te erg zijn.
BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.15.7) - iPhone XR (iOS 14.4.2) + iPad5 WiFi (iPadOS 14.4.2)
Vreemd ... ik had nochtans een e-etiket dat opgestuurd was via de post in een klassieke brief samen met een "explicatieve nota" ... en de expliciete vraag om dat samen met de uitnodiging mee te brengen naar de vaccinatie ... (of het ter plaatse gebruikt werd is in deze niet relevant ...)
[QUOTE=Citaat Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
Waar halen ze het email adres vandaan waar ze de uitnodiging naartoe sturen ?
Ik dacht dat ze dit van je belastingsaangifte gebruiken.
Vandaag is mijn uitnodiging binnengekomen op een gmail adres van mijn echtgenote .
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze het emailadres gebruiken dat eventueel bij je mutualiteit bekend is.
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
|
Zoals eerder al aangekaart zijn er verschillende mogelijkheden, alle info kan je hier vinden:
https://www.laatjevaccineren.be/je-u...ronavaccinatie
Canon EOS Digital
BD0479BE
Even een zijsprongetje.
Ik laat mij ook om de 10 jaar vaccineren tegen tetanus,
2014 was het laatst.
En elk najaar tegen de griep.