Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Britain's got talent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Britain's got talent

    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

  • #2
    Re: Britain's got talent

    Da's nie gewoon hé,super !!!
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Britain's got talent

      Spijtig dat er hier maar weinig mee bekroond worden. Schitterend. Geef die twee nog twee jaar en goede partituren en begeleiding en we zullen er nog van horen.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Britain's got talent

        België is een klein landje en ook nog eens verdeeld in 2 landsdelen dus een talentenshow vist in een kleine vijver maar toch denk ik dat Engelsen meer durf en lef hebben dan een Vlaming. Hier moeten toch ook talenten rondlopen? Als ik zie hoeveel ze over de plas aan "rare vogels" hebben ontdekt die ook nog eens talent hebben dan moeten we dat hier toch ook hebben?

        Comment


        • #5
          Re: Britain's got talent

          11 jaar meisje
          vind ik zeker ook nen topper.

          Comment


          • #6
            Re: Britain's got talent

            Hey juppekes

            Deze vind ik zeker ook niet slecht

            Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: Britain's got talent

              A star is born
              Bedankt voor de link.

              Comment


              • #8
                Re: Britain's got talent

                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                België is een klein landje en ook nog eens verdeeld in 2 landsdelen dus een talentenshow vist in een kleine vijver maar toch denk ik dat Engelsen meer durf en lef hebben dan een Vlaming. Hier moeten toch ook talenten rondlopen? Als ik zie hoeveel ze over de plas aan "rare vogels" hebben ontdekt die ook nog eens talent hebben dan moeten we dat hier toch ook hebben?
                Tja, hier wordt DE stem van Vlaanderen er na één ronde uitgebonjourd. (die kerel met de schitterende operastem, ben zijn naam kwijt).
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                Comment


                • #9
                  Re: Britain's got talent

                  Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Tja, hier wordt DE stem van Vlaanderen er na één ronde uitgebonjourd. (die kerel met de schitterende operastem, ben zijn naam kwijt).
                  Dat is het voordeel van stemmen per SMS. Hoe groter je achterban, hoe beter je schijnbaar bent. De enige die bij dergelijke systemen de kroon spannen en op het hoogste stepje op het podium mogen staan zijn de organisatoren .... Die lachen in hun vuistje.
                  https://www.fotospotter.be
                  Je suis content d’être heureux

                  Comment


                  • #10
                    Re: Britain's got talent

                    VOLUMINEUS letterlijk en figuurlijk Vincent.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Britain's got talent

                      maar dit was ervoor:
                      Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Britain's got talent

                        Het zijn uiteraard getalenteerde mensen en ik gun ze alle succes, maar... Het is altijd hetzelfde scenario, en dat wordt zo onderhand wel voorspelbaar: lelijke/oude/dikke/... kandidaat komt het podium op, wordt lacherig aangesproken en met scheve ogen bekeken door de jury. Begint te zingen/dansen/etc. waarna het publiek uit z'n dak gaat en de jury met grote dramatiek toegeeft dat ze te vroeg geoordeeld had. Desnoods terwijl een traantje weggepinkt wordt. Staande ovatie, iedereen tevreden. De producers van het programma in de eerste plaats; want die video gaat zéker viral.

                        Maar we zien dat zo graag hé (ik ook!), een underdog die vriend en vijand verbaast. Dat zit vast ingebakken in onze genen, want de hierboven beschreven cyclus blijft succes hebben.

                        Ondertussen wordt er in alle talen gezwegen over de wurgcontracten die met dergelijke programma's gepaard gaan. Bovendien is het succes dat de artiesten halen "dankzij" die talentenshows in regel vluchtig en allesbehalve duurzaam.
                        Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Britain's got talent

                          mja... een beetje een gekend verhaal, remember Susan Boyle waarmee iedereen lachte toen ze op het podia verscheen?
                          Mensen beoordelen op hun gedrag of uiterlijk? foei, hoe kan zoiets nog bestaan in de huidige maatschappij. Ik heb een hekel aan mensen die lachen met hun medemensen omwille van hun uiterlijk.

                          enfin, kijk maar eens naar wat dit ventje uit zijn mouw schud: http://www.youtube.com/watch?v=KzUl2...eature=related
                          "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                          Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Britain's got talent

                            Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
                            Mensen beoordelen op hun gedrag ? foei, hoe kan zoiets nog bestaan in de huidige maatschappij.
                            Misschien toch een beetje in eigen boezem kijken Kirsten?

                            Uit het busramp topic:

                            man man man... ik krijg het schijt aan de media en de hele meute kudde schapen die er rond hangt...
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: Britain's got talent

                              Bekijk deze eens

                              grts
                              Sieg
                              Voor meer foto's ; www.sieg.be

                              Comment

                              Working...
                              X