Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

    Hoeveel kan een mens hebben? Pal voor de ogen van kinderen en familie uit Newton werd weer een bloedige aanslag gepleegd tijdens de marathon van Boston met doden en veel gewonden.
    Getraumatiseerde kinderen van de school uit Newton hadden een uitnodiging gekregen voor de finish van de Marathon die zo bloedig eindigde, dat grijpt mij bij de keel.

  • #2
    Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

    Ben het aan het volgen op CNN.
    132 gewonden
    2 overleden waarvan een kind (jongen) van 8 jaar
    17 in kritische toestand
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

      Dat zijn zo van die dingen waar ik me verschrikkelijk eenzaam bij voel. Vraag
      me niet waarom. Het is gewoon zo. Ik denk omdat ik er geen woorden bij kan
      verzinnen. Dat ik het niet op een rij geplaatst krijg. Of, omdat er toch mensen
      zijn die zich hier goed bij voelen. Mensen als u en ik. Mensen met het walgelijke
      vermogen om zoiets goed te praten. En veel erger nog: met een nietsontziende
      hardheid om dit uit te voeren. Misschien om er zelfs van te genieten. Ach ja, het
      leven is wat het is, en soms zelfs nog minder dan dat.

      Comment


      • #4
        Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

        Verschrikkelijk !
        Het is weeral eens gebeurd, geen weg terug dus, maar ben toch benieuwd wie daar de schuld aan heeft, of zal krijgen...
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #5
          Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

          Natuurlijk staat alles in rep en roer net als voor de 42 (TWEEENVEERTIG!!) doden en 257 (!!) gewonden in Irak (hoewel...). Tenzij dat weer "iets anders" is natuurlijk.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Natuurlijk staat alles in rep en roer net als voor de 42 (TWEEENVEERTIG!!) doden en 257 (!!) gewonden in Irak (hoewel...). Tenzij dat weer "iets anders" is natuurlijk.
            Dat is toch ook weer "iets anders"...

            een marathon die eindigt met een bomaanslag?
            of een land in "staat van oorlog"?

            dat is toch iets dat altijd gebeurt?
            een ongeluk waar 1 motorrijder overlijdt verdwijnt in het niets tegen een ongeluk waar x-aantal mensen meer overlijden...
            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

            Comment


            • #7
              Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

              De moderne oorlogen worden gevochten door terroristen en de slachtoffers zijn gewone mensen.
              Gewone mensen die een praatje maken of naar een wedstrijd kijken.
              Die dus niks misdaan hebben maar een gemakkelijk doelwit vormen.
              Triest waar het mensdom toe instaat is.
              mens-DOM en dieren-RIJK



              Vraag mij nu toch wel af wie hier achter zit of deze aanslag zal opeisen

              Comment


              • #8
                Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                Goed artikel: http://www.theatlantic.com/national/...rry-on/275014/
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                Comment


                • #9
                  Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                  Ze weten nog niet veel, maar ik heb het juist gehoord.
                  VTM zit er achter.
                  Cathérine Moerkerke heeft juist gezegd "deze avond gaan we verder met de bomaanslagen in telefacts...."....Dat beloofd....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                    De moderne oorlogen worden gevochten door terroristen en de slachtoffers zijn gewone mensen.
                    Dat is al sinds de Eerste Wereldoorlog dat het niet alleen leger tegen leger was, maar laffe aanvallen op de burgers.
                    In de Tweede Wereldoorlog werden steden totaal verwoest, bv. Rotterdam; Berlijn; Londen; Leningrad; Nagasaky met miljoenen burger doden.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                      Dat is al sinds de Eerste Wereldoorlog dat het niet alleen leger tegen leger was, maar laffe aanvallen op de burgers.
                      In de Tweede Wereldoorlog werden steden totaal verwoest, bv. Rotterdam; Berlijn; Londen; Leningrad; Nagasaky met miljoenen burger doden.

                      Klopt maar dat waren soldaten en geen terroristen he
                      En dit vind ik erover http://www.hln.be/hln/nl/3805/Buiten...xplosies.dhtml

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                        onvoorstelbaar.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          onvoorstelbaar.
                          grt,bouk.
                          Dit is dan nog héél braaf geformuleerd, Bouk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            De moderne oorlogen worden gevochten door terroristen en de slachtoffers zijn gewone mensen.
                            Gewone mensen die een praatje maken of naar een wedstrijd kijken.
                            Die dus niks misdaan hebben maar een gemakkelijk doelwit vormen.
                            Triest waar het mensdom toe instaat is.
                            mens-DOM en dieren-RIJK



                            Vraag mij nu toch wel af wie hier achter zit of deze aanslag zal opeisen
                            Ik wil me nu niet uitspreken over wie "de oorlog" tegenwoordig voert maar één ding is zeker : onschuldige burgers vormen statistisch een steeds groeiend aandeel onder de slachtoffers.
                            Het is sinds al een hele tijd niet meer : de ene uniformen tegen de andere uniformen. Zijdelingse opmerking : de enige hoofdreden was dan nog dat de andere uniformen een andere vorm en kleur hadden.
                            Ik WALG er van.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                              Ik wil me nu niet uitspreken over wie "de oorlog" tegenwoordig voert maar één ding is zeker : onschuldige burgers vormen statistisch een steeds groeiend aandeel onder de slachtoffers.
                              Het is sinds al een hele tijd niet meer : de ene uniformen tegen de andere uniformen. Zijdelingse opmerking : de enige hoofdreden was dan nog dat de andere uniformen een andere vorm en kleur hadden.
                              Ik WALG er van.
                              Kijk maar naar Syrië.
                              In Egypte gaat het ook de verkeerde kant uit.
                              De USA hebben véél te "danken" aan hun buitenlands beleid.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment

                              Working...
                              X