Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

    Erg wat er allemaal is gebeurd en DE vraag is waarom? Wat is erbij te winnen? Niets!



    Toch maar een beetje opletten dat dit geen politieke of maatschappelijke discussie wordt.

    Comment


    • #17
      Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

      Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
      Erg wat er allemaal is gebeurd en DE vraag is waarom? Wat is erbij te winnen? Niets!
      Dat is het nu net, Deze actie maken helemaal niets uit. Op uitzondering van hoge kosten voor beveiliging is alles nog hetzelfde dan voor 9/11. Op het moment zelf is er een grote impact maar op lange termijn blijft alles zoals het was.

      Het is als een steen gooien in het water, eerst spat het naar alle richtingen maar na een tijdje is het water weer vlak.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #18
        Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
        eerst spat het naar alle richtingen maar na een tijdje is het water weer vlak.
        Toch niet hé, anders zou de verontwaardiging niet meer zo hoog zijn. Gelukkig is die er nog !

        Comment


        • #19
          Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

          Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Dat is het nu net, Deze actie maken helemaal niets uit. Op uitzondering van hoge kosten voor beveiliging is alles nog hetzelfde dan voor 9/11. Op het moment zelf is er een grote impact maar op lange termijn blijft alles zoals het was.

          Het is als een steen gooien in het water, eerst spat het naar alle richtingen maar na een tijdje is het water weer vlak.
          Klopt maar het doel(?) is toch bereikt: paniek en angst zaaien.

          De uitleg van Bjorn Soenens op één vond ik ook (heel) goed.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Klopt maar het doel(?) is toch bereikt: paniek en angst zaaien.
            Doel? Door schroefjes, mesjes, enz. in de bom te stoppen? Neen, de bedoeling was te doden en verminken.


            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            De uitleg van Bjorn Soenens op één vond ik ook (heel) goed.
            Die heb ik gemist. Wat zei hij?

            Comment


            • #21
              Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

              het doel was hier massa-hysterie - professioneel lijken - het moest lijken alsof er een grotere organisatie achter zit, maar gezien de keuze van het doelwit en de eenvoud van het springtuig (volgens cnn) , want eigenlijk kunnen we toch stellen dat het een kinderspel is om dergelijk springtuig te maken, denk ik ook dat het eerder om een inlandse extreem georiënteerde beweging gaat die eerder een anti regerings- actie heeft willen doen. Maar evengoed kunnen ze kijken naar bondgenoten van korea, of Iran, misschien Pakistan? Ik ben eens benieuwd.


              Maar wat landen Egyte en Syrië betreft iets hoger in deze discussie - bepaalde landen/grootmachten hebben er baat bij om conflicten in stand te houden - geen veronderstelling maar een feit.

              Ik vraag mij af hoe het nog mogelijk was dat daar auto's/ of andere 'containers' stonden die niet gescreend waren. Een vraag waar misschien niemand hier een antwoord op zal kunnen geven ter speculatie. Maar hoe kunnen ze nu nog verwachten dat zoiets bij hen niet gaat gebeuren, en wie weet wat de toekomst brengt.
              Last edited by Provid; 16 april 2013, 20:40.

              Comment


              • #22
                Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Provid Bekijk bericht
                Maar wat landen Egyte en Syrië betreft iets hoger in deze discussie - bepaalde landen/grootmachten hebben er baat bij om conflicten in stand te houden - geen veronderstelling maar een feit.
                Of een bepaalde industrie?
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #23
                  Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Provid Bekijk bericht
                  het doel was hier massa-hysterie - professioneel lijken - het moest lijken alsof er een grotere organisatie achter zit, maar gezien de keuze van het doelwit en de eenvoud van het springtuig (volgens cnn) , want eigenlijk kunnen we toch stellen dat het een kinderspel is om dergelijk springtuig te maken, denk ik ook dat het eerder om een inlandse extreem georiënteerde beweging gaat die eerder een anti regerings- actie heeft willen doen. Maar evengoed kunnen ze kijken naar bondgenoten van korea, of Iran, misschien Pakistan? Ik ben eens benieuwd.


                  Maar wat landen Egyte en Syrië betreft iets hoger in deze discussie - bepaalde landen/grootmachten hebben er baat bij om conflicten in stand te houden - geen veronderstelling maar een feit.
                  Dus persoonlijke belangen en dus daarom dat ik zeg dat de USA zijn buitenlands beleid moet aanpassen.
                  Veel begint en eindigt met hun houding t.o.v. Israël.

                  Bjorn Soenens had het over de triestige binnenlandse toestand van de USA.
                  En dat kan ook extreme gevolgen hebben.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Of een bepaalde industrie?
                    Absoluut.
                    Zie maar naar Dick Cheney: zoek, vind en lees dan maar
                    Of adviseurs van Bush destijds.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Of een bepaalde industrie?
                      Daarmee doel je op de wapenindustrie?

                      Ik heb daar ooit eens een boek over gelezen (niet over de wapenindustrie), die wel eens de moeite is - 'de staat van Afrika', of de klimaatoorlogen..

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                        Ik zal eens luisteren naar Bjorn Soenens, Theokus.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                          Ondertussen is er ook duidelijkheid over de man op het dak KLIK

                          Comment


                          • #28
                            Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Provid Bekijk bericht
                            Ik zal eens luisteren naar Bjorn Soenens, Theokus.
                            Ah ok Doe dat.
                            Krijg je een andere kijk.

                            Er wordt me teveel gesproken (CNN en andere media) over "terror" en "aanslagen"
                            en dat allemaal met een virtuele link naar het buitenland of naar buitenlandse oorzaken zoals Al Qaeda ed.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                              Ondertussen is er ook duidelijkheid over de man op het dak KLIK
                              Ik ken vooral die vrouw...
                              Enfin alle gekheid op een stokje, maar dit vind ik er persoonlijk toch wat over. Ik denk echt niet dat de carnavalisten dit hiermee zouden linken.
                              Last edited by enero; 16 april 2013, 21:37.
                              Leeft en LAAT LEVEN !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Bosto: Hoeveel kan een mens verdragen?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                                Ondertussen is er ook duidelijkheid over de man op het dak KLIK
                                Ik denk dat zijn knal wel iets minder gevolgen zal hebben gehad.

                                Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                                Ik ken vooral die vrouw...
                                Enfin alle gekheid op een stokje, maar dit vind ik er persoonlijk toch wat over. Ik denk echt niet dat de carnavalisten dit hiermee zouden linken.
                                Nou, dit jaar was het anders volgens mij ook wel ver over.
                                Mvg.
                                Robert
                                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                                Comment

                                Working...
                                X