Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boekhouder voor bijberoep gezocht in omgeving Mortsel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boekhouder voor bijberoep gezocht in omgeving Mortsel

    Ik ben 9 jaar zelfstandige in bijberoep geweest, mijn domein was herstellingen van computers, smartphones, webhosting,... Door familiale omstandigheden en gedoe op het werk ben ik er vorig jaar mee gestopt.
    Nu is alles wat genormaliseerd en ik merk dat voor veel klanten het toch een probleem is om een goede vervanger te vinden . Ik wil de zaak dus terug opstarten.
    Nu blijkt mijn boekhouder geen tijd meer te hebben om me er terug bij te nemen. Ik heb ook al contact gehad met een kantoor in Lint dat zich ook richt op kleine ondernemingen, Tupperware- en andere demonstratrices,..., maar ook daar is er blijkbaar een klantenstop.

    Heeft er iemand goede ervaring met een boekhouder in de ruime omgeving van Mortsel?
    Nikon D7100, Tamron SP AF 17-50mm F/2.8 XR Di II LD, Nikon 35 DX AF-S 1,8G, Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro, 18-55 kit, 55-200 kit
    Mijn fotosite: www.verschaeren.org
    Mijn website: www.computerhersteller.be

  • #2
    Re: Boekhouder voor bijberoep gezocht in omgeving Mortsel

    Oorspronkelijk geplaatst door brunov Bekijk bericht
    Ik ben 9 jaar zelfstandige in bijberoep geweest, mijn domein was herstellingen van computers, smartphones, webhosting,... Door familiale omstandigheden en gedoe op het werk ben ik er vorig jaar mee gestopt.
    Nu is alles wat genormaliseerd en ik merk dat voor veel klanten het toch een probleem is om een goede vervanger te vinden . Ik wil de zaak dus terug opstarten.
    Nu blijkt mijn boekhouder geen tijd meer te hebben om me er terug bij te nemen. Ik heb ook al contact gehad met een kantoor in Lint dat zich ook richt op kleine ondernemingen, Tupperware- en andere demonstratrices,..., maar ook daar is er blijkbaar een klantenstop.