Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

    Het geluk gehad reeds enkele afleveringen gezien te kunnen hebben van Lieve Blancquaert blijf ik het goed programma vinden.
    Niet alleen hoe men in verschillende landen (of delen van een land) bevallingen laat gebeuren maar zoals vandaag het hele (scheve) denken in Atlanta over seksuele voorlichting.

    Ik heb zaterdag in de Makro haar fotoboek zien liggen maar het was dicht in plastic dus niet kunnen kijken naar de prentjes. Het programma zit in elk geval goed

  • #2
    Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

    Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
    Het geluk gehad reeds enkele afleveringen gezien te kunnen hebben van Lieve Blancquaert blijf ik het goed programma vinden.
    Niet alleen hoe men in verschillende landen (of delen van een land) bevallingen laat gebeuren maar zoals vandaag het hele (scheve) denken in Atlanta over seksuele voorlichting.

    Ik heb zaterdag in de Makro haar fotoboek zien liggen maar het was dicht in plastic dus niet kunnen kijken naar de prentjes. Het programma zit in elk geval goed
    De reportage(s) op zich, zo eens op verschillende plaatsen in de wereld gaan kijken hoe het allemaal loopt, leek ons wel interessant.
    Dat het een goede fotografe is, ben ik ook mee eens, maar dat interviewen.........jongens jongens, schoenmaker blijf bij uw leest.
    Ze zit meer zwijgend, al dan niet lachend, naar iemand te staren, dan ze vragen stelt. Ze komt zo onbeholpen over.
    Mijn vrouw was nog meer geïnteresseerd dan ik toen men die uitzendingen aankondigde, maar we zijn allebei reeds na een paar afleveringen afgehaakt......
    Blijf maar foto's maken mevr. Lieve Blancquaert , maar laat het betere TV werk maar aan anderen over.

    Comment


    • #3
      Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

      Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      De reportage(s) op zich, zo eens op verschillende plaatsen in de wereld gaan kijken hoe het allemaal loopt, leek ons wel interessant.
      Dat het een goede fotografe is, ben ik ook mee eens, maar dat interviewen.........jongens jongens, schoenmaker blijf bij uw leest.
      Ze zit meer zwijgend, al dan niet lachend, naar iemand te staren, dan ze vragen stelt. Ze komt zo onbeholpen over.
      Mijn vrouw was nog meer geïnteresseerd dan ik toen men die uitzendingen aankondigde, maar we zijn allebei reeds na een paar afleveringen afgehaakt......
      Blijf maar foto's maken mevr. Lieve Blancquaert , maar laat het betere TV werk maar aan anderen over.
      Niet mee eens.
      Ze geeft de mensen waarmee ze praat de kans om zelf "uit hun schelp" te komen, zonder voortdurend vragen te moeten stellen.
      Ze stelt zich zeer empathisch op. Het interview gaat om de mensen, niet om Lieve Blancquaert.
      Voor mij heeft ze dezelfde peroonlijke klasse als Martin Heylen of Louis Theroux.

      Comment


      • #4
        Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

        Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
        Niet mee eens.
        Ze geeft de mensen waarmee ze praat de kans om zelf "uit hun schelp" te komen, zonder voortdurend vragen te moeten stellen.
        Ze stelt zich zeer empathisch op. Het interview gaat om de mensen, niet om Lieve Blancquaert.
        Voor mij heeft ze dezelfde peroonlijke klasse als Martin Heylen of Louis Theroux.
        Hier ga ik helemaal akkoord. Er komt na Birth Day ook een reeks over huwelijken en nog eentje over de dood.
        Daarna zal er een soort docu gemaakt worden waar LB dan weer centraal staat.
        Ik vind het een zeer goed gemaakte docu reeks

        Comment


        • #5
          Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

          Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders hadden we maar één zender met een paar programma's en héééééééél veel reclame .
          Groetjes

          Comment


          • #6
            Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

            Ik volg ook de reportages van LB en die zijn mijn inziens goed. Zoals al aangegeven, laat ze ruimte voor de mensen hun expressies naar buiten te laten komen en soms smijt ze ook eens een visje om die mensen te doen nadenken over hun "verkeerde" opvattingen over het leven zoals de reportage in atlanta waar de dominee het eens kon uitleggen.
            Haar fotowerk is ok, soms heel goei fotos, soms wat minder, maarja dat is bij de beste zo denk ik.

            Wel moet gezegd worden dat ze met een Canon 5D2 werkt, mss dat de Nikon aanbidders hier afhaken (grapje)

            Comment


            • #7
              Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

              Oorspronkelijk geplaatst door trbt555 Bekijk bericht
              Niet mee eens.
              Ze geeft de mensen waarmee ze praat de kans om zelf "uit hun schelp" te komen, zonder voortdurend vragen te moeten stellen.
              Ze stelt zich zeer empathisch op. Het interview gaat om de mensen, niet om Lieve Blancquaert.
              Voor mij heeft ze dezelfde peroonlijke klasse als Martin Heylen of Louis Theroux.
              En jij trekt de mening van Dijivan zomaar in twijfel en spreekt ze zelfs tegen ? man man, gij hebt echt ballen aan uw lijf als je 't mij vraagt.

              Jou mening is er iig wel bonk op hoor. Een fotografe maakt foto's en lult niet de hele tijd tot je er hoofdpijn aan over houdt.
              "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
              Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

              Comment


              • #8
                Re: Birth Day - fotografe Lieve Blancquaert

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Gelukkig maar dat smaken verschillen, anders hadden we maar één zender met een paar programma's en héééééééél veel reclame .
                Groetjes
                Wel, dan kan ik je evengoed "Alleen Elvis blijft bestaan" aanraden, een interviewprogramma met 1 centrale gast.
                Door zijn stijl niet te vergelijken met B D maar voor mij 2 evenzeer goede programma's.

                Comment

                Working...
                X