Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BGC tv? to do or not to do?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BGC tv? to do or not to do?

    iedereen,


    graag had ik enkele gebruikers ervaringen gehad van BGC TV klanten..
    - hoe is kwaliteit op een LCD tv?
    - comfort view, voorlopig geen twee kanalen mogelijk.
    (kijken naar kanaal x en opnemen op ander kanaal y niet mogelijk)
    iemand enig idee wanneer dit beschikbaar is met twee tuners?
    - betaalt men ook voor voetbal in de maanden juni en juli?

    alvast bedankt !
    Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

  • #2
    Re: BGC tv? to do or not to do?

    Kijk eens op http://www.digitale-televisie.be .
    Daar zitten heel wat Belgacom tv in Telenet tv gebruikers.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: BGC tv? to do or not to do?

      is BGC een nieuwe speler buiten telenet, belgacom, tvvlaanderen en indi-gedoe?
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: BGC tv? to do or not to do?

        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Kijk eens op http://www.digitale-televisie.be .
        Daar zitten heel wat Belgacom tv in Telenet tv gebruikers.

        mir
        tnx voor tip

        Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
        is BGC een nieuwe speler buiten telenet, belgacom, tvvlaanderen en indi-gedoe?
        afkorting van BelGaCom..
        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

        Comment


        • #5
          Re: BGC tv? to do or not to do?

          hey

          wij hebben net 3 maanden gratis belgacom tv geprobeerd en dit zijn mijn bevindingen ...

          kwalitijd van het beeld is wel cava alhoewel dat deze af en toe durft te haperen ...
          het "zappen" zoals ze dat noemen gaat belachelijk traag maar dit heeft als voordeel dat je tussen twee posten de tijd hebt om een pintje te gaan pakken in de keuken...
          voor voetbal moet je idd bijbetalen en dat kwam als ik mij niet vergis op 3 euro per match...
          een film "huren" via belgacom tv kost ook 2,5 euro dacht ik wat weing verschil is met de videotheek...

          als positief :
          de tvgids kan je altijd zien wat er op is en wat er straks op is ( heb je ook bij teletext maar is bij belgacomtv toch gemakkelijker...
          je hebt maar 1 zapper nodig voor de belgacomtv decoder en voor de tv ineens dus ...

          mijn besluit eruit is :
          mooi "luxe"ding maar staat in mijn ogen nog niet echt op punt..

          mvg

          anexco
          o/-<]: Don't Feed The Models!? www.jeroensimoens.net

          Comment


          • #6
            Re: BGC tv? to do or not to do?

            Pak u een digicorder van telenet. stukken beter
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment


            • #7
              Re: BGC tv? to do or not to do?

              Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
              Pak u een digicorder van telenet. stukken beter
              kan ik enkel bijtreden.
              hebben thuis een digicorder en is echt een fantastisch handig ding, vooraf dacht ik van: 'waarom hebt ge nu zoiets nodig?'
              maar tis echt wel handig, vooral alle functies voor het opnemen van programma's, tis alsof ge in den humo leest en ge moet maar op de programma's tikken met uwe vinger, en hij pakt het op...
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: BGC tv? to do or not to do?

                Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                kan ik enkel bijtreden.
                hebben thuis een digicorder en is echt een fantastisch handig ding, vooraf dacht ik van: 'waarom hebt ge nu zoiets nodig?'
                maar tis echt wel handig, vooral alle functies voor het opnemen van programma's, tis alsof ge in den humo leest en ge moet maar op de programma's tikken met uwe vinger, en hij pakt het op...
                ik heb de digicorder en ben er dan ook enorm tevreden over..
                echter mis ik het belgisch voetbal bij telenet.. (ook al is het armzalig)
                (zou wel mijn kabel abo met digicorder behouden).
                is aan verlaagd tarief dat ik voetbal zou kunnen krijgen
                en hierdoor ben ik aan het twijfelen gegaan..
                echter moet telenet internet dan wel buiten..
                Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                Comment


                • #9
                  Re: BGC tv? to do or not to do?

                  Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                  Pak u een digicorder van telenet. stukken beter
                  Een digitale videorecorder (HD of combinatie met DVD) kan ik aanbevelen

                  De digicorder van Telenet om volgende redenen:
                  • Voor standaardfunctie van dergelijke toestellen (pauze live tv) moet je bijbetalen (abonnementsvorm). Telenet heeft deze functie dus uitgeschakeld !
                  • Trage interface
                  • Via programmagids (EPG) opnemen is enkel mogeliojk mits extra abonnementskost.
                  • Enkel HD recording - dus geen mogelijkheid om je opname te exporteren / delen met derden


                  Mijn advies, koop een degelijke HD recorder bij je lokale huishoudapparaat dealer / shop en niet bij Telenet.

                  Comment


                  • #10
                    Re: BGC tv? to do or not to do?

                    Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                    Een digitale videorecorder (HD of combinatie met DVD) kan ik aanbevelen

                    De digicorder van Telenet om volgende redenen:
                    • Voor standaardfunctie van dergelijke toestellen (pauze live tv) moet je bijbetalen (abonnementsvorm). Telenet heeft deze functie dus uitgeschakeld !
                    • Trage interface
                    • Via programmagids (EPG) opnemen is enkel mogeliojk mits extra abonnementskost.
                    • Enkel HD recording - dus geen mogelijkheid om je opname te exporteren / delen met derden


                    Mijn advies, koop een degelijke HD recorder bij je lokale huishoudapparaat dealer / shop en niet bij Telenet.
                    Dikke zever he, ik installeer e 3 tal per dag. Binnenkort als men internet of telefoon heeft van telenet is de flexview( epg opnemen en pauzeren!) gratis!! Interface van digicorder is zeker niet traag tov de digibox! En wie zegt dat ge nie kan opnemen naar externe bron. Volgens mij weten wel
                    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                    http://www.racenews.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: BGC tv? to do or not to do?

                      Het heeft nog lang geduurd voor het een welles nietes topic ging worden.

                      Ik heb digitale TV bij telenet en sinds september (laatste update)werkt mijn digicorder perfect.Hoe het er bij BGC TV aan toe gaat weet ik niet want ik heb er zelf geen ervaring mee.Het is makkelijk een product af te breken maar daar komen we niets verder mee.
                      Trouwens,daar ging TS zijn vraag niet over,hij wenst info over BGC TV.

                      ps Stroedel, hoe lang loopt het voetbal contract nog bij BGC tv?
                      Wie gaat die rechten dan opkopen...

                      mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: BGC tv? to do or not to do?

                        Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

                        ps Stroedel, hoe lang loopt het voetbal contract nog bij BGC tv?
                        Wie gaat die rechten dan opkopen...

                        mir
                        2007/2008 al zeker..
                        mocht het daarna gedaan zijn..
                        zeg ik voetbal wel op..
                        classic+ en huur decoder heb ik aan verminderd tarief, dus no worry.

                        Oorspronkelijk geplaatst door James71 Bekijk bericht
                        Een digitale videorecorder (HD of combinatie met DVD) kan ik aanbevelen

                        Mijn advies, koop een degelijke HD recorder bij je lokale huishoudapparaat dealer / shop en niet bij Telenet.
                        mijn vrees ik dat ik hiermee over 3-4 jaar niets meer mee ben..
                        volgens mij gaan ze analoge tv afschaffen op termijn..
                        en dan ben je niets met een DVD HD recorder..
                        Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                        Comment


                        • #13
                          Re: BGC tv? to do or not to do?

                          Oorspronkelijk geplaatst door stroedel Bekijk bericht

                          mijn vrees ik dat ik hiermee over 3-4 jaar niets meer mee ben..
                          volgens mij gaan ze analoge tv afschaffen op termijn..
                          en dan ben je niets met een DVD HD recorder..

                          Met niets dat je vandaag de dag aankoopt, ben je binnen 4-5 jaar nog iets. Er is momenteel een evolutie bezig, die niet te volgen valt. Vandaag gewoon de aanvaardbare middenweg kiezen, dat je kan doen wat je wil doen. En binnen een paar jaar alles eens deftig kopen.
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #14
                            Re: BGC tv? to do or not to do?

                            Analoog zal zeker nog op de kabel zitten tot 2011 a 2013 (bron diskidee.be).Ik zou persoonlijk geen geld meer uitgeven aan een DVD recorder met harde schijf,die kan je dan nog enkel gebruiken om via de scart iets op te nemen.Maar dan ben je verplicht om je digitale ontvanger op die zender te laten staan die je wilt opnemen,en kan je naar niks anders kijken.
                            Als je belgische voetbal wil kijken heb je geen andere keuze dan BGC TV te nemen.Zoals hier al geschreven zitten we in een overgang van analoog naar digitaal.Enige probleem is dat als je nu een decoder van BGC TV koopt om voetbal te kijekn en de volgnde 5 jaar Telenet de voetbalrechten heeft je terug een andere decoder moet kopen.Kunnen ze dan niet maken dat dit met 1 decoder lukt voor zowel Telenet als Belgacom?Neen want het zijn 2 totaal verschillende technologieën.

                            Mijn persoonlijke mening is dat de overheid er moet voor zorgen dat de Belgische competitie gratis op de nationale zenders moet zitten maar ja das mijn mening he...

                            mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: BGC tv? to do or not to do?

                              Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
                              Dikke zever he, ik installeer e 3 tal per dag. Binnenkort als men internet of telefoon heeft van telenet is de flexview( epg opnemen en pauzeren!) gratis!! Interface van digicorder is zeker niet traag tov de digibox! En wie zegt dat ge nie kan opnemen naar externe bron. Volgens mij weten wel
                              Ge zegt zelf dat "binnenkort" flexview gratis is, dus geeft ge toe dat men er nu extra voor moet betalen, niet? Niks gezever dus.

                              Heb niet gezegd dat hij trager is tov de digibox, bedoelde dat in vergelijking met de andere merken die gelijkaardige produkten op de makt brengen, dit even terzijde

                              Met naar externe bron wil ik zeggen dat ge niet kunt opnemen op DVD om die dan bv aan je broer te lenen zodat hij die opname op zijnen DVD kan afspelen. Er zit enkel een HD en voor zover ik vernam geen mogelijkheid om hem te koppelen aan een PC (om dan alzo een copie op DVD te maken)

                              't Is bewonderenswaardig dat je het zo voor je werk opneemt, maar we moeten wel bij de feiten blijven he

                              Voor de duidelijkheid, wil hier niet off-topic gaan en een telenet draadje opstarten (laten we dus hier deze discussie sluiten), wou gewoon even laten weten dat je een HD recorder beter niet bij telenet/belgacom koopt maar neem een onafhankelijk merk.

                              Comment

                              Working...
                              X