Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbaar auto huren in Italie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Betrouwbaar auto huren in Italie

    Ik ben aan het kijken voor een wagen te huren in Italie begin mei. Ik zie echter op internet enorm veel slechte ervaringen bij verschillende verhuurbedrijven.
    Iemand tips en positieve ervaringen bij een bedrijf?

    Thanks!
    Life through a lens..

  • #2
    Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

    Als je bij Avis of Hertz huurt, ttz. de 'betere' verhuurbedrijven, die zijn wat duurder dan de rest, maar het zou me verwonderen mochten die in Italië minder goede service leveren dan elders in Europa (?). Maar in Italië heb ik nog nooit een auto gehuurd, daar trokken wij met eigen wagen naar toe.
    Enkel in Sicilië (wat ook Italië is natuurlijk) huurden wij reeds een auto , en daar kregen wij zelfs een grotere auto dan wij oorspronkelijk gevraagd hadden, en dat voor dezelfde prijs, dit omdat de kleinere wagens die wij wilden, allemaal verhuurd waren.

    PS Waarom ga je niet met de eigen auto ? Of is het misschien helemaal in het zuiden waar je naartoe trekt ?

    Comment


    • #3
      Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

      Al een paar keer Zest gebruikt: https://www.zestcarrental.com/

      Ook met Rentalcars.com al goede ervaringen gehad.
      Ook nu weer via hen een auto gehuurd in Namibie. Auto komt van Avis, maar is wel goedkoper via Rentalcars.com.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

        Idd in het zuiden. Ik ga jaarlijks met de wagen op reis, echter dit jaar wegens tijdsgebrek zie ik het niet echt zitten.
        Life through a lens..

        Comment


        • #5
          Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

          Zest ziet er idd goed uit. Had je deze ook in Italie gehuurd?
          Geen opdringerige medewerkers of achteraf ingehouden kosten?
          Life through a lens..

          Comment


          • #6
            Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

            Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
            Zest ziet er idd goed uit. Had je deze ook in Italie gehuurd?
            Geen opdringerige medewerkers of achteraf ingehouden kosten?
            Zest hebben we vorige winter nog in Madeira gebruikt. Perfecte service, en geen onnodige kosten of mails of....
            Omdat ze altijd in Britse pond aanrekenen was dit toen een bijkomende besparing door de lage koers van de GBP tov de Euro.
            Weet niet of het nu nog een voordeel is.

            Hadden via Zest ook eerst een auto voor Namibie geboekt, maar vond toen de volgende dag een beter aanbod via Rentalcars.com.
            Zest auto geannuleerd en zonder enige vragen direct het volledige bedrag terug gekregen.

            Rentalcars heb ik al voor IJsland gebruikt, en zelfs in IJsland sprak men van de goede service van die broker.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

              Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
              Al een paar keer Zest gebruikt: https://www.zestcarrental.com/

              Ook met Rentalcars.com al goede ervaringen gehad.
              Ook nu weer via hen een auto gehuurd in Namibie. Auto komt van Avis, maar is wel goedkoper via Rentalcars.com.
              Gedurende een maand op Sardinie via Europcar een auto gehuurd. Niets op aan te merken, prima (brandnieuwe) auto en keurige administratieve afhandeling

              Rentalcars.com verhuurd zelf geen auto's maar gaat voor jou op zoek gaat bij de aangesloten Autoverhuurders. Je betaalt hier dus extra voor en soms zelfs heel veel extra zoals ik zelf eenmaal ondervonden heb.
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Betrouwbaar auto huren in Italie

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Gedurende een maand op Sardinie via Europcar een auto gehuurd. Niets op aan te merken, prima (brandnieuwe) auto en keurige administratieve afhandeling

                Rentalcars.com verhuurd zelf geen auto's maar gaat voor jou op zoek gaat bij de aangesloten Autoverhuurders. Je betaalt hier dus extra voor en soms zelfs heel veel extra zoals ik zelf eenmaal ondervonden heb.
                Zoals ik al aangaf in dat idd een broker. En prijzen moet je altijd vergelijken.
                Je ziet wel altijd bij welke firma de auto verhuurd wordt, dus je kan perfect vergelijken.

                Gewoonlijk is de verzekering via een broker wel een pak goedkoper dan dat je dezelfde dekking rechtstreeks bij het verhuurbedrijf neemt.
                Ik heb altijd volledige dekking zonder vrijstelling, en dat is zowel bij Rentalcars.com als Zest perfect geregeld.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment

                Working...
                X