Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beste oortjes voor iphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beste oortjes voor iphone

    omdat ik niet zo van die gewone oortjes hou,vallen altijd uit,ben ik op zoek naar een goeie (betaalbare) oplossing.Wie o wie weet raad !!!
    Iphone 3Gs
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: beste oortjes voor iphone

    Heb er gisteren gekocht van Philips, die een haakje hebben achter het oor. Ik denk dat ik 13euro ofzo betaald heb.

    Heb ze net even aangesloten en die klonken wel goed, zal ze volgende week testen op het werk (heb nogal luide collega's, dus heb ik constant muziek met zo'n kleine hoofdtelefoon)

    Comment


    • #3
      Re: beste oortjes voor iphone

      ik dacht aan zoiets dat je achter je oor haakt.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: beste oortjes voor iphone

        De mijne van Silvercrest met 'oorhaakjes'. Lopen en sporten zonder problemen Zelfs als ik al eens met de draad ergens blijf aanhangen worden ze nog niet direct volledig van je oor getrokken.

        Grtz,
        Kurt

        Comment


        • #5
          Re: beste oortjes voor iphone

          Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
          De mijne van Silvercrest met 'oorhaakjes'. Lopen en sporten zonder problemen Zelfs als ik al eens met de draad ergens blijf aanhangen worden ze nog niet direct volledig van je oor getrokken.

          Grtz,
          Kurt
          Heb je een link,type ...
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: beste oortjes voor iphone

            Wil je de oordopjes om handsfree te telefoneren of om muziek te luisteren?
            Voor dat laatste zou ik in-ear-dopjes adviseren vanwege het draagcomfort en het verminderen van omgevingsgeluiden waardoor je de muziek beter hoort.
            Die heb je in allerlei soorten en maten en ook prijsklassen.

            Ik heb deze al een aantal jaren.
            Dankzij dit setje heb ik gemerkt dat de oordopjes van grote invloed zijn op de geluidskwaliteit.
            Wanneer dit setje ooit eens kapot is zal ik met liefde een groter bedrag uitgeven aan een goed setje van goede kwaliteit.

            Comment


            • #7
              Re: beste oortjes voor iphone

              Bekijk de oortjes van Bose eens.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: beste oortjes voor iphone

                Ik gebruik op mijn ipod touch (ondertussen oldtimer ) sennheiser MX370 oortjes, de basweergave alsook het mid en hoog gedeelte worden heel goed weergegeven. Heb er duurdere gehad van dit merk waarvan deze op de ipod touch de beste weergave geeft en kost ongeveer een 15€.
                Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
                flickr

                Comment


                • #9
                  Re: beste oortjes voor iphone

                  Oortjes zitten helemaal niet comfortabel, worden vuil, enz....

                  Ik heb geopteerd voor een Sennheiser PXC 310 BT

                  Dit is een DRAADLOZE BLUETOOTH hooftelefoon - werkt echt fantastisch ! ! !

                  Zeer licht om te dragen en geen monster van een hoofdtelefoon.

                  Kost iets, maar dan heb je ook wel wat.
                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: beste oortjes voor iphone

                    Ik wil niets anders meer dan AKG. Ik heb een AKG 490NC.... is duur toegegeven, maar het is een super produkt.
                    Ik had eerst de 450, die was ook super, maar is jammer genoeg gestolen.
                    Heb hiervoor hoofdtelefoons van Sennheiser, Denon,... gehad en was nooit tevreden.
                    Ik neem ook altijd on-ear en nooit in-ear want ik kan het niet verdragen dat er iets in mijn oorschelp zit.

                    Comment


                    • #11
                      Re: beste oortjes voor iphone

                      Denon is veel te duur voor wat het is.

                      Bij VTM gebruiken ze Sennheiser koptelefoons en destijds gebruikten ze bij de BRT ook de AKG koptelefoons.

                      Ik heb die Sennheiser gekozen omdat je dan geen gedoe meer hebt met een draad.
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: beste oortjes voor iphone

                        HIER ga ik toch eens rondneuzen, da's niet te ver van huis.
                        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: beste oortjes voor iphone

                          Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                          HIER ga ik toch eens rondneuzen, da's niet te ver van huis.
                          Ah voila, en die hebben heel veel keuze hé !
                          Laat ons weten wat het geworden is.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: beste oortjes voor iphone

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            Ah voila, en die hebben heel veel keuze hé !
                            Laat ons weten wat het geworden is.
                            Neem zeker geen Monster (Beats of dergelijke), die gaan al stuk door er naar te kijken.

                            Van deze best tevreden : http://www.bosebelgium.be/BE/nl/home...le-headphones/
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: beste oortjes voor iphone

                              Sport oortjes gekocht van Sennheiser, klinken goed en blijven netjes zitten tijdens het lopen.
                              Het volume moet wel wa gedimd worden anders hoor je niks meer van de buitenwereld (wat gevaarlijk kan zijn als je op straat loopt).
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                              Comment

                              Working...
                              X