Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

    Is dat Foxit reader ?

    Maar waar kan ik die het VEILIGST downloaden ?

    Ik had deze vandaag op de laptop gezet, maar blijkbaar was er iets mee binnen-gekomen.

    Mijn Chrome startpagina, alsook de IE startpagina waren overgenomen door V9 startpagina, iet uit Maleisie of zo ????




    Na een vergeefse poging tot deleten, een system recovery gedaan en nu is het blijkbaar weg.

    Maar mijn PDF reader dus ook weer.....
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

    De site van de programmeur zelf is een goede start om de software veilig te downloaden:
    The best free PDF reader & viewer used by over 700 million users. Download Foxit PDF Reader for Windows, Mac, Android & more today!

    Comment


    • #3
      Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Is dat Foxit reader ?

      Maar waar kan ik die het VEILIGST downloaden ?

      Ik had deze vandaag op de laptop gezet, maar blijkbaar was er iets mee binnen-gekomen.

      Mijn Chrome startpagina, alsook de IE startpagina waren overgenomen door V9 startpagina, iet uit Maleisie of zo ????




      Na een vergeefse poging tot deleten, een system recovery gedaan en nu is het blijkbaar weg.

      Maar mijn PDF reader dus ook weer.....

      Ik weet niet of deze de kleinste of snelste is, je kunt proberen of het wat is.

      Comment


      • #4
        Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

        Probeer deze maar:
        The best free PDF reader & viewer used by over 700 million users. Download Foxit PDF Reader for Windows, Mac, Android & more today!


        Jaren gebruikt maar nu Windows8 zijn eigen reader heeft heb ik die in gebruik.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

          Weeral dubbele post. Sorry hoor. Weet niet wat gaande is.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Probeer deze maar:
            The best free PDF reader & viewer used by over 700 million users. Download Foxit PDF Reader for Windows, Mac, Android & more today!


            Jaren gebruikt maar nu Windows8 zijn eigen reader heeft heb ik die in gebruik.
            Als de bliksem Foxit op mijn Win8 gezet. Ik download een bestand en kan het met die MS reader niet eens afprinten. Of kijk ik over iets ?

            Als ik eens google: het zou kunnen dat je na het openen van de PDF op zoek moet naar een tile met je printer en die dan openen om de zaak af te printen.
            Een menuutje met de rechtermuisknop was natuurlijk te eenvoudig.
            Zal denk ik wel te maken hebben met het feit dat je met een touchscreen geen rechtermuisknop hebt, maar bewijst voor mij persoonlijk nog eens het failliet van dat badkamertegel gedoe op een niet-touchscreen PC.
            Maar voor de rest is Win8 top. (als ze het updateprobleem onder de knie krijgen)
            Last edited by nete; 12 november 2012, 08:28.
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #7
              Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

              Kan je met die Foxit ook pdf's bekijken die 3D informatie bevatten ? Met de Adobe versie is dat geen probleem, maar op de site van die foxit staat hierover niets vermeld (of het moet zijn dat ik ernaast gekeken heb).
              Ik gebruik dat regelmatig om 3D-CAD files door te sturen naar klanten, die geen STEP kunnen inlezen.
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #8
                Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Als de bliksem Foxit op mijn Win8 gezet. Ik download een bestand en kan het met die MS reader niet eens afprinten. Of kijk ik over iets ?

                Als ik eens google: het zou kunnen dat je na het openen van de PDF op zoek moet naar een tile met je printer en die dan openen om de zaak af te printen.
                Een menuutje met de rechtermuisknop was natuurlijk te eenvoudig.
                Zal denk ik wel te maken hebben met het feit dat je met een touchscreen geen rechtermuisknop hebt, maar bewijst voor mij persoonlijk nog eens het failliet van dat badkamertegel gedoe op een niet-touchscreen PC.
                Maar voor de rest is Win8 top. (als ze het updateprobleem onder de knie krijgen)
                Ik doe het zo:
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                  Jamaar Theo, eerst kom je vertellen dat je Foxit in Win8 niet gebruikt en nu kom je met een schermafdruk van Foxit.

                  Het is juist omdat ik niet direct zie hoe ik met de win8 reader een PDF kan afdrukken dat ik Foxit verder gebruik.

                  Mijn post misschien eens herlezen?
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                    Kan je met die Foxit ook pdf's bekijken die 3D informatie bevatten ? Met de Adobe versie is dat geen probleem, maar op de site van die foxit staat hierover niets vermeld (of het moet zijn dat ik ernaast gekeken heb).
                    Ik gebruik dat regelmatig om 3D-CAD files door te sturen naar klanten, die geen STEP kunnen inlezen.
                    Polleke, van die zaken heb ik geen kaas gegeten
                    Soms stuur ik wel 3D tekeningen door maar dat is geen 3D zoals op een TV he
                    (Ik gebruik dus 3DS Max regelmatig voor een en ander.)

                    Probeer een keer, valt het tegen? Andere oplossing gebruiken
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #11
                      Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Jamaar Theo, eerst kom je vertellen dat je Foxit in Win8 niet gebruikt en nu kom je met een schermafdruk van Foxit.

                      Het is juist omdat ik niet direct zie hoe ik met de win8 reader een PDF kan afdrukken dat ik Foxit verder gebruik.

                      Mijn post misschien eens herlezen?
                      Ja maar nete.... snap je nu niet dat ik dit speciaal voor jou gedaan heb.....NU, 20 seconden geleden.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                        Printen in windows 8 is vrij simpel.... ALS je het weet

                        Open de pdf > muis naar rechts bewegen > krijg je een lijstje met icoontjes.
                        Klik op "Apparaten" en jouw printer komt te voorschijn.
                        De rest zal wel lukken
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Printen in windows 8 is vrij simpel.... ALS je het weet

                          Open de pdf > muis naar rechts bewegen > krijg je een lijstje met icoontjes.
                          Klik op "Apparaten" en jouw printer komt te voorschijn.
                          De rest zal wel lukken
                          Lukt inderdaad, maar wel nogal omslachtig, je wordt er "klikziek" van. Moest er nu geen piepklein alternatief bestaan voor die logge Adobe reader, dan zou ik het nog wel overwegen.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Lukt inderdaad, maar wel nogal omslachtig, je wordt er "klikziek" van. Moest er nu geen piepklein alternatief bestaan voor die logge Adobe reader, dan zou ik het nog wel overwegen.
                            Man, die Abode Reader wordt vetter en vetter
                            't Is daarom dat ik Foxit gebruik.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Beste, kleinste en snelste PDF reader ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Lukt inderdaad, maar wel nogal omslachtig, je wordt er "klikziek" van. Moest er nu geen piepklein alternatief bestaan voor die logge Adobe reader, dan zou ik het nog wel overwegen.
                              Ik gebruik op al mijn PC's en tablets de Adobe Acrobat Reader en die tot heden nooit omslachtig en traag en log gevonden. Het is een heftig pakket om te downloaden maar vind het prima meevallen om PDF files mee te openen.

                              Comment

                              Working...
                              X