Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bericht van BE-Alert ontvangen om 01h28

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bericht van BE-Alert ontvangen om 01h28

    Praktische vraag : (praktische vragen mogen gesteld worden, schreef een moderator in een bericht dat nu gewist is)

    •Niet-essentiële winkels blijven gesloten met uitzondering van:

    - Krantenwinkels
    - Kappers (1 klant per keer)
    - Nachtwinkels (open tot 22u)

    Zij moeten uiteraard de sociale afstand respecteren.
    Hoeveel bedraagt hier de sociale afstand ? In de openlucht schrijft men 1,5 meter voor.
    Voor de krantenwinkel en nachtwinkel doe je hetzelfde als in een voedingswinkel.

    Maar wat is de sociale afstand bij de kapper ? Normaal is dat zero want de kapper raakt je aan !
    Of los je dit op door bijvoorbeeld allebei een mondmasker te dragen ?
    En bedoelt men kappers of kapperszaak. Bijvoorbeeld in een kapperszaak met 6 zetels en 3 kappers, mag daar 1 klant of 3 klanten tegelijkertijd binnen ?
    Last edited by notex; 18 maart 2020, 01:36.

  • #2
    Re: Bericht van BE-Alert ontvangen om 01h28

    Ik denk dat iedereen best zelf wel eens op eigen borst klopt en iedereen weet wel wat er te doen staat. Alleen, er moet een wil zijn.
    Men stelt spelregels op en inderdaad niet altijd even duidelijk, maar gebruik je gezond verstand en ondersteun ipv te muggenziften.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Bericht van BE-Alert ontvangen om 01h28

      Alee vooruit, gelukkig gaat het niet over Corona.

      Whatever... 't amusement verder.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Bericht van BE-Alert ontvangen om 01h28

        't Was maar een praktische vraag voor de dames die naar de kapper willen gaan.
        Ik ben niet de enige die die vraag stelde. Het onderwerp stond zelfs vandaag in de krant.
        Ik ga al 10 jaar niet meer naar de kapper. Alle 3 weken een scheerbeurt met de tondeuse op 3mm volstaat.
        Behalve een keertje dat mijn echtgenote was vergeten het plastic caliber op de tondeuse te plaatsen.
        Toen was het coupe Jules Brunner

        Comment

        Working...
        X