Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben ik nu de enige...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben ik nu de enige...

    ...die denkt dat de affiche van Rock Werchter 2009 zo triestig en onaantrekkelijk qua programma is, of word ik gewoon oud...?

    Mvg,
    Frederic

  • #2
    Re: Ben ik nu de enige...

    Het enige wat een beetje deftig is, is Nine Inch Nails. Maja, er zullen wel mensen zijn die het een goede affiche vinden.

    Comment


    • #3
      Re: Ben ik nu de enige...

      ROCK werchter , milk inc, yeah right
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: Ben ik nu de enige...

        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        ROCK werchter , milk inc, yeah right
        Yep, de mannen van de melkbrigade
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Ben ik nu de enige...

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          ROCK werchter , milk inc, yeah right
          Inderdaad en Lady Gaga is ook geen ROCK. Er zijn een paar groepen die ik wel oke vind op die afiche, maar vroeger was het toch veeeeel beter. Mijn laatste Rock Werchter was in 1999. Is een beetje duur om even van Canada naar Rock Werchter te gaan.

          Groetjes,
          Ann

          Comment


          • #6
            Re: Ben ik nu de enige...

            Ik zou denken dat het voor velen sowieso te duur is, Canada of België, crisis of niet maar kijk:


            quote uit bovenstaand artikel:
            Intussen zijn alle combitickets uitverkocht. Er zijn enkel nog dagtickets voor donderdag en zondag beschikbaar.

            Comment


            • #7
              Re: Ben ik nu de enige...

              Goh, donderdag is misschien een ietwat zwakkere dag, maar...

              Oasis, Coldplay, The Streets, Bloc Party, Kings of Leon, Nick Cave, Grace Jones, The Hickey Underworld, Mastodon, Seasick Steve, Nine Inch Nails,... Ik ga me toch niet vervelen
              Over het algemeen niet snel onder de indruk.

              Comment


              • #8
                Re: Ben ik nu de enige...

                Voor Coldplay en Bloc Party kocht ik een ticket op vrijdag.
                Nu krijg ik Arsenal er nog bovenop.
                Mij hoor je dus niet klagen.

                Comment


                • #9
                  Re: Ben ik nu de enige...

                  't is precies al 5 jaar dezelfde affice ?
                  Mijn foto's
                  Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ben ik nu de enige...

                    Platte affiche, zwakke namen, net als afgelopen jaar.
                    Hoe vaak hebben ze Metallica, REM, Chemical Brothers, Kaiser Chiefs... al opgevoerd?
                    2006 en 2007 waren de laatste goede affiches.
                    Nu staan er te veel minder bekende namen op die de hoge pijs niet rechtvaardigen.
                    En Milk Inc hoort niet thuis op Rock Werchter, wat een blunder.

                    De paar namen die ze nu al bekend gemaakt hebben voor Pukkelpop ogen al veel aantrekkelijker.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ben ik nu de enige...

                      De schuur had het beter niet verkocht aan Live Nation
                      Beste festival ter wereld is al enkele jaren zoek ....
                      Milk inc op Werchter en Depeche Mode op Classics
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ben ik nu de enige...

                        Dat verschil tussen Rock Werchter en Werchter Classic heeft zuiver met de planning van sommige artiesten te maken.
                        Keane op Werchter Classic of vorig jaar Anouk, wat is muzikaal het verschil met Rock Werchter?

                        Schuurmans heeft financieel een mooie zet gedaan met de verkoop maar de commercie haalt de bovenhand van de kwaliteit en eerder vroeg als lat wordt dit de ondergang van het nu nog grootste festival van België.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ben ik nu de enige...

                          Oorspronkelijk geplaatst door Roel W Bekijk bericht
                          Schuurmans heeft financieel een mooie zet gedaan met de verkoop maar de commercie haalt de bovenhand van de kwaliteit en eerder vroeg als laat wordt dit de ondergang van het nu nog grootste festival van België.
                          Hum, ja, daarom dat de tickets nog elk jaar zo snel uitverkocht zijn

                          Sommigen reageren hier alsof ze verplicht worden naar "minderwaardige" groepjes te gaan kijken . Je kan die meerwaarde ook ergens anders gaan zoeken hé.
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Ben ik nu de enige...

                            Hoi,

                            Ik ben enkel de zondag geweest (gisteren dus).
                            Ik vond de programmatie op zich niet schitterend.

                            Maar, SeaSick Steve viel me eingelijk wel mee, ondanks het feit dat ik het maar niets vond. Die mens zijn enthousiasme is aanstekelijk

                            Kaiser Chiefs waren energiek en goed live, ze zijn mss al wel meer geweest maar het was goed.

                            Metallica was schitterend , ik ben vooral (alleen) voor Metallica gegaan.
                            Het was hun 6de keer op Werchter, maar ze spelen nog steeds formitastisch.
                            De stem van James H. zat gisteren helemaal goed, dat is in het Sportpaleis ooit anders geweest.

                            Nine Inch Nails, sorry, die konden niet overtuigen gisteren.

                            Wat de Black Eyed peas er tussen deden is mij helemaal een raadsel.

                            ps: Het was gisteren lady Linn and het magnificent Seven, en die paste daar voor mij perfect in het rijtje, ze was een pak beter dan de boyz van The Script


                            Maar, dat is natuurlijk mijn visie en mijn smaak vna muziek.

                            Peeke
                            ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

                            Comment


                            • #15
                              Re: Ben ik nu de enige...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              ...die denkt dat de affiche van Rock Werchter 2009 zo triestig en onaantrekkelijk qua programma is, of word ik gewoon oud...?
                              Mvg,
                              Frederic
                              Dagelijks 80.000 bezoekers en uitverkocht in een mum van tijd...
                              Niet iedereen deelt je mening blijkbaar
                              StijnDeGrauwe.be

                              Comment

                              Working...
                              X