Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23

Standaard Ben benieuwd wat Tim

Cook morgen te vertellen heeft !
    "Te leven is een gunst, te weten hoe is een kunst.”

Standaard Re: Ben benieuwd wat Tim

Uwe kop zot maken met de iPhone 5 ?
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Ha ha Theo, right, maar hij moet al met zéér overtuigende argumenten afkomen hoor.

Ik heb nu een iPhone4 en daar ben ik 100% tevreden mee.

Ik ben vooral benieuwd of hij er ook kan staan op de manier dat jobs de voorstellingen deed

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
    Ik ben vooral benieuwd of hij er ook kan staan op de manier dat jobs de voorstellingen deed
    Den Tim is ietske meer "verlegen", maar soit ik denk dat dit ook wel zal lukken.
    Vind die keynote's toch altijd iets hebben.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Ha ha Theo, right, maar hij moet al met zéér overtuigende argumenten afkomen hoor.

Ik heb nu een iPhone4 en daar ben ik 100% tevreden mee.
    Oei, gevaarlijke uitspraak.
    Ze flikken het toch altijd bij apple; want 100% tevreden kan niet. Ik weet zo wel iets, zoals het ontbreken van flash, het niet kunnen uitbreiden van het geheugen, de vaste batterij, enzovoort...
    Maar een groter scherm, snellere processor, ios5, ik kan zo nog wel wat opnoemen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Ze flikken het toch altijd bij apple; want 100% tevreden kan niet. Ik weet zo wel iets, zoals het ontbreken van flash, het niet kunnen uitbreiden van het geheugen, de vaste batterij, enzovoort...
    Maar een groter scherm, snellere processor, ios5, ik kan zo nog wel wat opnoemen
    100% tevreden mag zelfs niet, is tegen de 'commerce". Je moet nog wat achterhouden voor later.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
    Flash mis ik meer op de ipad dan op mijn foon.
    Batterij is béter dan van mijn vorige HTC HD2 en Nokia N900 ( rampzalig )
    Uitbreiden van geheugen: als het alleen voor muziek is kom ik met 16 GB ruimschoots toe/

- Groter scherm: mijn HTC HD2 ( ligt hier nog, mag weg voor 1/3 van de prijs ) had een groter scherm, maar dat is imho nét iets te groot om nog "makkelijk" te zijn als gsm.

Filmpjes bekijken doe ik niet op mijn gsm, dat kan heden ten dage beter op een tablet.

Nu ja, het zal wel 99% zijn, maar ik weet écht niet wat er nog beter kan.

Het is een zaaaaaaaaaaaalige foon

Kost wat, maar als je al jaren andere meuk hebt gekocht, ben je ook veel geld kwijt.

Naar wat ik vandaag vernomen heb zou de 5 alleen ietsje rapper werken met internet en zou het fototoestel verbeterd zijn, voor de rest zou deze gelijk zijn aan de 4
    Ik kan gerust tegen negatieve commentaar zolang die maar onderbouwd is dus schrijf zoals je het denkt, no mercy ;)
    https://500px.com/marnix_photography

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dextro Bekijk bericht
    Naar wat ik vandaag vernomen heb zou de 5 alleen ietsje rapper werken met internet en zou het fototoestel verbeterd zijn, voor de rest zou deze gelijk zijn aan de 4
    Oei, ik dacht dat die allemaal gelijk waren aan elkaar en dat dit precies de reden was
    waarom mensen ze steeds opnieuw kopen.

Cook morgen te vertellen heeft !
    Dat ie hoopt dat iedereen bereid is om 600 dollar uit te geven voor de iPhone5 zodat hij over 10 jaar zijn bonus van 383 miljoen dollar kan innen.

Jan

Lange tijd, vrienden, heb ik geloofd dat het in dit soort zaken ging om het gat in de markt
    te vinden. Mis. Apple leert me het volgende: Je moet de lul in de markt vinden. Zou daar
    die i voor staan?
    Maar veel geluk met jullie speeltjes.

Die lul vult het gat in de markt hé Doudeke

Hier toch nog iemand die uitkijkt naar deze avond.
    Ik ben content met mijn iPhone 4 maar eerst eens afwachten wat de nieuwe iPhone zal brengen.
    Alhoewel dat er al héél wat geruchten zijn dat er 2 zullen komen; een goedkopere iPhone 4S en de iPhone 5.
    We zullen vanavond wel zien welke geruchten bevestigd worden
    Nikon D90 + Nikkor 17-55mm + Nikkor 18-105mm + Nikkor 70-300mm + Nikkor 35mm 1.8

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Drieze Bekijk bericht
    Die lul vult het gat in de markt hé Doudeke
    Dat is mooi gezegd. Wie bij Apple zou nu het eerst op het idee gekomen zijn om speelgoed
    voor volwassenen te gaan maken? Geniaal! We geven ze een speeltje waarmee ze terug
    het gevoel krijgen dat het kinderen zijn. Grote kinderen. Kinderen met geld. En zie de kerk
    stroomt weer vol. Lulletjes.

Ik vermoed dat je bij je 4 blijft?
    ::: Flickr :::

Tim had dus niks te vertellen. Na de voorspelling van Al Gore dat er meerdere iPhones zouden worden geannonceerd (als hij er met zijn klimaatvoorspellingen net zover naast zit) was dit een zware tegenvaller. Enige positieve is spraakherkenning. Handig voor mensen die niet met zo'n lullig klein schermpie willen werken. Ben wel benieuwd hoe dit in een volle bus gaat werken. En als iemand uit Limburg of Brabant komt.

Jan

Ik blijf bij de iPhone 4.
    Spraakherkenning doet deze ook vrij correct: als ik bv. zeg "bel Theo", vraagt hij zelfs nog "prive" of "mobiel"?

Het blijven uitstekende phones, maar de 64Gb kost al zoveel als een ( Windows) laptop.
    Laatst gewijzigd door Alfa Centauri; 5 oktober 2011 om 17:58

Ik blijf bij de iPhone 4.
    Spraakherkenning doet deze ook vrij correct: als ik bv. zeg "bel Theo", vraagt hij zels nog "prive" of "mobiel"?

Het blijven uitstekende phones, maar de 64Gb kost al zoveel als een ( Windows) laptop.
    Weet ge dat mijne pa dat steeds zei?
    (thuis he, in familiale kring)

Gisteren hoorde ik op één dat deze 4s toch een kleine teleurstelling was.
    Men verwachtte de 5
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Van de andere kant is de iPhone 3GS vandaag nog steeds de 2de meeste verkochte phone ter wereld. En op de eerste plaats stond inderdaad de iPhone4.
    Dus wat moet Apple dan echt veranderen? Of waarom zouden ze de prijs dan verlagen?
    Tot sluitertijd, Dirk

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
    Van de andere kant is de iPhone 3GS vandaag nog steeds de 2de meeste verkochte phone ter wereld. En op de eerste plaats stond inderdaad de iPhone4.
    Dus wat moet Apple dan echt veranderen? Of waarom zouden ze de prijs dan verlagen?
    Ja, ongelofelijk hé....

Die dingen kosten ene fortuin, maar je moet het zo zien: als je al jaren van de ene naar de andere smartphone wipt, dan ben je veel meer geld kwijt.

De iPhone 4 is voor mij de perfecte foon - dus voorlopig hou ik deze beauty.

Hopelijk maken ze de 5 niet groter. Een smartphone moet makkelijk "draagbaar" blijven ( broekzak, overhemdzakje... )

Ik vond de iPhone ook altijd te duur, maar ga het nu toch overwegen.

Ik heb een GSM (300 Euro).
    Een compact camera (400 Euro).
    Een GPS (200 Euro).
    Een iPOD (200 Euro).

Dus eigenlijk ben ik meer kwijt vandaag. Vroeger zat er zelfs nog een Palm in het lijstje.
    Zelfs als ik dat lijstje maak voor mijn vrouw en kinderen dan komen die aan 600 euro. Maar dat ga ik vandaag beter nog niet aan hun neus hangen.
    Tot sluitertijd, Dirk

Een GPS (200 Euro).
    Een iPOD (200 Euro).

Dus eigenlijk ben ik meer kwijt vandaag. Vroeger zat er zelfs nog een Palm in het lijstje.
    Zelfs als ik dat lijstje maak voor mijn vrouw en kinderen dan komen die aan 600 euro. Maar dat ga ik vandaag beter nog niet aan hun neus hangen.
    Het probleem is wel dat zo een telefoon eigenlijk bijna constant aan een lader moet hangen bij intensief gebruik, maar ik ben ook wel tevreden in die zin dat ik op een onverwacht een redelijke foto of filmke kan maken van mijn dochter aangezien ik mijn dslr haast nooit meeneem, tenzij het gepland is.

Een GPS (200 Euro).
    Een iPOD (200 Euro).

Nu ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat de foto's van mijn Nokia N95 8GB en de N900 béter waren dan die van de iPhone.

Maar echt slecht zijn ze toch niet.
    En het is makkelijk om altijd "iets" van camera op zak te hebben.

Als gaat er écht niks boven een DSLR.

Goh, een Palm VX ligt hier ook nog, Psion heb ik ook gehad, HP Ipaqs ook, Qtek, HTC, noem maar op.

Maar dit slanke ding doet écht alles wat ie moet doen: supper makkelijk, "flawless" zoals men zegt....

Batterij gaat een dikke dag mee, maar ik heb op het werk nu ook een lader. ( XtremeMac duocharger - kan de iPad ook in - hi hi hi )

Regels voor berichten