Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belastingsvermindering Sectionele poorten.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Belastingsvermindering Sectionele poorten.

    De tiende maand van 2007 hebben wij drie nieuwe geisoleerde inbraakveilige gemotoriseerde Sectionele garagepoorten in ons huis laten plaatsen, nu hoor ik zeggen dat je daar tegenwoordig een belastingsvermindering kan voor krijgen, zou ik deze factuur op een of andere manier nu nog in te brengen zijn bij de belastingsaangifte aanslagjaar 2008 ?

    Bij de leverancier wisten ze mij te zeggen dat deze wet dan nog niet in voege was, maar dat ze het eigenlijk ook niet wisten.
    Last edited by Guest42; 8 mei 2009, 06:21.

  • #2
    Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

    In april 2008 een alarm laten plaatsen en een attest gekregen dat ik dit jaar kan bijvoegen bij de belastingsaangifte.
    Ik heb geen idee in hoeverre het label "inbraakveilig" voor een garagepoort kan meespelen voor belastingvermindering of sinds wanneer de regel ivm inbraakbeveiliging in voege was.
    Maldex heeft mij in ieder geval ook niks daarover verteld toen ze mijn poorten hebben geplaatst vorig jaar maar deze zijn dan ook enkel voorzien van een optilbeveiliging.

    Dany.

    Comment


    • #3
      Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

      Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC Bekijk bericht
      In april 2008 een alarm laten plaatsen en een attest gekregen dat ik dit jaar kan bijvoegen bij de belastingsaangifte.
      Ik heb geen idee in hoeverre het label "inbraakveilig" voor een garagepoort kan meespelen voor belastingvermindering of sinds wanneer de regel ivm inbraakbeveiliging in voege was.
      Maldex heeft mij in ieder geval ook niks daarover verteld toen ze mijn poorten hebben geplaatst vorig jaar maar deze zijn dan ook enkel voorzien van een optilbeveiliging.

      Dany.
      Electrisch bediende poorten zijn erkent als inbraakvertragend, en je krijgt er tegenwoordig wel de nodige formulieren bij, ik zal maar eens proberen, je weet nooit, normaal krijg je 170€ per poort.

      Comment


      • #4
        Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

        Mijne zijn ook elektrisch maar ze hebben er met geen woord over gerept ...

        Comment


        • #5
          Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

          Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC Bekijk bericht
          Mijne zijn ook elektrisch maar ze hebben er met geen woord over gerept ...
          Blijkbaar zijn deze maar herkend als inbraakvertragend vanaf 05/2008

          Comment


          • #6
            Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Blijkbaar zijn deze maar herkend als inbraakvertragend vanaf 05/2008
            Mijne zijn geplaatst in september 2008 maar ja na alles wat ik met die firma ben tegengekomen zou het mij niet verwonderen dat ze zelf niet op de hoogte waren ...

            Comment


            • #7
              Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

              Oorspronkelijk geplaatst door DanyDC Bekijk bericht
              Mijne zijn geplaatst in september 2008 maar ja na alles wat ik met die firma ben tegengekomen zou het mij niet verwonderen dat ze zelf niet op de hoogte waren ...
              Ga dan gewoon zo een blad vragen, invullen en samen met een dubbel van je factuur bij je belasingsaangifte doen, voor jou zal het zeker tellen.

              Maar ik weet niet of ikzelf de mijne nog kan inbrengen, daar deze reeds geplaatst werden in oktober 2007, ik zal het maar wagen zeker, wie niet waagt blijft maagd.

              Comment


              • #8
                Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

                Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Ga dan gewoon zo een blad vragen, invullen en samen met een dubbel van je factuur bij je belasingsaangifte doen, voor jou zal het zeker tellen.

                Maar ik weet niet of ikzelf de mijne nog kan inbrengen, daar deze reeds geplaatst werden in oktober 2007, ik zal het maar wagen zeker, wie niet waagt blijft maagd.
                Inderdaad je kan altijd proberen. Met een beetje geluk zijn ze bij de belastingdienst zelf ook maar half op de hoogte van alle regelementen.

                En voor mijn eigen, nee hoor, ik wil nooit of te nimmer nog kontakt met dat firmaatje.

                Comment


                • #9
                  Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

                  Waar vind je zon formulier? Ze hebben er juist een bij mij geplaatst maar er is me daar ook niks over gezegd hoor....


                  Glenn
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

                  Comment


                  • #10
                    Re: Belastingsvermindering Sectionele poorten.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                    Waar vind je zon formulier? Ze hebben er juist een bij mij geplaatst maar er is me daar ook niks over gezegd hoor....


                    Glenn
                    Moet afgeleverd worden door de plaatser.

                    Comment

                    Working...
                    X