Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bel <> and

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Bel &lt;&gt; and

    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Voor mij mag je in plaats van Lukaku hier ook Hazard zetten voor de meeste punten. Die man is in zijn nationale competitie een wereldspeler en brengt er, op een paar flitsen na, niks van terecht in de nationale ploeg. Interesseert hem die nationale ploeg wel tout court ?
    Wat een poespas over zijn teen.....
    Ja juist, nete.
    Een gewone werkman mag halfdood zijn en die zal toch moeten gaan werken.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Bel &lt;&gt; and

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Ja juist, nete.
      Een gewone werkman mag halfdood zijn en die zal toch moeten gaan werken.
      Daar niet van Theo, een kwetsuur is een kwetsuur, maar wanneer gaat die man eindelijk eens "de pannen van het dak" spelen in de nationale ploeg ? Tegen dat hij 30 is ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #18
        Re: Bel &lt;&gt; and

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Daar niet van Theo, een kwetsuur is een kwetsuur, maar wanneer gaat die man eindelijk eens "de pannen van het dak" spelen in de nationale ploeg ? Tegen dat hij 30 is ?
        Laat die maar op de bank zitten... met zijn andere tenen.
        Geef mij maar Dries.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Bel &lt;&gt; and

          't Ja, wie durft het aan die 'wereldvedette' op de bank te zetten als hij speelkaar is?
          De laatste tijd is het zo, dat als we hem al in beeld krijgen, dat hij poseert voor een Duits merk van schoonheid crème, of hij zit te geeuwen in een luie zetel in de loge en is 0,0 geïnteresseerd op wat er op het veld gebeurt.
          Al wat die gast interesseert is zijn eigen ego en zijn geldbeugel, en enkel om die reden speelt hij een beetje bij de nationale elf want eigenlijk zou hij liever een Hamburger staan te eten aan zo'n kraampje buiten het stadion.
          Op het WK heeft hij welgeteld één (1)actie, die naam waardig, gedaan en gelukkig kon Origi toen scoren. Voor de rest heb ik eerder de indruk dat de Belgen met tien spelen als hij op het veld staat.
          Last edited by Red Falcon; 12 oktober 2014, 23:24.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #20
            Re: Bel &lt;&gt; and

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Voor mij mag je in plaats van Lukaku hier ook Hazard zetten voor de meeste punten. Die man is in zijn nationale competitie een wereldspeler en brengt er, op een paar flitsen na, niks van terecht in de nationale ploeg. Interesseert hem die nationale ploeg wel tout court ?
            Wat een poespas over zijn teen.....
            Ik volg je compleet ! Zelfs op het WK vond ik de optredens van de man bijzonder flauw, een paar cruciale fases niet te na gesproken ...

            Geef mij maar Origi over de hele lijn ! Ofwel heeft diene gast 3 benen ofwel 10 tenen aan elke voet want die komt als een duivel uit een doosje ergens tussen gewipt en die is er met de bal vandoor en die geeft geen seconde op zolang die op het veld staat ! die is gesneden uit staalplaat !

            Comment


            • #21
              Re: Bel &lt;&gt; and

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Ik volg je compleet ! Zelfs op het WK vond ik de optredens van de man bijzonder flauw, een paar cruciale fases niet te na gesproken ...

              Geef mij maar Origi over de hele lijn ! Ofwel heeft diene gast 3 benen ofwel 10 tenen aan elke voet want die komt als een duivel uit een doosje ergens tussen gewipt en die is er met de bal vandoor en die geeft geen seconde op zolang die op het veld staat ! die is gesneden uit staalplaat !
              Wilmots wil morgen met vier spitsen starten
              En ook met een versterkt middenveld en dat zal nodig zijn.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Bel &lt;&gt; and

                Late reactie, veel is al gezegd,
                maar Lukaku, 't is lang geleden dat hij nog eens een match speelde waarin hij uitblonk...
                Je leest telkens opnieuw (zoals RF aanhaalt): je moet hem een straatje insturen en dan is hij super...

                Maar is dat wat we nodig hebben? Een spits die enkel zo functioneert?
                Lukaku vraagt de bal door zijn handje op te steken.
                Origi komt de bal vragen en neemt hem dan mee...

                Ik ben fan van Lukaku zijn kracht en snelheid...
                Maar met Origi in de groep, vind ik Lukaku momenteel beneden alle peil...

                Lukaku kwam in de match, en werd onmiddellijk onzichtbaar....
                It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

                Comment


                • #23
                  Re: Bel &lt;&gt; and

                  Als België tegen grote ploegen speelt zal het meest op de counter zijn dat ze zullen moeten spelen omdat ze het niet zullen halen op het middenveld, logisch.
                  Wel, in zulke wedstrijden is een Lukaku van goudwaarde. Boom van een vent, laat zich door niemand of niks van de bal zetten en zijn trap op doel is dodelijk.
                  Dus ja, dergelijke spitsen hebben we ook nodig.
                  Maar hij zou toch een beetje moeten leren kaatsen zodat hij voor zichzelf ruimte kan maken.
                  Zijn balcontrole is meestal ook niet zo goed, hij laat de bal te ver van de voet springen. Eén ding mag je zeker van hem zeggen, hij speelt voor de ploeg en hij heeft er alles voor over.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Bel &lt;&gt; and

                    uit Het Nieuwsblad:

                    "Opvallend: Rode Duivels efficiënter zonder Hazard dan mét.
                    Vergis u niet: ook wij zijn blij dat Eden Hazard kan spelen.
                    Maar tegelijk stellen we, op basis van de statistieken, vast dat de Duivels het beter doen zonder dan mét de Chelsea-winger."

                    Hebben we geen statistieken voor nodig: gewoon onthouden wat we zien
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Bel &lt;&gt; and

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Als België tegen grote ploegen speelt zal het meest op de counter zijn dat ze zullen moeten spelen omdat ze het niet zullen halen op het middenveld, logisch.
                      Wel, in zulke wedstrijden is een Lukaku van goudwaarde. Boom van een vent, laat zich door niemand of niks van de bal zetten en zijn trap op doel is dodelijk.
                      Dus ja, dergelijke spitsen hebben we ook nodig.
                      Beetje eenzijdig type spits. Maarja, Inzaghi was dit ook maar paste perfect in het countervoetbal van Juve en AC.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bel &lt;&gt; and

                        Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
                        Beetje eenzijdig type spits. Maarja, Inzaghi was dit ook maar paste perfect in het countervoetbal van Juve en AC.
                        Wel kijk, bewijs dat we zo'n spits in bepaalde omstandigheden best kunnen gebruiken.
                        Maar toch, hij zou het kaatswerk moeten leren beheersen.
                        En we hebben ook nog Benteke. Stel je voor dat we kunnen spelen met Origi en Benteke vooraan.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Bel &lt;&gt; and

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Wel kijk, bewijs dat we zo'n spits in bepaalde omstandigheden best kunnen gebruiken.
                          Maar toch, hij zou het kaatswerk moeten leren beheersen.
                          En we hebben ook nog Benteke. Stel je voor dat we kunnen spelen met Origi en Benteke vooraan.
                          Benteke ?
                          Die staat toch meer bekend voor zijn gemiste kansen dan voor zijn doelpunten.
                          Samen met Vossen en bij KRC betekende het wel iets maar later...???
                          Ik had het hem gegund maar ook Vossen is een maatje te klein voor de nationale ploeg.
                          Last edited by theokus; 13 oktober 2014, 18:26.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Bel &lt;&gt; and

                            Benteke is meer een target spits die de ballen goed legt voor de anderen.
                            En ja hij schiet er veel naast maar hij schiet tenminste op doel.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Bel &lt;&gt; and

                              Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Benteke is meer een target spits die de ballen goed legt voor de anderen.
                              En ja hij schiet er veel naast maar hij schiet tenminste op doel.
                              Dat is ook de bedoeling ja
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Bel &lt;&gt; and

                                ik schaam me diep.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                                Comment

                                Working...
                                X