Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

    Oorspronkelijk geplaatst door Boerke Bekijk bericht
    staan daar boete's (bedragen) op?
    Als je dat verhoudingsgewijs vergelijkt met andere misdrijven ontvang je hier een kortingbon ter waarde van 25€,geldig in alle fotozaken in Vlaanderen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #17
      Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

      Oorspronkelijk geplaatst door Avalon Bekijk bericht
      Het is er inderdaad weer eentje die zich interessant wil maken.
      Zullen alle Urb-ex'ers onder ons wel moeite doen om locaties geheim te houden en vandalisme en diefstal tot een minimum te beperken! Komt daar ineens een pipo met een hele cameraploeg! Absoluut not done vind ik!

      Gaat dat eigenlijk zo heel de zomer zijn? Dan zullen er heel wat mooie locaties de revue passeren en wordt er onnodig aandacht naartoe getrokken. Niet iedereen houd zich aan de regel: "Only take photo's, leave nothing but footprints"
      Sommigen nemen liever iets anders mee!

      Jullie zullen dus wel al gemerkt hebben dat ik weinig sympatie heb voor de "actie" van onze vriend op VTM.
      denk wel (hoop) dat de meesten onder ons zo volwassen zijn om de boel niet af te breken en zich gewoon laten gaan dmv foto's nemen!
      grts; M

      Comment


      • #18
        Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

        Oorspronkelijk geplaatst door meuwi Bekijk bericht
        denk wel (hoop) dat de meesten onder ons zo volwassen zijn om de boel niet af te breken en zich gewoon laten gaan dmv foto's nemen!
        De meeste onder ons wel, maar vergeet niet dat iedereen (gans de wereld) hier kan meelezen en hier via Google ook dikwijls terecht komt.

        Verlaten panden zijn dan niet langer een gedeelde locatie tussen fotografen maar ze worden gedeeld met jan en alleman (iedereen leest mee, ook de vandalen).

        Daarom ben ik voorstander om locaties niet openbaar op et forum te gooien maar via PM mee te delen.
        Op deze manier kunnen we een beetje bijdragen in het vrijwaren van de steeds zeldzamer wordende fotogenieke locaties.

        In dit topic worden het de vandalen maar al te gemakkelijk gemaakt (googlemaps, gps-coördinaten), ben benieuwd hoelang deze locatie nog ongeschonden gaat blijven
        Last edited by zunoel; 8 juli 2009, 21:43.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #19
          Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

          ik zou deze plek ook wel eens willen bezoeken (is wel 2u rijden ..) . Ik heb hem vorig jaar al eens op foto gezien.. maar ik vrees dat er niet veel overblijft van de mooie autos. We hadden 40j eerder moeten zijn
          Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

          Comment


          • #20
            Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

            Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            De meeste onder ons wel, maar vergeet niet dat iedereen (gans de wereld) hier kan meelezen en hier via Google ook dikwijls terecht komt.

            Verlaten panden zijn dan niet langer een gedeelde locatie tussen fotografen maar ze worden gedeeld met jan en alleman (iedereen leest mee, ook de vandalen).

            Daarom ben ik voorstander om locaties niet openbaar op et forum te gooien maar via PM mee te delen.
            Op deze manier kunnen we een beetje bijdragen in het vrijwaren van de steeds zeldzamer wordende fotogenieke locaties.

            In dit topic worden het de vandalen maar al te gemakkelijk gemaakt (googlemaps, gps-coördinaten), ben benieuwd hoelang deze locatie nog ongeschonden gaat blijven

            Dit bedoelde ik eigenlijk. Ik zeg niet dat er hier fotografen zijn met slechte bedoelingen, maar het is maar dat internet open is voor iedereen...ook mensen met minder goede bedoelingen.

            Als er om een locatie wordt gevraagd, maak deze dan bekend via PM.

            Comment


            • #21
              Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

              Ik denk dat we nu ook niet moeten overdrijven he.
              Natuurlijk is het beter om die locaties niet op het internet te plaatsen.Maar denk je nu echt dat vandalen op Google of BD op zoek gaan naar dergelijke locaties?
              Ik zie een vandaal niet gans vlaanderen rond rijden.Vandalen zijn meestal jongeren uit de buurt van die locatie.

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #22
                Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                Gelukkig hebben ze de twee andere plaatsen nog niet gevonden


                Want ja, er is nog veel meer te zien daar

                Comment


                • #23
                  Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                  @ Boerke : Ik denk dat bij Dadipark een bordje uithangt sindskort met een bedreiging voor een boete die je kan krijgen. Maar ik denk wel dat men er zich kan uitklappen.
                  Website http://www.kristofpattyn.be

                  a lotta canonstuff

                  Comment


                  • #24
                    Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                    op volgende site enkele foto's van het kerkhof:
                    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                    Comment


                    • #25
                      Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                      Hallo,

                      Ergens deze week was in de zwarte doos onder dezelfde rubriek een locatie te zien van een oud treinstation in Wallonië, dacht ik. Iemand een idee waar dat was?

                      Alvast bedankt.

                      Comment


                      • #26
                        Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                        Ik zou er ook eens graag naartoe gaan om te fotografferen. Maar het probleem is dat ik niet direct iemand weet om mee te gaan In de zwarte doos komen wel vaker leuke locaties voor, zoals dat treinstation over 't laatst In Wallonië is veel verkrotting, maar daardoor zit het vol verassingen.
                        Jochenvde Photography
                        Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                          Oorspronkelijk geplaatst door mipstoo Bekijk bericht
                          Zou in Rochelinval kunnen zijn, ben echter niet zeker, maar ben dat daar ook tegengekomen
                          meer info gevraagd over deze locatie, mag via pm

                          Comment


                          • #28
                            Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                            Hallo,
                            Deze week ben ik zowel op dit autokerkhof als in het treinstation gaan fotograferen (800km...! gereden)...en...zou het niet meer herdoen...
                            Eerst en vooral is het treinstation ondertussen reeds behoorlijk opgepoetst en was het echt zoeken om wat mooie beelden te kunnen prikken.
                            Op het autokerkhof was het blijkbaar de jongste weken zeer druk bezocht geweest want her en der verzadigd met verse sporen, van lege blikken redbull tot in toiletpapier gewentelde drollen van de clandestien bezoekers...
                            Blijkbaar zijn deze locaties na het televisievertoon immens populair want diverse "pbase-" en "flickr-" hyperlinks van de respectievelijke fotografen stonden in het stof geschreven...
                            spreken is zilver, zwijgen is goud...
                            Amicaal
                            Chiepe

                            Comment


                            • #29
                              Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                              Oorspronkelijk geplaatst door Chiepe Bekijk bericht
                              Hallo,
                              Deze week ben ik zowel op dit autokerkhof als in het treinstation gaan fotograferen (800km...! gereden)...en...zou het niet meer herdoen...
                              Dat komt ervan als je wil immiteren he.
                              Goede fotografie is ook creatief zijn, ook in het kiezen van je onderwerpen.
                              Vriendelijke groeten,Raf

                              www.rafvandenbogaert.be

                              Comment


                              • #30
                                Re: autokerkhof Wallonië, gezien op VTM, 29.06

                                tja zo'n hoop oldtimers van de jaren 50 vind ik anders redelijk interessant om ook een te gaan bezichtigen (zoals velen blijkbaar die dan wel eens echt in de auto stappen en niet zoals ik thuisblijven en erover lezen). En anders moet ik naar Texas of zo voor nog zoiets te zien te krijgen.
                                Hetzelfde met mensen die de eifeltoren nog eens creatief proberen te fotograferen zeker
                                Drommen mensen en een hoop vuiligheid die achterblijft.
                                Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

                                Comment

                                Working...
                                X