Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

    Nu de herfst-winter-lente reeksen bij de VRT ten einde lopen had ik gehoopt toch nu en dan wat interessante programma's te vinden voor tijdens de zomer ...
    Niet dus. Het begint volgende maandag weer volle bak FC de paddestoelen of hoe heet die rommel nu juist weer.
    Herhalingsreeks 1.245.254.687.984.153. Arm Vlaanderen ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

    Dat meent ge niet... weer de kampioenen???

    Comment


    • #3
      Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

      Wees eerlijk:
      Met ministers die er alles aan doen om de VRT financieel te kortwieken om de commerciële zenders een voorsprong te geven zodat die hun onvoorstelbare brol naar de kijker kunnen loslaten krijg je dit soort situaties. En nu Woestijnvis ook "cavalier seul" gaat spelen is het hek helemaal van de dam.
      Niemand is verplicht om te kijken. Gelukkig maar.
      En zolang er een (groot) publiek voor de serie is...
      En "de VRT" is niet alleen "Eén" en "De paddenstoelen" trouwens . Gisteren nog ferm genoten van de KEW . Vind ik toch een tikkeltje beter dan "Boer zoekt vrouw" eerlijk gezegd. Maar ja... die kijkcijfers hé .
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

        En gelijk hebben ze.
        Waarom mogen de andere zenders reclame maken en de VRT niet?
        Laat hen reclame maken en wellicht kunnen ze ook mooie programma's uitzenden.
        Hoeveel zenders hebben ze nu eigenlijk en is dit wel nodig?
        Zouden ze niet beter daar in snoeien?



        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          ....
          Laat hen reclame maken en wellicht kunnen ze ook mooie programma's uitzenden.
          niet mee eens hoor.
          kijk maar eens hoe al die commerciele zenders deze zomer gewoon al de programma,s weer gaan herhalen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            ...Laat hen reclame maken...
            HELP! NEE! Alsjeblief niet. Spaar ons daarvan!
            Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
            Oók wandelen met GPS?

            Comment


            • #7
              Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              niet mee eens hoor.
              kijk maar eens hoe al die commerciele zenders deze zomer gewoon al de programma,s weer gaan herhalen.
              grt,bouk.
              VT 4 en VT Vijf (VTM zien we nooit) zijn nog het meest interessant.

              Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
              HELP! NEE! Alsjeblief niet. Spaar ons daarvan!
              'k Weet het, ik haat ook die reclame onderbrekingen, maar als dat kan helpen om betere programma's uit te zenden waarom niet?
              (Zolang de politiek zich zal moeien met het huishouden van de VRT zal het nooit beteren, we kennen toch die pappenheimers.)


              Grtz, RF
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                Zeker geen fan van de kampioenen maar liever voor de buis naar FC pottenstampers kijken dan buiten met zo'n f*cking weer...
                Panasonic Lumix FZ2000

                Comment


                • #9
                  Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                  wij hebben pas tv in hus gehaald toen de oudste al 19 was. Dat is nu zo'n 13 jaar geleden. Enkele jaren geleden (kindjes het huis uit) kwa men we tot de vaststelling dat we heel regelmatig zaten te zappen en niets van onze gading vonden. Hebben dan maar de beslissing genomen de distrubutie buiten te gooien en enkel nog met DVB-T te werken. Vermits de vergunning hier voor bij telenet zou zitten en zij er niets mee doen ontvangen we enkel nog één, kanvas, ketnet en hun afgeleiden+. Sindsdien doen wij terug heel veel andere dingen 's avonds en staat de tv dikwijls in geen weken aan. Als hij dan al aan staat is het meestal omdat de kleinkindjes er achter vragen.
                  Verder stel ik vast dat bij de oudste (drie dochterjes) er geen tv aangesloten is, wordt enkel voor dvd's gebruikt.
                  Je gaat ons dus niet horen klagen over een tekort of te schraal aanbod in de zomer of over te veel herhalingen. De zomer van ANtwerpen slokt dan ook heel wat avonden op
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                    En gelijk hebben ze.
                    Waarom mogen de andere zenders reclame maken en de VRT niet?
                    Laat hen reclame maken en wellicht kunnen ze ook mooie programma's uitzenden.
                    Hoeveel zenders hebben ze nu eigenlijk en is dit wel nodig?
                    Zouden ze niet beter daar in snoeien?



                    Grtz, RF

                    neen

                    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                    George Orwell

                    Comment


                    • #11
                      Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                      Op 22 maart 2012 telde de VRT 2.338 medewerkers.

                      Dikwijls stel ik me de vraag, als ik de programmatie zie, wat die mensen daar
                      allemaal doen.
                      Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
                      Dit is niet sarcastisch bedoeld.

                      Het nut van een aantal Vlaamse, commerciële zenders ontgaat met ook volledig.
                      Natuurlijk is het een kwestie van smaak

                      Na de komst van VTM is er veel veranderd.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                        Op de andere posten is het ook niet veel beter hoor, vroeger hadden we vier posten den BRT BRTF en Ned 1 en Ned 2 en toen was er alle dagen iets schoon op, nu hebben we een hoop posten en is er geen zak meer te zien.
                        De VTM komt dan met Code 37 wat ik een heel ferme serie vind en wat doen ze dan ze zenden reeks 1 uit met het volgende jaar terug reeks 1 (herhalingen van een serie die niet af is) het jaar daarop komen ze dan met reeks 2 en nu wacht ik nog steeds gaan ze dit jaar of wanneer ook reeks 2 terug uitzenden of gaan ze reeks 3 uitbrengen en wanneer.
                        Op zo iets zit ik echt niet meer te wachten hoor, ik heb destijds grote fan geweest van Lost en er al die jaren naar gekeken en een spannend einde verwacht maar dat was de grootste domper van heel de serie (ze waren allemaal al lang dood).
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                        Comment


                        • #13
                          Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
                          Op de andere posten is het ook niet veel beter hoor, vroeger hadden we vier posten den BRT BRTF en Ned 1 en Ned 2 en toen was er alle dagen iets schoon op, nu hebben we een hoop posten en is er geen zak meer te zien.
                          Nagel op de kop.
                          Wij hadden dan nog de Duitse posten.

                          Het is een kwestie van smaak.
                          De mensen veranderen, het kijkgedrag verandert.
                          De tijd van de grote shows is voorbij behalve bij de Duitsers.
                          Ben er ook geen fan van hoor (niet meer dus).
                          Willem Ruys, bij momenten, begon ik al saai te vinden.

                          Als ik sommige titels zie bij bepaalde commerciële zenders dan draait mijn maag om.
                          Ik zie er het nut niet van in om mensen in beeld te brengen met zeldzame "medische" afwijkingen.

                          De humor van de BBC is ook niet meer wat het geweest is.
                          Nu dit is overal een probleem in mijn ogen toch.
                          Stephen Lewis heeft dat goed verwoord.
                          Het moet tegenwoordig shokerend zijn, seksistisch en er moet wat geweld in zitten.
                          Of lol maken op kap van minderheden.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Op 22 maart 2012 telde de VRT 2.338 medewerkers.

                            Dikwijls stel ik me de vraag, als ik de programmatie zie, wat die mensen daar
                            allemaal doen.
                            Ik kan me daar wel iets bij voorstellen.
                            Dit is niet sarcastisch bedoeld.

                            Het nut van een aantal Vlaamse, commerciële zenders ontgaat met ook volledig.
                            Natuurlijk is het een kwestie van smaak

                            Na de komst van VTM is er veel veranderd.
                            Het is allemaal niet meer zoals vroeger, Theo.....
                            Nu, ik keek Wel graag naar de Kampioenen - behalve de laatste reeksen, ie waren inspiratieloos - maar trop is natuurlijk te veel.


                            Ik ben nu al de afleveringen van "Are you being serverd?" aan het herbekijken.
                            Ik dacht dat van de hele crew nog alleen maar captain Peacock and mister Rumnold nog in leven zijn. Maar de reeks op zich is onsterfelijk goed. Echte Britse humor die fijnzinnig de klassenmaatschappij er door haalt.

                            Dus geen Kampioenen voor mij, maar af een toe een ABS van op de media-player.

                            Ah, nog een gouwe ouwe: de avonturen van Don Camillo.
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15
                              Re: Arm VRT. Herhaling 1.245.254.687.984.153

                              als we beginnen met "vroeger was het beter" denk ik dat we stilaan oud worden. Ik hoorde mijn grootvader ook regelmatig zeggen dat het in zijnen tijd beter was en dat waren de jaren dertig en veertig crisis, geen werk, geen inkomen, oorlog en krijgsgevngene. Ja zo veel beter zal het vroeger niet geweest zijn maar we onthouden, gelukkig maar, voorla de mooie dingen.
                              Albums
                              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                              Comment

                              Working...
                              X