Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

    lijkt mij nogal duur ?
    Plus ik weet niet wie dat afdrukt.

    Zijn er betere alternatieven, maar een beetje gebruiksvriendelijk als het kan.

    iPhoto is heel leuk, maar dan imho alleen om albums aan te make die je op de iMac toont.

    Bij voorbaat dank !
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

    Ik heb zelf nog geen fotoboek via apple laten maken, maar een paar vrienden wel en de kwaliteit is goed. Ik weet niet wat het kost, maar het is gebruiksvriendelijk.

    Vorig jaar heb ik er een laten maken via delhaize, gebruiksvriendelijkheid valt mee, maar je hebt weer hun software nodig op je pc.

    Comment


    • #3
      Re: Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

      Wij maken PDF bestanden aan met iPhoto en laten de afdruk over aan een ander (goedkoper) labo
      Last edited by Yoda; 2 augustus 2011, 15:03. Reden: typo
      "Away put your weapon, I mean you no harm"

      Comment


      • #4
        Re: Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

        Yoda,

        Welk labo gebruik je voor jouw pdf bestanden?

        Mvg,
        Rudi
        Fuji XT-4 en wat glas
        Web: Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

          En is die kwaliteit even goed? Want die van Apple is echt goed hoor.

          Wij laten zeer weinig afdrukken, maar totnogtoe toch een paar albums en wat meer fotokaartjes bij Apple laten afdrukken, en zijn telkens zeer tevreden van het resultaat. De volgende keer ga ik Aperture gebruiken ipv iPhoto, omdat dat programma meer mogelijkheden zou bieden wat albums betreft. Wat RAW-ontwikkeling betreft was ik al langer overtuigd!

          Trouwens, wat heet duur of goedkoop? Neem nu bijvoorbeeld die fotokaartjes die mijn vrouw af en toe laat afdrukken. Per tien, of zelfs per vijf stuks komen ze met envelope en al niet duurder uit dan een Hallmark kaart gekocht in zo'n kaartjeszaak.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Apple - fotoboeken laten afdrukken via iPhote ...

            Sorry voor de late reactie ...

            het fotolabo is pixbook

            de kwaliteit is volgens mij uitstekend voor familie / reis en andere fotoboeken
            "Away put your weapon, I mean you no harm"

            Comment

            Working...
            X