Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Apple 27 " binnekort..joepie.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Alles valt kapot te krijgen, zelfs de Mac is niet idiot-proof. Zeker weten dat dit een hardwareprobleem is, na al wat je aan OS en dergelijke hebt aangepast?
    Les die pc had dat al van in het begin enger is nooit overgegaan. Wat ik gedaan heb heeft er niets mee te maken..
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #62
      Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      Hoe moet ik dit begrijpen?
      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Awel: als zelfs een idioot er niet in slaagt iets kapot te krijgen, dan pas is het idiot-proof. De Mac valt daar helaas niet onder.

      (ik dacht dat jouw Engels beter was, toch aan de hand van vroegere uitspraken ivm Engelse taalkwesties )
      Om een zin die uit 18 woorden bestaat waarvan 16 in het Nederlands en 2 in het Engels, hoef ik niet veel Engels te verstaan.
      Ik verstond het zo dat enkel een idioot een Mac naar de knoppen krijgt en dat vond ik heel vreemd dat dat komt van iemand als jij die altijd beleefd en heel schappelijk over komt. Daarom mijn vraag met deze . Meer moet je er echt niet achter zoeken.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #63
        Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

        Dat heb ik nergens gezegd, en ook niet willen insinueren. Ik ben beleefd, en doorgaans ook vrij duidelijk in mijn communicatie. Ditmaal niet geslaagd dus.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #64
          Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Dat heb ik nergens gezegd, en ook niet willen insinueren. Ik ben beleefd, en doorgaans ook vrij duidelijk in mijn communicatie. Ditmaal niet geslaagd dus.
          Owkee, kees kloost.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #65
            Re: Apple 27 " binnekort..joepie.



            (tot Kees jouw spelling ziet )
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #66
              Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

              Vandaag mijne nieuwe gaan halen nadat de eerste diagnose was..kapot moederbord..

              Ik heb er een cadeautje bijgekregen...dual boot lol...
              Maar I prefer MAc OX...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #67
                Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                Vandaag mijne nieuwe gaan halen nadat de eerste diagnose was..kapot moederbord..

                Ik heb er een cadeautje bijgekregen...dual boot lol...
                Maar I prefer MAc OX...
                Zit die dual boot er standaard op of hebben ze je een tweedehandsje gegeven?

                Jan

                Comment


                • #68
                  Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                  Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                  Zit die dual boot er standaard op of hebben ze je een tweedehandsje gegeven?

                  Jan
                  Ze hebben er de verkeerde image opgezet...Nu heb ik die er terug af gegooid..
                  Er waren namelijk twee configuraties..
                  Eentje met Mac alleen en eentje voor de Windows lovers een WIN7 en Mac duaal boot..
                  Mvg, Pascal,Schoonspikke
                  Als je schiet..schiet dan raak!
                  500 PIXHuawei P30 PRO

                  Comment


                  • #69
                    Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                    hopelijk meer succes met deze ...
                    grts Peter
                    BD1754BE / Body & glass

                    Comment


                    • #70
                      Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                      Daarstraks kwam er rook uit de voedingskabel van mijn macbook Hij was bijna toast. Er was al een tijdje slecht contact, mijn eigen fout dus. Was al de tweede voeding. Zijn die aansluitingen al een beetje veranderd op de nieuwe modellen?

                      Sorry dat ik dit apple topic kaap

                      Comment


                      • #71
                        Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                        Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Daarstraks kwam er rook uit de voedingskabel van mijn macbook Hij was bijna toast. Er was al een tijdje slecht contact, mijn eigen fout dus. Was al de tweede voeding. Zijn die aansluitingen al een beetje veranderd op de nieuwe modellen?

                        Sorry dat ik dit apple topic kaap
                        Euh...ik weet dat ik vorige maand een nieuwe stroomkabel gehaald heb bij de Aplle store en die aansluiting naar de laptop toe daar zat nu een dwars stekkertje aan in tegenstelling van de vorige dat was een recht blokje..
                        Mvg, Pascal,Schoonspikke
                        Als je schiet..schiet dan raak!
                        500 PIXHuawei P30 PRO

                        Comment


                        • #72
                          Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                          Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                          hopelijk meer succes met deze ...
                          Merci.....hij bolt toch al als een speer..

                          Ik ben een content mens...en het is precies of ik er al jaren mee werk..

                          Kan me iemand eens vertellen of er een taskmanager op zit?
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #73
                            Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                            Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Euh...ik weet dat ik vorige maand een nieuwe stroomkabel gehaald heb bij de Aplle store en die aansluiting naar de laptop toe daar zat nu een dwars stekkertje aan in tegenstelling van de vorige dat was een recht blokje..
                            Ik heb nog een ronde, heel oud dus Iemand eentje liggen?

                            Comment


                            • #74
                              Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                              Effe off-topic, maar missschien ook niet.

                              Ik neem met mijn HD-recorder TV op van ongeveer 1uur en 20 minuten.
                              De HD recorder kan dit ook in een formaat opnemen dat op een SD-kaartje past.
                              ( ik kan er geen grotere dan 2GB in pluggen; dat was al groot, in de tijd dat ik hem kocht )

                              Maar, dat is ASF-formaat.

                              Nu zet ik dit graag op mijn media-player om dan op mijn iPad te streamen.
                              Dus...moet ik het eerst converteren maar MP4.

                              Dat doe ik met "Handbrake".

                              Op mijn Pentium 4 3Ghz desktop met 3GB RAM ( ik weet het, oud ) duurde dit een dikke 40 minuten....

                              Op de iMac ( heeft wel 12 GB RAM én SDD ) is het op 4 minuten en 9 seconden klaar !
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment


                              • #75
                                Re: Apple 27 " binnekort..joepie.

                                Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                                Merci.....hij bolt toch al als een speer..

                                Ik ben een content mens...en het is precies of ik er al jaren mee werk..

                                Kan me iemand eens vertellen of er een taskmanager op zit?
                                Is dat de Console bij Mac?
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                                Comment

                                Working...
                                X