Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

alternatief voor Telenet internet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • alternatief voor Telenet internet

    Zijn er goeie en goedkopere alternatieven voor Telenet internet ?

    Want 42,91 euro per maand vindt ik vrij veel als het gewoon maar is om af en toe iets te downloaden en voor de rest wat surfen en emailen.
    Nikonian

  • #2
    Re: alternatief voor Telenet internet

    telent basicnet?
    20€ per maand

    of telenet comfortnet 30.64€ per maand

    Comment


    • #3
      Re: alternatief voor Telenet internet

      Helaas internet is duur in België, toch voor wat je maar 'krijgt' van snelheid en volumes... ADSL van www.dommel.be vind ik nog interessant, is niet veel goedkoper als je de prijs van de Belgacom telefoonlijn erbij telt maar je krijgt wel meer dan bij Telenet...
      Belgacom discovery lijn kost 6,95 euro/maand
      Dommel Netconnect Lite kost 28,95 euro/maand
      Dus samen is dat 35,9 euro... dan krijg je 10GB verkeer per maand, 4Mbit downstream en 256Kbit upstream...


      Of je neemt Dommel Netconnect voor 34,95 euro al je veel download (75GB per maand), dan zit je aan 34,95+6,95=41.9, goedkoper dan Expressnet en je krijgt wel veel meer...

      Als je het kan aansluiten: Cityconnect lite (ADSL2+):

      13.99 euro per maand (20,94 euro/maand incl telefoonlijn) voor 24Mbit downstream/3Mbit upstream en 15GB downloadverkeer per maand, ongelimiteerde upstream/maand!
      Last edited by Wim; 8 november 2007, 11:33.
      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

      Comment


      • #4
        Re: alternatief voor Telenet internet

        Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        telent basicnet?
        20€ per maand

        of telenet comfortnet 30.64€ per maand
        Basicnet? Daar ben je niks mee... enorm traag en maar 400MB per maand!!... En comfortnet is veel te duur voor de magere 1GB per maand... als je je antivirus en windows update ben je al een heel stuk kwijt... belachelijke producten die in mijn ogen niet hadden mogen bestaan, tenzij aan de helft van de prijs dat het nu staat...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment


        • #5
          Re: alternatief voor Telenet internet

          Wat heet af en toe?

          ik heb net zo een ding gedownload dat mijn internetverkeer noteert en ik verschiet toch wel even.

          Van 11.00 tot 12.00 uur: up 3.17 Mb, down 6.45 Mb

          Misschien dat dat wel normaal is maar ik bedoel maar, bezin eer je besluit een abonnement te nemen.

          In het voorjaar heb ik nog mijn abonnement bij Telenet laten wijzigen van een Duo naar enkel abonnement. Voor de wijziging alleen al mocht ik centjes ophoesten.

          Succes met je zoektocht.

          Comment

          Working...
          X